Bekijk volle/desktop versie : Een lesbie/homo of een bi-seksueel iemand ''bekeren'' tot een hetero



12-05-2010, 22:24
In feite is dat een goede daad plegen, iemand erop aandringen dat het beter is een hetero te zijn dan een lesbie of bi-seksueel.

Net zo goed zoals je een Christelijk ingestelde persoon gaat laten bekeren tot een Islamiet.

In beide gevallen krijg je hassanaats Zo staat geschreven en beschreven.

Stel je voor, je krijgt een lesbie/homo terug met beide voeten op aarde en door jou toedoen is zij of hij nu volledig hetero.

Is dat een eer en een goede daad, kun je dat zo zien?
Stel je voor, je hebt die kans, wat doe jij ermee.? Bekeer je die persoon als je ziet dat het gaat lukken of....

Tell me

12-05-2010, 22:33


ik ken een dwerg die dat gebruikt als versier-tactiek.....

12-05-2010, 22:38

Citaat door Miss_Leading:
ik ken een dwerg die dat gebruikt als versier-tactiek.....



Welke dwerg ?

12-05-2010, 22:44

Citaat door Irish_Boy:
Welke dwerg ?



zo een enge leprechaun... hij noemt zich ze3ma hicham ofzo... Allah mag weten wat zn echte naam is.... maar hij spreekt vrouwen aan hier (in amsterdam) doet zich voor alsof ie gay is en een geslachts verandering wil ondergaan... maar dan vraagt ie je of hij niet mag tjecken (in een hotel) of hij mss toch nog op vrouwen valt.....

wajouw... toen ie dat tegen me zei... ik heb keihard gelachen.... je kon me toen gwn oprapen.... zo erg moest ik lachen.....

12-05-2010, 22:47



Citaat door Miss_Leading:
zo een enge leprechaun... hij noemt zich ze3ma hicham ofzo... Allah mag weten wat zn echte naam is.... maar hij spreekt vrouwen aan hier (in amsterdam) doet zich voor alsof ie gay is en een geslachts verandering wil ondergaan... maar dan vraagt ie je of hij niet mag tjecken (in een hotel) of hij mss toch nog op vrouwen valt.....

wajouw... toen ie dat tegen me zei... ik heb keihard gelachen.... je kon me toen gwn oprapen.... zo erg moest ik lachen.....



Jeh Weirdo haha

En was je erin getrapt?

12-05-2010, 22:48

Citaat door Irish_Boy:
Jeh Weirdo haha

En was je erin getrapt?



nee... toen ik mensen begon te bellen en hem vroeg om zijn voorstel te herhalen... toen rende hij weg....

12-05-2010, 22:49

Citaat door Irish_Boy:
In feite is dat een goede daad plegen, iemand erop aandringen dat het beter is een hetero te zijn dan een lesbie of bi-seksueel.

Net zo goed zoals je een Christelijk ingestelde persoon gaat laten bekeren tot een Islamiet.

In beide gevallen krijg je hassanaats Zo staat geschreven en beschreven.

Stel je voor, je krijgt een lesbie/homo terug met beide voeten op aarde en door jou toedoen is zij of hij nu volledig hetero.

Is dat een eer en een goede daad, kun je dat zo zien?
Stel je voor, je hebt die kans, wat doe jij ermee.? Bekeer je die persoon als je ziet dat het gaat lukken of....

Tell me


Een nog grotere daad is het veranderen van j ot en avatar

Hoe kun je een ziekte(bacil/virus) wijsmaken dat zij een ziekteverwekker zijn. Niet dus. Once disease always opgeruimd staat netjes.
Allah ruimt z wel op met AIDS Dat is een btere oplossing

12-05-2010, 22:58

Citaat door shopaholic_88:
Een nog grotere daad is het veranderen van j ot en avatar

Hoe kun je een ziekte(bacil/virus) wijsmaken dat zij een ziekteverwekker zijn. Niet dus. Once disease always opgeruimd staat netjes.
Allah ruimt z wel op met AIDS Dat is een btere oplossing



Mijn OT is gewoon een tekening van een vrouw in een bikini.

Als dat haram is, dan ben je net zo goed ook haram bezig.
TV is duivels, internet is duivels, technologie is in bepaalde orde en mate ook haram dus