Bekijk volle/desktop versie : ***Vrouwen



Pagina's : [1] 2

14-05-2010, 00:46

Citaat:
Oké, het klinkt raar, maar ik krijg echt een brok in me keel als ik denk aan vrouwen over de hele wereld. We zijn zo zwak, zo makkelijk te pakken. We worden verkracht, gediscrimineerd, onderdrukt en al onze menselijke en religeuze rechten worden ons ontnomen.

En toch zijn we ontzettend sterk. We komen er altijd wel bovenop. We strijden voor onszelf. We bouwen onze leven op tussen alle puinhopen van anderen. We gaan door voor familie of kinderen. We verkopen zelfs onze respect om voor anderen te zorgen. We gaan door en door, in de hoop beloning te krijgen.





Moge allah de vrouwelijke kracht vergroten. Moge hij ons allen onze rechten terug geven. Moge hij ons allen het goede pad op leiden.




.

14-05-2010, 00:48


Ameen. En zie dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn. Ik ken genoeg sterke vrouwen om me heen! Moge Allah swt ze vermeerderen inchAllah

14-05-2010, 00:53
ik las net de seksueel misbruik topic, vreselijk.

zag het nieuwsbericht over die algerijnse vrouw die opgesloten was voor eer.

en gá zo door. De hele gs en de hel wereld is doorspekt met zulke verhalen.

14-05-2010, 00:54
totoo mag k je wat vragen?

14-05-2010, 00:59


vraag raak.

14-05-2010, 01:00
ben je dronken?

14-05-2010, 01:03
!! Vrouwen over de hele wereld zijn MIJN zwaktepunt.

14-05-2010, 01:08
En wie hebben hier schuld aan? Juist, mannen.

14-05-2010, 01:09

Citaat door verhaalmaakster:
ben je dronken?


waarom?
ik heb 2 glazen thee op & zoete popcorn.

Had wel naar een feestje kunnen gaan vandaag, maar me gezonde verstand hield me tegen Ik wou niet savonds laat alleeen naar huis lopen, aangezien het 01.00 is en er nog niemand terug is




maaar antwoord op je vraag: dronken van emoties. Waarom?
zeg me eens waarom? Waarom zijn vrouwen zo?
waarom zijn manen zo?

waarom is de wereld zo?
waarom leven we niet in een fantastische wereld waar iedereen met elkaar en nast elkaar kan leven?




En waarom in vredesnaam is er zo'n haat bij vrouwen onderling? waarom staan wij niet allemaal als 1 frontlinie naast elkaar? Waarom zou de ene vrouw roddelen over de andere? waarom maken vrouwen zich mooi voor andere vrouwen?
En gá zo maar door.

14-05-2010, 01:10
Mooie topic! :traan:

14-05-2010, 01:16

Citaat door Imane_Arab:
En wie hebben hier schuld aan? Juist, mannen.



Precies. Sowieso is bijna alle ellende op de wereld de schuld van de piemelmans. En dan nog het gore lef hebben om zichzelf te zien als het sterke geslacht. Suckers!

14-05-2010, 01:17
heb ik nou echt manen getypt ipv mannen?



Dat verdienen ze ook.

14-05-2010, 12:38



Citaat door tooto7moe:
heb ik nou echt manen getypt ipv mannen?



Dat verdienen ze ook.


14-05-2010, 12:38

Citaat door tooto7moe:
waarom?
ik heb 2 glazen thee op & zoete popcorn.

Had wel naar een feestje kunnen gaan vandaag, maar me gezonde verstand hield me tegen Ik wou niet savonds laat alleeen naar huis lopen, aangezien het 01.00 is en er nog niemand terug is




maaar antwoord op je vraag: dronken van emoties. Waarom?
zeg me eens waarom? Waarom zijn vrouwen zo?
waarom zijn manen zo?

waarom is de wereld zo?
waarom leven we niet in een fantastische wereld waar iedereen met elkaar en nast elkaar kan leven?




En waarom in vredesnaam is er zo'n haat bij vrouwen onderling? waarom staan wij niet allemaal als 1 frontlinie naast elkaar? Waarom zou de ene vrouw roddelen over de andere? waarom maken vrouwen zich mooi voor andere vrouwen?
En gá zo maar door.



Ik hoop dat je vandaag realiseert dat je gisternacht niet 100was

14-05-2010, 18:03

Citaat door verhaalmaakster:
Ik hoop dat je vandaag realiseert dat je gisternacht niet 100was


Heel eerlijk gezegd: " Ik denk dat ik op deze toer doorga, gewoon typen wat in me opkomt'.

Is dat niet gezellig?

Pagina's : [1] 2