Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : voor de SERIEUZE mensen.SERIEUZE VRAAG

ruziezoeker
29-07-2004, 13:15

als een meisje abortus heeft gepleegd , maar een aantal weken later blijkt dat de abortus niet helemaal goed is gegaan, dan kan het meisje infectie krijgen . maar als er na de abortus nog geneu*t word door de twee, kan de jongen ook infectie krijgen ? :confused: b.v.d.

miss_saliha
29-07-2004, 14:28
Hmmm...Goeie vraag! Geen ervaring dus kan je niet helpen..sorry! :D

lady_khadija
29-07-2004, 16:25
i have no idea......

ruziezoeker
29-07-2004, 20:22
Origineel gepost door miss_saliha Hmmm...Goeie vraag! Geen ervaring dus kan je niet helpen..sorry! :D jij kan echt goed schrijven ( verhaal in je ondertekening) respect . ;) je hebt echt wel talent . als je er niks mee doet dan..,..,...........,., :kwaad: i have no idea :( studeert hier niemand voor abortusinist ?? (-->) ( :haha: ) eenmansgrap :moe:

Grover
29-07-2004, 20:36

antwoord is NEE

ruziezoeker
29-07-2004, 20:41
Origineel gepost door Grover antwoord is NEE het meisje heeft erg veel kans op infectie . er zwerft nog een stuk mens ( baby) in haar lichaam doordat de abortus niet goed is gegaan . 3 weken na de abortus naait ze erop los met dezelfde persoon ( zonder condoom) dus daarom vroeg ik het mij af . ;)

ruziezoeker
29-07-2004, 20:47
Origineel gepost door redfruit ZIEK realiteit heet dat . dingen die je niet hoort en ziet komen ziek over. ik weet . ik wil graag uitleg over deze narigheid s.v.p. niet alleen ja of nee ;)

OmniaCadunt
29-07-2004, 22:12
Ik zou het niet weten.... :confused:

abdul_Hakeem
29-07-2004, 22:38
Origineel gepost door ruziezoeker als een meisje abortus heeft gepleegd , maar een aantal weken later blijkt dat de abortus niet helemaal goed is gegaan, dan kan het meisje infectie krijgen . maar als er na de abortus nog geneu*t word door de twee, kan de jongen ook infectie krijgen ? :confused: b.v.d. wat heb je weer uitgespookt (boos) hihihi

OmniaCadunt
30-07-2004, 19:37
Origineel gepost door romisa een infectie veroorzaakt door een operatie of abortus is niet besmetelijk tenzij er een besmetelijke ziekte mee gemoeit is . het is beter om met sexueel ( intiem) contacten te wachten tot na 6 weken, zo geef je de baarmoeder en de baarmoederhals de tijd om te genezen. ruziezoeker het is niet omdat je vriendin zwak is dat je dat ook moet zijn >>>>>>>>>> elke kwetsbaar leven moeten we beschermen en niet vernietigen . :) hier heb je je antwoord :goedzo: