Bekijk volle/desktop versie : rotterdammers???



14-05-2010, 10:37
Vrien van mijn man is ons komen opzoeken uit marokko en nu gaan we samen naar rotterdam.

Ik ben maar 1 keer geweest maar wist niet echt waar ik wezen moest.

Wat zijn de must sees en hoe kom ik daar.


En de allerbelangrijkste vraag. Hoe kom ik bij primark (ik denk dat ik ze ga dumpen als ik daar ben)???

En hoeis hotel bazaar te bereiken vanaf rotterdam centraal.

14-05-2010, 10:58


Ben niet van r'dam, maar heb een keer met werk een teamuitje gehad in r'dam... we kregen zo een hele rondleiding ed. Weet de benamingen etc. niet goed, maar misschien dat het na te vragen valt?

Wat heel leuk was waren:
- de euromast (daar hadden we gelunched)
- zo een museumpje, zijn van die vierkante huisjes, weet niet hoe het heet maar is vlakbij waar er markt is, zo een groot plein.
- korte rondvaartje met een boot (kost maar enkele eurootjes) die boot heette de speedy ofso dacht ik?
- we gingen appeltaart eten in een hele 'bekende' zaak, de lekkerste appeltaart van nl... maar weet de naam van die zaak helaas niet, sorry.
- gewoon de stad in, het koopgat ed.

hmm dat kan ik me er nog zo een beetje van herinneren, is al jaren geleden hoor...

14-05-2010, 11:41
Als je naar primark wil, moet je richting prins alexander ( als je met de auto komt) en de rest wijst zichzelf wel...
En als je idd echt rotterdam wil verkennen zijn bovenstaande tips leuk, je kan ook pannekoekenboot nemen, vaar je door de maas en kan je onbeperkt pannenkoeken eten..euromast is ook leuk, vandaag vrijdag helaas geen markt op de blaak.