Bekijk volle/desktop versie : vraagje aan alle mannen hier!



29-07-2004, 14:49
salaam wa aleikum

als je een geschenk zou krijgen, waarmee zouden jullie heel blij zijn?

graag serieuze reacties en niet overdrijven met de prijzen

mha salama

29-07-2004, 19:08


salaam...een leuk paket maken? een grote mand kopen en daar wat dingen in doen bijvoorbeeld een leuke truitje en parfum er op leggen (niet in kado papier) en dan douche gel enzo en dan een koran bandje er bij en een mooie kaart met een liefdes gedicht daar over doe je roosjes dan maak je het dicht met van dat doorzichtige plastic lindje er om heen en heb je een prachtig kado

31-07-2004, 02:00
met een qamis (smile)

31-07-2004, 13:01
salaam wa aleikum

allemaal bedankt voor jullie reacties (die van mijn man met dochter snap ik niet echt maar goed).

maar nu ben ik er nog niet uit hoor. mijn man is nogal vaak met islam enzo bezig maar de meeste boeken heeft ie al. nu wil ik hem graag iets geven daaromtrent en weet ik niet goed wat?

nouja, ik zal wel zien, maar jullie ideeën zijn steeds welkom! tot 8 augustus

mha salama

31-07-2004, 14:37


IS JOU LIEFDE DAN NIET GENOEG ALS JE MAN LIEFDE GEEEFT DAN ZIJN DIE KADOOTJES NIET BELANGRIJK LIJKT MIJ EEN KADOOTJE IS LEUK MAAR DAN ZO UITGEBREID VTRAGEN WAT IS LEUK OM TE KOPEN JIJ WEET WAAR JE MAN VAN HOUDT DUS!!!!!!!!!!!!

31-07-2004, 15:25
is toch leuk fummie dat er vrouwen bezig zijn met hun man ik vind het macha Allah!! en het is gewoon leuk voor een man zijnde dat hij merkt dat zijn vrouw ook wat leuks koopt of doet ja toch

12-08-2004, 09:40
een lekkere tajin