Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voor iedereen die niet naar Faudel is geweest..........

Pagina's : [1] 2

ChabHassan
09-12-2002, 00:35

........je hebt een leuk feesie gemist!!!! :D

sihemB
09-12-2002, 00:36
Origineel gepost door ChabHassan ........je hebt een leuk feesie gemist!!!! :D heel erg veel mensen die ik ken zijn geweest maar ik mocht niet van mijn ouders sihemB :D

Onslaught
09-12-2002, 00:36
stoer, maaar ik heb geen zonde gepleeg:D hahahahahah geintje bedoel niet zo, :D je weet

ChabHassan
09-12-2002, 00:37
Origineel gepost door Onslaught stoer, maaar ik heb geen zonde gepleeg:D hahahahahah geintje bedoel niet zo, :D je weet lekker veel huiswerk gemaakt? geintje bedoel niet zo, :D je weet

Onslaught
09-12-2002, 00:42

Origineel gepost door ChabHassan lekker veel huiswerk gemaakt? geintje bedoel niet zo, :D je weet hahahah neee geen huiswerk vriend, hahahah aleen luieren nu, maar ja:D

Najib26
09-12-2002, 00:43
Origineel gepost door sihemB heel erg veel mensen die ik ken zijn geweest maar ik mocht niet van mijn ouders sihemB :D Verstandige ouders. Zij willen het beste voor je. En zij willen je niet richting hel zien lopen aangezien zulke zaken haram zijn voor een moslim.

sihemB
09-12-2002, 00:45
Origineel gepost door Najib26 Verstandige ouders. Zij willen het beste voor je. En zij willen je niet richting hel zien lopen aangezien zulke zaken haram zijn voor een moslim. dank je wel maar ik zelf heb er ook wel over nagedacht als ik nou wel was geweest kwam ik terug met een schuldgevoel, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben...naaaaaaah me ouders komen op de eerste plaats.. sihemB :D

ChabHassan
09-12-2002, 00:51
Origineel gepost door Najib26 Verstandige ouders. Zij willen het beste voor je. En zij willen je niet richting hel zien lopen aangezien zulke zaken haram zijn voor een moslim. beginnen we meer met dat scheinheilig gedoe? :zwaai:

sihemB
09-12-2002, 00:57
Origineel gepost door ChabHassan beginnen we meer met dat scheinheilig gedoe? :zwaai: daar is niets scheinheiligs aan hoor, mijn ouders zijn heel verstandig geweest dat ze me niet hebben laten gaan weet je wat echt scheinheilig is die wijfen die daar stiekem komen zonder toesteming of toezicht van hun ouders dat is scheinheilig... sihemB :D

Najib26
09-12-2002, 01:09
Origineel gepost door ChabHassan beginnen we meer met dat scheinheilig gedoe? :zwaai: Weet je wel wat schijnheilig inhoudt? :zwaai:

DESPERADA
09-12-2002, 01:15
In mij ogen is het juist schijnheilig om je als moslim zijnde op een rai partyachtige feest te bevinden, een feest wat Nog wel wordt geassocieerd met El Eid.... Dat is ToPPunt van schijnheiligheid... :jammer: heT halale te ViereN met iets HaraaMs :(

zina_maghrebia
09-12-2002, 01:16
Origineel gepost door sihemB daar is niets scheinheiligs aan hoor, mijn ouders zijn heel verstandig geweest dat ze me niet hebben laten gaan weet je wat echt scheinheilig is die wijfen die daar stiekem komen zonder toesteming of toezicht van hun ouders dat is scheinheilig... sihemB :D Je hebt helemaal gelijk :goedzo:

sihemB
09-12-2002, 01:20

Origineel gepost door zina_maghrebia Je hebt helemaal gelijk :goedzo: thanx sihemB :D

zina_maghrebia
09-12-2002, 01:22
SihemB :D graag gedaan lieverd

sihemB
09-12-2002, 01:32
Origineel gepost door zina_maghrebia SihemB :D graag gedaan lieverd oke dan schatje sihemB :D

Pagina's : [1] 2