Bekijk volle/desktop versie : dames!waarom als een meisje met een leuke jongen



Pagina's : [1] 2

14-05-2010, 18:44
op straat loopt kijken de marokkaanse dames haar vies aan, en de jongen kijken ze geil aan van kijk hier ben ik

ik snap dit niet, er zijn vast wel leden aanwezig die dit wel doen,wilje er eerlijk op antwoord geven en ook aangeven waarom je dit doet

14-05-2010, 18:45


Dat zijn wijven zonder respect, zonder manieren..

14-05-2010, 18:47
jaah dat wil ik ook wel weten!

14-05-2010, 18:51
ik liep eergister met een goede vriend die best wel veel shans krijgt,maar ik vind hem zelf niks,we stonden in de tram zzoo wat voor blikken ik kreeg van zo een marokkaanse meisje met hoofdoek,als blikken konden doden dan was ik gelijk neergevallen,toen we uitstapten precies hetzelfde met zo een lelijk wijf (ook met hoofddoek) die me bleef aankijken en gichelde met haar vriendin.

14-05-2010, 18:54


dat maak ik zoals altijd mee..
En al helemaal als ze zien dat me vriend een marokaan is en ik niet

14-05-2010, 18:56

Citaat door maroccia_lady1:
Omdat hij gewoon lekker is duh.



ja hij dus wrm kijken ze naar mij dan,ik dacht echt zo neem hem mee

14-05-2010, 18:58
Zie ik ook vaak zat. Gewoon afgunst, denk ik

14-05-2010, 19:01

Citaat door TIYW:
Of jullie denken gewoon dat ze vies kijken, terwijl het helemaal niet zo is. Daar wel eens aan gedacht of is dat uitgesloten?


De meeste vieze blikken zijn wel overduidelijk, of niet?..

14-05-2010, 19:01

Citaat door TIYW:
Of jullie denken gewoon dat ze vies kijken, terwijl het helemaal niet zo is. Daar wel eens aan gedacht of is dat uitgesloten?



nee ik zie het gwn wnr ze vies kijken van top tot teen en zo een standaard marokaanse capsonusse blik

14-05-2010, 19:05
zyn gewoon onzekeren labiele jaloerse lunatiks

14-05-2010, 19:08

Citaat door TIYW:
Misschien is het omdat je sokken aan had met ballerina's of pumps?

Hahaha, ik zou het niet weten. Soms durf ik een koppel niet eens aan te kijken, omdat ik denk dat ze dan vinden dat ik vies kijk of opmerkingen heb? Misschien zijn jullie te kritisch als je met je vriendje op straat loopt. Who cares what other people think?


goeie! nee, ik heb het zelf niet meegemaakt met vriendjes, maar wel als ik bijvoorbeeld met een goede vriend, neef of iets dergelijks loop. En het doet mij helemaal niks, maar soms valt het wel erg op

14-05-2010, 19:09

Citaat door TIYW:
Misschien is het omdat je sokken aan had met ballerina's of pumps?

Hahaha, ik zou het niet weten. Soms durf ik een koppel niet eens aan te kijken, omdat ik denk dat ze dan vinden dat ik vies kijk of opmerkingen heb? Misschien zijn jullie te kritisch als je met je vriendje op straat loopt. Who cares what other people think?



ik heb dat ook wnr ik een koppel zie ik kijk ze echt niet aan:
maar die jongen met wie ik liep was niet mijn vriend

14-05-2010, 19:10



Citaat door m0cr0Chicka:
goeie! nee, ik heb het zelf niet meegemaakt met vriendjes, maar wel als ik bijvoorbeeld met een goede vriend, neef of iets dergelijks loop. En het doet mij helemaal niks, maar soms valt het wel erg op



het doet me ook niks,ookal zou hetme vriendje zijn,maar ben gwn nieuwsgierig wil gwn weten waarom ze zo vies kijken

14-05-2010, 19:13

Citaat door Tanjaouiabelgie:
negeren


ja zoizo,maar wil toch weten waarom

14-05-2010, 19:14

Citaat door rowaida:
het doet me ook niks,ookal zou hetme vriendje zijn,maar ben gwn nieuwsgierig wil gwn weten waarom ze zo vies kijken


Precies. Als het mijn vriendje zou zijn, dan zou ik echt schijt aan ze hebben. Hij loopt lekker aan mijn hand en niet aan die van jou bitch

Pagina's : [1] 2