Bekijk volle/desktop versie : Met wie zou JIJ willen daten?



Pagina's : [1] 2

13-05-2010, 21:13

Welke onderstaande dame trekt jou het meeste aan & zou jij wel of niet een date mee willen hebben en laat gelijk even weten waarom natuurlijk.. En de dames kunnen natuurlijk laten weten of zij zich zelf zien in 1 van deze dames.
Deze dames bestaan alle 4 echt, ik ken ze persoonlijk en ben heel erg benieuwd, een echte date kan natuurlijk ook geregeld worden.
x



[
Dame # 1 ; Is 19 jaar, ongeveer 1.70 lang. Deze sportieve meid heeft een mooi figuurtje en loopt het liefst op haar vans of nikies, dus zal je haar niet zo gauw zien in pumps. Draagt een piratenhoofddoekje, is bruin getint en heeft volle negerinnenlippen. Ze studeert en daarnaast werkt ze in de horeca. Heeft een mentaliteit van ikke, ikke, ikke en de rest kan lekker stikken! Maakt niet uit wie ze voor zich heeft, bot/ongeinteresseerd reageren doet ze vaak. Maakt veel gebruik van straattaal. Met daten heeft zij geen probleem, zoenen vind zij erbij horen " ik bedoel maar, iedereen heeft behoeftes" is haar motto. Zolang "de man" alles betaald vind zij alles oke. Zij bid wel, rookt ook en chillt wel bijna elke dag in de coffeeshop, is dus ook niet vies van een joint.


Dame # 2 ; Deze hoofddoekdragende meid is 20 jaar en ongeveer 1.60 lang. Zij is aan de volle kant, heeft lichte grote ogen en mooi gevormde lippen. Zij kleed zich netjes, fatsoenlijk, haar zul je vaak zien in nette laarzen en 1 x in de zoveel tijd met sportieve sneakers of pumps, als zij zich er maar lekker in voelt. Zij studeert en daarnaast werkt ze in een bedrijf. Ze zegt wat ze denkt en neemt zeker geen blad voor de mond, een echte lachertje is zij wel. Is koppig en laat niemand over zich heen lopen, een hele pittige dame dus. Ze zal door het vuur gaan voor haar famillie en haar beste vriendin. Om de zoveel tijd date zij, die uiteindelijk altijd eindigen als een blunder, dates waar je dan ook echt jarenlang om kan lachen. Het liefst houd zij zich veel bezig met haar geloof, alleen als het erop aankomt is zij toch zwak en wilt zij precies hetzelfde als haar vriendinnen doen, Chillen en een levensgenieter zijn.


Dame # 3 ; Deze krullebol is 18 jaar en af en toe hoofddoekdragende. Zij is rond de 1.65, standaard marokkaanse meisje met mooie ronde vormen en die alleen echt aandacht aan haar uiterlijk besteed op speciale gelegenheden. Zij is af en toe classy maar meestal sportief gekleed en onafscheidelijk van haar uggs of sportieve schoentjes. Zij is vrij kinderachtig, een echte grappenmaakster die het met iedereen goed kan vinden en erg betrouwbaar is. Zij is niet met haar school, geloof of werk bezig. Heeft schijt aan alles en iedereen zolang zij maar lol heeft in haar leven, een goede band heeft met de mensen waar zij om geeft, is haar leventje compleet. Zij past zich aan haar omgeving aan, af en toe de heilige en in de meeste gevallen is zij haar zelf.


Dame # 4 ; Deze blondina is 19 jaar en ongeveer 1.60 lang. Zij heeft groene ogen, lang stijl blond haar en een perfect figuurtje. Kleed zich modern en is gek op de nieuwste laarzen en sneakertjes. Zij neemt haar school niet altijd serieus maar studeert wel en werkt daarnaast in een bedrijf, want wil liever geld verdienen dan haar neus in de boeken te steken. Zij is een gesloten, rustig en een beetje onzeker meisje. Zij heeft een muur om haar gevoelens heen gebouwd. Maar zodra zij iemand echt beter leert kennen, komt zij los. Zij weet niet wat zij wil en is dan ook erg wispelturig. Andere dames kunnen haar niet uitstaan, de jongens zijn gek op haar, maar toch ziet zij hen gauw als "grote broer". Vasten doet zij wel, in de toekomst wil zij meer aan haar geloof gaan doen, nu laat zij dit allemaal rusten. Ze leeft met de dag mee.

]

13-05-2010, 21:16


ze bdit maar child in coffeeshop hoe doet ze dat?
ahaha en eentje is af en toe hoofddoekdragende..
Ze zijn op 1 na allemaal zo KORT!
maar oke. Dit is aan de jongens P:P

13-05-2010, 21:19

Citaat door casaOuiiatje:
ze bdit maar child in coffeeshop hoe doet ze dat?
ahaha en eentje is af en toe hoofddoekdragende..
Ze zijn op 1 na allemaal zo KORT!
maar oke. Dit is aan de jongens P:P


Tjaah dit is de realiteit, ik kan niks aan de waarheid veranderen.

13-05-2010, 21:20
Gelegenheidsmoslima's. Hypocriete ordinaire verwesterde Marokkaantjes. No thanks.

13-05-2010, 21:27


Als ik een jongen was, dan was de keus erg gemakkelijk: geen van alle!

13-05-2010, 21:38

Citaat door Mwprw:
Gelegenheidsmoslima's. Hypocriete ordinaire verwesterde Marokkaantjes. No thanks.


Oke duidelijk

13-05-2010, 21:39
ik wil deze wel: Die bij mij op school zit

13-05-2010, 21:39

Citaat door Khaa:
Als ik een jongen was, dan was de keus erg gemakkelijk: geen van alle!


Verklaar je nader

13-05-2010, 21:44

Citaat door baksteen_92:
ik wil deze wel: Die bij mij op school zit


Beschrijf en ik zal iemand in haar plaats plaatsen

13-05-2010, 21:45
2 4 3 1 denk ik zo

13-05-2010, 21:45

Citaat door nesziie:
Beschrijf en ik zal iemand in haar plaats plaatsen


het type meisje, waar je kaken gevoelloos bij worden

en ze is brunette

13-05-2010, 21:59

Citaat door ra_bo:
2 4 3 1 denk ik zo


13-05-2010, 22:03



Citaat door nesziie:


waarom beschrijf je trouwens je vriendinnen? zie nu pas dat ze echt bestaan

13-05-2010, 23:32

Citaat door ra_bo:
waarom beschrijf je trouwens je vriendinnen? zie nu pas dat ze echt bestaan


Scheelde mij denk/fantasie werk..

13-05-2010, 23:36
geen van alle

Pagina's : [1] 2