Bekijk volle/desktop versie : Opsporing verzocht: Mishandelaars homo nog voortvluchtig



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

13-05-2010, 13:13
De politie is nog steeds op zoek naar de twee jongens die ervan verdacht worden in de nacht van 5 op 6 mei een man ernstig te hebben mishandeld bij het homomonument.

De man liep rond 00.30 uur na een bevrijdingsfeest met een vriend en vriendin vanaf het monument naar de Dam, toen twee jongens op hem begonnen in te slaan. De vriendin van de man probeerde de jongens van hem af te houden, maar liep daarbij zelf een klap op. De man werd bewusteloos geslagen en getrapt. De vrouw hield een lichte hersenschudding aan de mishandeling over.

De jongens gingen er uiteindelijk op een beigekleurige scooter vandoor. De politie is nog steeds naar hen op zoek en roept getuigen op zich te melden. De verdachten zijn twee licht getinte jongens van ongeveer 17 jaar oud.

De ene heeft een gezet postuur, is ongeveer 1.75 cm lang en heeft kort, netjes geknipt zwart haar. Hij droeg ten tijde van de mishandeling een zwarte jas tot over zijn heupen. De andere verdachte heeft een normaal/tenger postuur, is ongeveer 1.70cm lang en eeft half lang zwart haar tot over zijn oren.

Het team van de Lijnbaansgracht, dat de zaak in behandeling heeft is te bereiken via 0900-8844.

http://www.at5.nl/artikelen/40948/verdachten-mishandeling-homo-nog-voortvluchtig

13-05-2010, 13:18


1.70 en 1.75 CM lang? Vind je het gek dat ze nog voortvluchtig zijn?

13-05-2010, 14:26
die eerste klinkt absoluut als een marokkaan: klein, gezet en kort haar.

13-05-2010, 14:35

Citaat door herreb:
die eerste klinkt absoluut als een marokkaan: klein, gezet en kort haar.



Oh, maar dan zuillen ze niet worden gepakt.

De burgemeester van Amsterdam wil de lieve vrede bewaren. Liever de homo's verraden dan rellen met Marokkanen. De boel bij elkaar houden, weet je wel ?

Want je weet : als ze die jongens in de cel zetten wordt dat politiebureau belegerd door Marokkaanse Amsterdammers.

En zo gaat het geweld tegen homo's dus van kwaad tot erger. Als de daders ongestraft wegkomen, dan weet je het wel.

13-05-2010, 14:44



Citaat door herreb:
die eerste klinkt absoluut als een marokkaan: klein, gezet en kort haar.



echt niie, is turksche kardasch

13-05-2010, 14:45

Citaat door oeps:
Oh, maar dan zuillen ze niet worden gepakt.

De burgemeester van Amsterdam wil de lieve vrede bewaren. Liever de homo's verraden dan rellen met Marokkanen. De boel bij elkaar houden, weet je wel ?

Want je weet : als ze die jongens in de cel zetten wordt dat politiebureau belegerd door Marokkaanse Amsterdammers.

En zo gaat het geweld tegen homo's dus van kwaad tot erger. Als de daders ongestraft wegkomen, dan weet je het wel.


Wat bledder je onzin, als iemand verdacht is wordt opgepakt. wil j razzia houden en alle mocro's oppakken tazzzzz

13-05-2010, 14:49

Citaat door Our_NTmazight:
Wat bledder je onzin, als iemand verdacht is wordt opgepakt. wil j razzia houden en alle mocro's oppakken tazzzzz



Alleen als ze allemaal meedoen aan geweldspleging tegen homo's.

13-05-2010, 14:51
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en ongelofelijk zwaar en lang gestraft worden.

13-05-2010, 14:53

Citaat door oeps:
Alleen als ze allemaal meedoen aan geweldspleging tegen homo's.



je praat onzin, je weet heel goed dat mocro's wel worde opgepakt als ze verdacht zijn en bewijs hebben. zo niet dan vrijheid zo werkt het in rechtsstaat

13-05-2010, 15:01

Citaat door Our_NTmazight:
Wat bledder je onzin, als iemand verdacht is wordt opgepakt. wil j razzia houden en alle mocro's oppakken tazzzzz



Ja joh de ene jklagen dat de gevangenissen vol zitten met Marokkanen en dan weer klagen dat ze niet opgepakt worden.
Nieuwe dag, nieuwe waan.

13-05-2010, 15:05

Citaat door Our_NTmazight:
je praat onzin, je weet heel goed dat mocro's wel worde opgepakt als ze verdacht zijn en bewijs hebben. zo niet dan vrijheid zo werkt het in rechtsstaat



Marokkaanse homomeppers in Amsterdam gaan altijd vrijuit omdat de burgemeester geen rassenrellen wil.

De homo's worden opgeofferd voor de vrede met de Marokkanen.

Ik heb liever oorlog met de Marokkanen dan dat ik de homo's in de steek laat. Die burgeroorlog winnen wij toch wel.

13-05-2010, 15:06

Citaat door Fhamator:
Ja joh de ene jklagen dat de gevangenissen vol zitten met Marokkanen en dan weer klagen dat ze niet opgepakt worden.
Nieuwe dag, nieuwe waan.



Marokkanen plegen zoveel criminaliteit dat je de gevangenissen ook makkelijk vol krijgt met ze zonder de homomeppers op te pakken.

13-05-2010, 15:07



Citaat door Eekhoorn:
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en ongelofelijk zwaar en lang gestraft worden.



Stem VVD.

13-05-2010, 15:20

Citaat door oeps:
Nederlandse pedofielen in Nederland gaan altijd vrijuit omdat het land zijn ogen sluitl.

De kinderen worden opgeofferd voor de vrede met de pedo's.

Ik heb liever oorlog met de nederlandse pedos dan dat ik de kinderen in de steek laat. Die burgeroorlog winnen wij toch wel.
.

13-05-2010, 15:44

Citaat door Eekhoorn:
Ik hoop dat ze snel gepakt worden en ongelofelijk zwaar en lang gestraft worden.

Als pedofielen al niet zwaar gestraft worden dan denk ik dat potenrammers ook niet al te veel te vrezen hebben.

Helaas trouwens.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7