Bekijk volle/desktop versie : vakantiehuisje met zwembad



Pagina's : [1] 2

12-05-2010, 15:44
Wie van jullie heeft weleens in het buitenland een vakantiehuisje met zwembad afgehuurd? Waar was dat en via welke reisorganisatie/site heb je dat geregeld?

13-05-2010, 14:38


niemand die hier ervaring mee heeft?

13-05-2010, 14:43
up wil ik ook wel weten

13-05-2010, 14:45
http://www.quinta-das-eiras.com/

Dat ligt in portugal.
Was echt een topvakantie.!

13-05-2010, 14:55



Citaat door ACME-Labs:
http://www.quinta-das-eiras.com/

Dat ligt in portugal.
Was echt een topvakantie.!

Dank je! Het ziet er goed uit!

Ik ga zo uitgebreid lezen, maar heeft het nou een prive zwembad of is het gezamelijk. Indien het een prive zwembad is, is er dan genoeg privacy (ivm buren etc)

13-05-2010, 15:06
Mooi !

Hoeveel betaal je voor zoiets

13-05-2010, 15:12

Citaat door Nilu:
Dank je! Het ziet er goed uit!

Ik ga zo uitgebreid lezen, maar heeft het nou een prive zwembad of is het gezamelijk. Indien het een prive zwembad is, is er dan genoeg privacy (ivm buren etc)


dat wil ik ook weten!

ken ook iemand die een paar jaar terug naar Spanje is gegaan met haar gezin, ook een huisje met een privezwembad maar de buren hadden wel inkijk.

13-05-2010, 15:33

Citaat door zakiaatje:
dat wil ik ook weten!

ken ook iemand die een paar jaar terug naar Spanje is gegaan met haar gezin, ook een huisje met een privezwembad maar de buren hadden wel inkijk.

dat is dan balen. Heb je een prive zwembad kan je nog niet zwemmen

13-05-2010, 15:41

Citaat door Nilu:
Wie van jullie heeft weleens in het buitenland een vakantiehuisje met zwembad afgehuurd? Waar was dat en via welke reisorganisatie/site heb je dat geregeld?



Heb ik vaak gedaan, vooral omdat wij graag als gezin niet bloot op strand verschijnen

een villa met zwembad en privacy is heerlijk .... alleen je moet niet via reisorganisaties huren maar meer zelf op het net er achteraan gaan

frankrijk .... , niet geweest maar ik ben er mee bekend
http://www.vakantiehuis-frankrijk.nl/zuid-frankrijk/provence-alpes-cote-d-azur/vaucluse/vakantiewoning-003/villaprovencezwembadhuren.html

dan heb je nog egypte maar ook prachtige villas in marokko met zwembad..

turkijke is ook heel erg leuk

maar ook via marktplaats.nl vind je een prima en een betaalbare aanbod als je even op zoeken vakantiehuis met zwembad typt..
vele vakantiehuis eigenaren bieden daar hun huis aan, let er alleen wel op dat je geen gezamenlijk zwembad hebt!


btw. waar wil je heen?

Ik heb nog paar adresjes

13-05-2010, 15:44

Citaat door Boot-je:
Heb ik vaak gedaan, vooral omdat wij graag als gezin niet bloot op strand verschijnen

een villa met zwembad en privacy is heerlijk .... alleen je moet niet via reisorganisaties huren maar meer zelf op het net er achteraan gaan

frankrijk .... , niet geweest maar ik ben er mee bekend
http://www.vakantiehuis-frankrijk.nl/zuid-frankrijk/provence-alpes-cote-d-azur/vaucluse/vakantiewoning-003/villaprovencezwembadhuren.html

dan heb je nog egypte maar ook prachtige villas in marokko met zwembad..

turkijke is ook heel erg leuk

maar ook via marktplaats.nl vind je een prima en een betaalbare aanbod als je even op zoeken vakantiehuis met zwembad typt..
vele vakantiehuis eigenaren bieden daar hun huis aan, let er alleen wel op dat je geen gezamenlijk zwembad hebt!


btw. waar wil je heen?

Ik heb nog paar adresjes


Dank je voor deze info.
We willen dit jaar gewoon in europa op vakantie gaan. We hebben onze zinnen gezet op portugal, spanje of italie.
Maar als jij andere suggesties hebt, waar je zelf ervaring mee hebt laat me weten. Is het niet voor nu dan voor later insha'Allah

13-05-2010, 15:45

Citaat door zakiaatje:
dat wil ik ook weten!

ken ook iemand die een paar jaar terug naar Spanje is gegaan met haar gezin, ook een huisje met een privezwembad maar de buren hadden wel inkijk.

Je moet ook goed naar de locatie informeren en overal naar vragen, alvorens je boekt... dan maak je ook niet dat soort foutjes...

Citaat door Nilu:
dat is dan balen. Heb je een prive zwembad kan je nog niet zwemmen


Schrijf je wensen op papier dat wanneer je gaat boeken, alles te sprake komt en tot je tevredenheid

13-05-2010, 15:49
Frankrijk

Je kan de huiseigenaren zelf ff bellen en vragen naar "inkijk" en de ligging etc,,,

astu! zijn leuke huisjes met bad

http://www.vakantiehuis-frankrijk.nl/zuid-frankrijk/languedoc-roussillon/pyreneeen-orientales/vakantiehuis-002/huispyreneeenzwembadhuren.html

13-05-2010, 15:52



Citaat door Nilu:
Dank je voor deze info.
We willen dit jaar gewoon in europa op vakantie gaan. We hebben onze zinnen gezet op portugal, spanje of italie.
Maar als jij andere suggesties hebt, waar je zelf ervaring mee hebt laat me weten. Is het niet voor nu dan voor later insha'Allah


Meis je gaat er van houden!

Franse huizen met zwembaden in the Middle of Nowhere is voor mij DE aanrader,maar ik zoek ook over het algemeen gewoon ff niks doen vakanties

13-05-2010, 15:54

Citaat door Nilu:
Dank je voor deze info.
We willen dit jaar gewoon in europa op vakantie gaan. We hebben onze zinnen gezet op portugal, spanje of italie.
Maar als jij andere suggesties hebt, waar je zelf ervaring mee hebt laat me weten. Is het niet voor nu dan voor later insha'Allah


Geef me wat meer info bijv...

aantal volwassenen
aantal kids

wat vinden jullie belangrijk om samen te doen

bergen of zee?

wandelen?

etc etc...

je kunt me dit ook ff pmen

13-05-2010, 15:59

Citaat door Boot-je:
Geef me wat meer info bijv...

aantal volwassenen
aantal kids

wat vinden jullie belangrijk om samen te doen

bergen of zee?

wandelen?

etc etc...

je kunt me dit ook ff pmen


We gaan met z'n drietjes, echtpaar met kindje van bijna 1 jaar.

We willen voornamelijk rusten, bijkomen en genieten. Omgeving maakt niet zo heel veel uit als het maar idyllisch is
Voor mij is het wel heel belangrijk dat er een prive zwembad aanwezig is die echt prive is.

Pagina's : [1] 2