Bekijk volle/desktop versie : Ben eecht de enige?



Pagina's : [1] 2 3

13-05-2010, 13:30
Als eerst echt ik hamdoellilah dat ik ben gezegend met een lieve baby en hoop ik dat alle ouders die graag een baby willen dat hun smeekgebeden door Allah worden verhoord. Als men mijn topic als kwetsend word beschouwd dat bied ik hierbij mijn excuses.

Ik vind het hebben van een baby echt zwaar en vraag me af of ik de enige ben, ik heb last van vermoeidheid en moet me ritme nog vinden. Als ik voor de honderduizende keer me bed uit moet voor de speen of voor een flesje of voor zo maar dan vraag ik me af of hier ooit een eind aan komt. Alles gaat de volgende dag gewoon door. Het huishouden moet gedaan worden de andere kindjes verzorgt worden. Wie heeft dat ook en is het nog goed gekomen? Wat soms denk ik ga echt doordraaien

13-05-2010, 13:32


Het is helemaal niet kwetsend. Je zit met een gevoel en dat is jouw gevoel!

Ik zou zeggen denk aan je ouders hoe hebben die het gehad toen jij een baby was?

Ikzelf ben ook een moeder en vind het prachtig en ben allah ook iedere minuut dankbaar!

13-05-2010, 13:32
Nee is normaal, ik weet niet hoe jong je baby is want je zegt opstaan voor een flesje in de nacht en speen. Maar wanneer je kind wat ouder is dan komt het vanzelf weer goed en zul je je ritme weer vinden. Ik vond de baby tijd ook zwaar, pas toen ze dreumessen werden kon ik weer vrij adem halen.

13-05-2010, 13:35
Het is heel normaal hoor! Ik heb het soms ook hoor, ik heb er zelfs 2 waar ik mijn bed voor uit moet en dan ben ik soms echt overgeirriteerd, moet je nagaan de mijne zijn geneens baby's meer. Maar alghier inshallah, de moeite die je erin steekt krijg je dubbel en dwars terug Alhamdoelilah!

13-05-2010, 13:36



Citaat door meknasia55:
Het is helemaal niet kwetsend. Je zit met een gevoel en dat is jouw gevoel!

Ik zou zeggen denk aan je ouders hoe hebben die het gehad toen jij een baby was?

Ikzelf ben ook een moeder en vind het prachtig en ben allah ook iedere minuut dankbaar!



Het is ook prachtig maar ook super zwaar. Ik ben gewoon een verwend nest die aan haar vrijheid gewend is (nachtrust)

13-05-2010, 13:37

Citaat door Qamra:
Nee is normaal, ik weet niet hoe jong je baby is want je zegt opstaan voor een flesje in de nacht en speen. Maar wanneer je kind wat ouder is dan komt het vanzelf weer goed en zul je je ritme weer vinden. Ik vond de baby tijd ook zwaar, pas toen ze dreumessen werden kon ik weer vrij adem halen.




Mijn baby is 10 dagen ik heb dus nog een hele lange weg te gaan

13-05-2010, 13:39

Citaat door roumaisa:
Het is heel normaal hoor! Ik heb het soms ook hoor, ik heb er zelfs 2 waar ik mijn bed voor uit moet en dan ben ik soms echt overgeirriteerd, moet je nagaan de mijne zijn geneens baby's meer. Maar alghier inshallah, de moeite die je erin steekt krijg je dubbel en dwars terug Alhamdoelilah!



Ik voor deze baby een tweeling gehad toen moest ik er ook vaak uit maar toen had ik alleen hun en had ik hamdoelilah hulp nu moet ik alles alleen doen. Straks moet ik ook nog aan het werk, ik word er nu al moe van.

13-05-2010, 13:39
Dat is de eerste maanden heel normaal, ik leefde toen ook als een zombie, zodra je kindje de nachten doorslaapt komt alles weer goed, bovendien heb je denk ik nog geen ritme in alles hebt, ik neem aan dat je pas bevallen bent, alles komt goed

13-05-2010, 13:40

Citaat door Dalilah:
Mijn baby is 10 dagen ik heb dus nog een hele lange weg te gaan


het verschilt per baby, mijn nichtje sliep met 3 weken door dus het valt mee, en je bent nog kraamvrouw doe lekker dutjes en middagslaapjes voor zover de andere kindjes het toelaten.

13-05-2010, 13:41

Citaat door Dalilah:
Ik voor deze baby een tweeling gehad toen moest ik er ook vaak uit maar toen had ik alleen hun en had ik hamdoelilah hulp nu moet ik alles alleen doen. Straks moet ik ook nog aan het werk, ik word er nu al moe van.


tbarkallah een druk gezinnetje dus hoe oud is de tweeling??

13-05-2010, 13:42

Citaat door sunset:
Dat is de eerste maanden heel normaal, ik leefde toen ook als een zombie, zodra je kindje de nachten doorslaapt komt alles weer goed, bovendien heb je denk ik nog geen ritme in alles hebt, ik neem aan dat je pas bevallen bent, alles komt goed



Een van mijn tweeling sliep pas door toen hij 2 was, ik hoop niet dat het weer zo ver komt. Ik haat het als mensen mij bellen om te vragen of ik al beter ben, hoezo beter, het begint net (doodvermoeiend) Ik ben inderdaad pas bevallen.

13-05-2010, 13:43
Join the club!! Het is heel normaal. Maar aan alles komt een eind en ook aan deze moeilijke periode voor jou.

Misschien kun je wat pauzes inlassen dat je man even oppast terwijl jij wat slaap inhaalt, of je moeder of zus.

En laat het kindje ook gewoon bullen, is de enige manier om een ritme aan te leren.

13-05-2010, 13:43


De eerste 8 weken van Zaineb waren vreselijk,ik dacht steeds ik ga gewoon de deur uitlopen,ze bekijken het maar.
Maar beetje bij beetje is het goed gekomen,ze slaapt nu eindelijk door,heerlijk.

Meid aan alles komt een einde,je moet gewoon sbar hebben.

13-05-2010, 13:45

Citaat door roumaisa:
tbarkallah een druk gezinnetje dus hoe oud is de tweeling??



Ja druk de tweeling is al inmiddels 9 jaar hamdoellilah dus we zijn het gewoon niet meer gewend, de oudere kinderen hebben ook hun schoolwerkjes waar ik ze bij moet helpen en willen ook aandacht.

13-05-2010, 13:47

Citaat door Dalilah:
Een van mijn tweeling sliep pas door toen hij 2 was, ik hoop niet dat het weer zo ver komt. Ik haat het als mensen mij bellen om te vragen of ik al beter ben, hoezo beter, het begint net (doodvermoeiend) Ik ben inderdaad pas bevallen.

Mabrouk lieverd, je zit dus nog in je kraamtijd en hebt net het grote werk( bevalling ) achter de rug daar moet je ook nog van bijkomen, het ene kindje is het andere niet, ik hoop dat je kleintje snel zal doorslapen, want ik weet hoe vermoeiend het kan zijn, sbar, inchallah komt alles goed zodra je kleintje zijn of haar ritme heeft gevonden

Pagina's : [1] 2 3