Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me helpen??



12-05-2010, 22:26
Salaaam mensen,

Ik ben ten einde raad ik weet niet hoe het verder moet met men leven, ik ben gewoon de weg kwijt letterlijk! ik doe alles wat Allah verboden heeft. Ik moet me eingelijk schamen om Allah zn naam te noemen.

Ik een meisjee die vaak dingen heeft gedaan wat niet goed zijn te vaak, alles wat Allah verboden heeft heb ik gedaan! ik ben iemand die veel heeft meegemaakt heeel veel, ik ben ook iemand die niet graag over haar shit praat en haar hart niet durft te uiten.

Wat men doel nu is is om iemand te vinden man/vrouw maakt niks uit met wie ik kan praten en men hart bij kan luchten het moet gewoon gebeuren.

Wie kan me helpen en wilt men luisterende oor zijn?

Deze acount is van men nichtjee.

Alvast bedankt,

Groetjes radeloos meisjee

12-05-2010, 22:28


Here i am,
je kan me altijd pm-men

12-05-2010, 22:28
pm me maar meid als je wat kwijt wilt

12-05-2010, 22:28
Een man moet je al zeker niet gaan zoeken omdat er zijn die daar misbruik van gaan maken, zoek contact op met een vrouw..

12-05-2010, 22:31


Ben je bereid om te veranderen?

12-05-2010, 22:31
Niemand kan je helpen,zoals je al zelf zegt Hij is diegene die jou kan helpen ,heb spijt van je zondes en heb en toon berouw en wend j dit keer wel tot Allah( swt) ZONDes openbaren heeft geen toegevoegde waarde.
Het feit dat j inziet dat je verkeerd bezig was is al een hele stap, de volgende stap is stuk gemakkelijker verricht j salaat en vraag vergeving van j zondes bij Allah suc6 meid Ghairinshaállah waar een wil is een w...!

12-05-2010, 22:32
sterkte lieverd gair inchaallah

12-05-2010, 22:33

Citaat door magrebiaatje:
sterkte lieverd gair inchaallah

jij lijkt op die jongste van meiden van halal,(ot)

12-05-2010, 22:42
Ik wil verandern wollah heb er alles voor over! maar hij zal me noooit vergeven ik weeet het, en waarom ik ook mannen wil i omdat ik meisjes niet meer vertrouw meisjes hebben men leven tot hel gemaakt en daarom ben ik meer voor de mannen! ik ben blij dat jullie me tog helpen wollah

12-05-2010, 22:44
Welkom,dit wordt de komende 7 tot 10 jaar je tweede huis.

12-05-2010, 22:49
Ghair Inscha'Allah.
Allah is groot (Allahoe Akbar).
Hij is Vergevingsgezind, Genadig, Barmhartig.
Als jij OPRECHT berouw hebt en dat ook toont, dan zal hoop ik dat Hij je inscha'Allah zal vergeven voor wat je gedaan hebt. Kijk naar de toekomst, leer van je fouten en van het verleden. Pijn kan je alleen maar sterker maken.
Denk goed na..
Wat is voor jouw belangrijk op aarde?
Wie betekenen het meeste voor jou?
Wat moet je doen om je leven weer op orde te krijgen?
Begin sowieso met bidden, houd je mond over anderen, lieg niet, stop met bijv. alcohol drinken, roken (drugs, sigaretten, shiesha), gokken, roddelen, liegen, stelen, je bezig houden met sihr/shoer (ALLAH IESTER) etc.. etc.. of houd je daar gewoon verre van.
Mocht je schulden hebben? Hoe groot het bedrag ook is, los deze af, voordat je dood bent.
Mocht je iemand nog iets terug moeten geven, geef het terug aan die mensen.
Zorg ervoor dat je je zaakjes op orde hebt. Stel prioriteiten.
Ik weet niet wat er allemaal is meid, maar je mag me pmén, dan voeg ik je toe, dan gaan we praten.
Ik ken je situatie niet, ik wil je graag advies geven. Ben zelf ook niet perfect, maar soms lees ik dingen, dan denk ik: alhamdoelilah, ik ben gezegend.

12-05-2010, 22:51

Citaat door GloriousBastard:
Welkom,dit wordt de komende 7 tot 10 jaar je tweede huis.






12-05-2010, 22:55


Hoi lieverd..Ik ben er voor je als je je hartje wilt uiten pm me maar
Kusje Rbatiiaa

12-05-2010, 22:55

Citaat door GloriousBastard:
Welkom,dit wordt de komende 7 tot 10 jaar je tweede huis.




12-05-2010, 22:59
dankjewel mensen