Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : PARADISO 8 december! (Reacties)

zine_alhoceima
09-12-2002, 10:16

Selaam Allemaal, Ik wil graag weten van de mensen weten die naar Faudel zijn geweest, wat jullie ervan vonden? Zelf ben ik er helaas niet geweest, maar ben daarom juist wel nieuwsgierig hoe gezellig of niet gezellig jullie het hadden. Ik wil jullie reacties graag horen!!! Ben benieuwd :D Alvast bedankt Beslamma :zwaai:

Miss_Banana
09-12-2002, 21:47
Origineel gepost door stylishgirl nou van mn broer had ik gehoord dat het 3 keer niks was er was et veel ruis en iedereen pratten door mekaar heen,je kon het muziek nauwelijks horen op gegeven moment, en ja het leek meer discussie bijeenkomst dan een concert,maar ja wat verwacht je nou wat voor publiek zal komen?echt low hoor!! 5 januari wordt een top feest in heineken music hall, mischien hebben jullie reclame al gezien op marokaanse net? word echt leuk inchallah,ik ga in ieder geval met een groot groep,dus zeker gezellie beslamaaaaaaa Dat door elkaar heen praten is niet waar. De muziek stond hard genoeg. Faudel was ook goed. Alleen was het sletgehalte erg hoog in de R&B-zaal. Dat was wel jammer...

RiD1
09-12-2002, 22:37
Me was daar ook..... was wel gezellig hoor....... alleen zo als Miss Banana al zei was het **** gehalte erg HOOG in de R&B zaal........( niet normaal meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maar voor de rest was het wel lachen...... ik groet u...

RIFFICOBRA
09-12-2002, 22:41
ey hahaha dat damesgehalte :rolleyes: was wel oke alleen pfoee die meiden mogen echt wel wat deo spuiten zooo erggg mang..maar de grootse sletten waren wel de bezems :D ..volgende keer toegang weigeren aan die mensen ps...aleen die faudel viel wel tegen :zwaai:

Tofu-in-de-fik
09-12-2002, 23:37

Was wel gezellig hoorde in wat vrienden zeggen.

Najib26
10-12-2002, 03:05
Origineel gepost door Miss_Banana Dat door elkaar heen praten is niet waar. De muziek stond hard genoeg. Faudel was ook goed. Alleen was het sletgehalte erg hoog in de R&B-zaal. Dat was wel jammer... Dan moeten ze er wel heeeeeeeeeeeeel erg aan toe zijn, als zelfs jij dat zegt. Had je verwacht dat er dames met hijab zouden komen naar zo'n haramfeest? Natuurlijk trekt het dames en heren die de islam niet praktiseren.

RealCasawia
10-12-2002, 19:46
Origineel gepost door Najib26 Dan moeten ze er wel heeeeeeeeeeeeel erg aan toe zijn, als zelfs jij dat zegt. Had je verwacht dat er dames met hijab zouden komen naar zo'n haramfeest? Natuurlijk trekt het dames en heren die de islam niet praktiseren. Ik heb een stuk of 5 dames met een hijab gezien...... :confused:

Najib26
11-12-2002, 00:06
Origineel gepost door RealCasawia Ik heb een stuk of 5 dames met een hijab gezien...... :confused: Niet alle dames met hoofddoek praktiseren de islam. En ik weet zeker dat ze geen HIJAB droegen, dus hals, oren en borst bedekt, maar een HOOFDDOEKJE droegen.

RealCasawia
11-12-2002, 16:30
Origineel gepost door Najib26 Niet alle dames met hoofddoek praktiseren de islam. En ik weet zeker dat ze geen HIJAB droegen, dus hals, oren en borst bedekt, maar een HOOFDDOEKJE droegen. Nee hoor echt ze waren bedekt alles niets te zien ze hielden zich wel heel rustig enzo zaten rustig in een hoekje naar Faudel's optreden te kijken....

tide
11-07-2011, 20:33
wowwww dit is een ouwe topic