Bekijk volle/desktop versie : Dames help ik heb een vaagje?



12-05-2010, 23:54
Als je chedda doet kan je erna ook gewoon lebsa tetouania doen?
Of word het dan teveel?
chukran

13-05-2010, 00:00


Nee dat kan absoluut niet en hoort ook niet! Het is of chedda of lebsa tetouania. Chedda wordt altijd op de henna (nbita) gedaan en lebsa tetouania op de bruilloft.

13-05-2010, 00:07

Citaat door oegthafsa:
Als je chedda doet kan je erna ook gewoon lebsa tetouania doen?
Of word het dan teveel?
chukran



Beide vind ik ze oer en oer lelijk...maar ieder zijn smaak..

Ik zou dan voor 1 gaan...ik had laatst een bruiloft waarbij de bruid chedda had en sousia...

Zwaar lelijk..zag er echt niet uit..

Succes

13-05-2010, 00:11

Citaat door Lamera_djeli:
Beide vind ik ze oer en oer lelijk...maar ieder zijn smaak..

Ik zou dan voor 1 gaan...ik had laatst een bruiloft waarbij de bruid chedda had en sousia...

Zwaar lelijk..zag er echt niet uit..

Succes


Sorry hoor maar lebsa tetouania en de chedda zijn 2 prachtigste dingen die je aankunt doen! Ik weet niet welke ziana's werk jij hebt gezien maar zal wel een klieder en klodder werk zijn geweest van de vele amateuristische zianat die het proberen na te doen hier in nl. Want geen een hier in nl kan het doen zoals ie echt gedragen hoort te worden. Dus in dat geval begrijp ik je reactie

13-05-2010, 00:16



Citaat door Voetbaleria:
Nee dat kan absoluut niet en hoort ook niet! Het is of chedda of lebsa tetouania. Chedda wordt altijd op de henna (nbita) gedaan en lebsa tetouania op de bruilloft.




13-05-2010, 00:17

Citaat door Voetbaleria:
Nee dat kan absoluut niet en hoort ook niet! Het is of chedda of lebsa tetouania. Chedda wordt altijd op de henna (nbita) gedaan en lebsa tetouania op de bruilloft.



Vind ik ook teveel vandaar mijn vraag ook...
Chedda is echt traditie bij ons!
Omdat ik mijn hennafeest thuis hou vind ik chedda een beetje to much!
Maar lebsa tetouania vind ik heel moooooi
Alvast bedankt voor uw reactie

13-05-2010, 00:21

Citaat door oegthafsa:
Vind ik ook teveel vandaar mijn vraag ook...
Chedda is echt traditie bij ons!
Omdat ik mijn hennafeest thuis hou vind ik chedda een beetje to much!
Maar lebsa tetouania vind ik heel moooooi
Alvast bedankt voor uw reactie


Hahah volgens mij begrijp je mij verkeerd. Een chedda moet je standaard doen op je henna (nbita) en lebsa tetouania moet je ook op je bruilloft doen. Althans dat doen wij Chamalien dan.
Geen dank schat!

13-05-2010, 00:44

Citaat door Voetbaleria:
Hahah volgens mij begrijp je mij verkeerd. Een chedda moet je standaard doen op je henna (nbita) en lebsa tetouania moet je ook op je bruilloft doen. Althans dat doen wij Chamalien dan.
Geen dank schat!
Nee lieverd ik heb je goed begrepen maar omdat ik het gwn simpel wil houden op mijn hennafeest kan ik de 2 lebsat niet spreiden begrijp je?
Maar volgens mijn familie doen ze de beide op de grote dag...
Maar dat vind ik weer op elkaa lijken
Dus daarom vroeg ik mij af of er nog mensen de 2 lebsat hebben gedaan op hun dag of jullie mening...

13-05-2010, 01:01

Citaat door oegthafsa:
Nee lieverd ik heb je goed begrepen maar omdat ik het gwn simpel wil houden op mijn hennafeest kan ik de 2 lebsat niet spreiden begrijp je?
Maar volgens mijn familie doen ze de beide op de grote dag...
Maar dat vind ik weer op elkaa lijken
Dus daarom vroeg ik mij af of er nog mensen de 2 lebsat hebben gedaan op hun dag of jullie mening...



Chedda en Tetouania kan je niet op een dag doen je moet het over twee dagen verspreiden. Het is onmogelijk om het op een avond te doen het hoort gewoon niet

13-05-2010, 01:12

Citaat door LADY_BOUCHRA:
Chedda en Tetouania kan je niet op een dag doen je moet het over twee dagen verspreiden. Het is onmogelijk om het op een avond te doen het hoort gewoon niet



Oei dan word het moeilijk
Ik wil geen chedda thuis doen
Zo zwaar en te stijfjes voor thuis vind je niet?
Bedankt voor uw raadt

13-05-2010, 01:14

Citaat door oegthafsa:
Oei dan word het moeilijk
Ik wil geen chedda thuis doen
Zo zwaar en te stijfjes voor thuis vind je niet?
Bedankt voor uw raadt


Als je perse de chedda wilt dan moet je die wel op je henna doen! Je kan hem wel aandoen en niet te lang aanhouden en daarna gewoon takchita aantrekken. Dat doen er meerdere Ik zou de chedda gewoon doen hoort erbij als je uit tetouan komt. Het is geen stijve jurk, maar een stijlvolle jurk met elegantie en klasse.

Je zou toch een keuze moeten maken lastig

13-05-2010, 01:15

Citaat door LADY_BOUCHRA:
Chedda en Tetouania kan je niet op een dag doen je moet het over twee dagen verspreiden. Het is onmogelijk om het op een avond te doen het hoort gewoon niet

idd.

13-05-2010, 01:28


Toch bedankt lieve dames
Het zal niet gemakkelijk worden eerlijk gezegd
Want hier thuis gaan ze er echt vanuit dat de beide op dezelfde dag worden gdn :s
Dus het zal een moeilijke discussie worden hihi
Gair incha'Allah...
Jazaak Allah gairan