Bekijk volle/desktop versie : Vast inkomen laten zien



13-05-2010, 13:46
Hallo ,

Ik ben op zoek naar een studio in Antwerpen. Er wordt door huisbazen gevraagd naar een bewijs van vast inkomen. Nu heb ik wel voldoende geld, maar ik kan niet aantonen dat ik voldoende vast inkomen heb... Als ik mijn loonstrook en papieren van de ib-groep laat zien gaat de huisbaas hier verder nog iets mee doen ( zoals mijn baas bellen en ib-groep om te kijken of alles klopt ) of kijkt de huisbaas alleen naar de papieren en laat die het zoals het is??

13-05-2010, 21:05


Hey meid, ik ben ook van Antwerpen. En ja, tegenwoordig vragen veel verhuurders loonbewijzen. Zodat ze weten dat je de huur iedere maand wel gaat betalen. Er zijn ook wel verhuurders die dit niet vragen.

Ik weet niet of ze naar je werkgever gaan bellen om na te vragen. Het kan wel goed zijn dat ze dit doen. Om zeker te zijn dat je loonstrook echt is en niet nagemaakt ofzo. Maar als je genoeg verdient is dit toch geen probleem? Veel succes meid!

15-05-2010, 19:27
Dat doen veel Belgische verhuurders, je moet gewoon bij Marokkaanse, Turkse huisbazen gaan huren die vragen daar niet om

15-05-2010, 22:00
http://www.spaargids.be/sparen/index.php?option=com_jfusion&Itemid=76&jfile=viewt opic.php&f=4&t=6623 klik eens naar deze link hier heb je meer info

15-05-2010, 22:25


Thanks allemaal... en Dija.. ja klopt ik heb wel genoeg geld , maar het probleem is dat ik dit niet via loonstroken kan laten zien en dat is zo jammer. Het is gewoon geld dat ik heb gespaard!