Bekijk volle/desktop versie : onderzoek naar homoseksuele moslimjongeren



12-05-2010, 15:27
Voor mijn afsudeerproject doe ik onderzoek naar in hoeverre de islam invloed heeft op de identiteitsontwikkeling van moslimjongeren. Voor dit onderzoek ben ik uiteraad opzoek naar moslimjongeren met homoseksuele gevoelens.

Wie wil me aub helpen met afstuderen door anoniem een enquete in te vullen ?

je kan me ook een pm sturen.


groetjes

12-05-2010, 15:39





( Misschien is het een idee om een bezoekje te brengen naar de bananenbar in amsterdam kijken of daar marokkaanse jongens tussen zitten of natuurlijk Marcouch opzoeken..)

Succes!

12-05-2010, 16:01

Citaat door pedagoogje:
Voor mijn afsudeerproject doe ik onderzoek naar in hoeverre de islam invloed heeft op de identiteitsontwikkeling van moslimjongeren. Voor dit onderzoek ben ik uiteraad opzoek naar moslimjongeren met homoseksuele gevoelens.

Wie wil me aub helpen met afstuderen door anoniem een enquete in te vullen ?

je kan me ook een pm sturen.


groetjes




dat jij een homo ziet als moslim zegt al dat je meer kennis moet op doen in de islam .. een homo zal never nooit een moslim kunnen zijn .. maar daar tegen wel iemand die tegen die gevoelens invecht maar als je het mij vraagt is het gewoon ziekte die besmettelijks vooral de kleine kinderen van tegenwoordig lopen de grote riscos omdat die homo shit word aangemoedigd allah i7sen 3awen.. zoals jij hun een handje bij helpt

zoals fawaaz al tegen marcouch zei de homos hebben hun rechten al in nederland.

maar de moslims niet

12-05-2010, 17:05
Alsof j eniet weet dat een homo geen moslim is, en je wete dat het hier voor ophef gaat zorgen,

Moslim homos bestaan niet, net zoals moslim terroristen, knoop het goed in je oren en ga een gay palace opzoeken al sj ezo graag zo1 onder werp heb moeten kiezen voor je afstuderen.

12-05-2010, 17:12


Wat een Bulshit !

Homo zijn bestaat niet als moslim zijnde, een homo is gelijk aan een hond en minder en zover ik weet kunnen honden geen moslims zijn.

Beetje logica, maar als je afstudeerproject op vmbo niveau is dan begrijp ik je zoektocht en beschrijving volledig

12-05-2010, 17:47
misschien bedoelt ze ex-moslims, dwalende jongens die een islamitisch achtergrond hebben? Je moet dan wat duidelijker zijn meid.. succes!

12-05-2010, 18:11

Citaat door Sweetheart_:
misschien bedoelt ze ex-moslims, dwalende jongens die een islamitisch achtergrond hebben? Je moet dan wat duidelijker zijn meid.. succes!


mense die niet gelove zijn gewoon atheisten met je ex- moete we dat bij elke geloof neerzetten ....wij marokkane neme elke woord over , en dat pas is gecreerd door een homoseksuele iraanse shiiet -_-!) bazz 3liek ....

12-05-2010, 18:25

Citaat door Toriko:
mense die niet gelove zijn gewoon atheisten met je ex- moete we dat bij elke geloof neerzetten ....wij marokkane neme elke woord over , en dat pas is gecreerd door een homoseksuele iraanse shiiet -_-!) bazz 3liek ....


Nou meneertje in de aanval, jij weet het zo te horen allemaal zo goed.. help jij dr even met eventuele verbetering van dr opdracht wil je![wat eigelijk het belang is van deze topic]

12-05-2010, 18:46
Moslim&homo?? Als je homo of lesbie bent dan ben je in mijn ogen geen moslim (meer)

12-05-2010, 18:51
roh etkoweded

12-05-2010, 19:15

Citaat door _Souss_LimburG_:
Wat een Bulshit !

Homo zijn bestaat niet als moslim zijnde, een homo is gelijk aan een hond en minder en zover ik weet kunnen honden geen moslims zijn.

Beetje logica, maar als je afstudeerproject op vmbo niveau is dan begrijp ik je zoektocht en beschrijving volledig




aha wollahila,
helemaal mee eens

14-05-2010, 15:27

Citaat door R__dam:
roh etkoweded


Doe even normaal man! Ze vraagt gewoon om hulp, en als jij niet kan helpen wil je dan aub ergens anders zijn met je grofe taalgebruik zijn. Kom op zeg! Je bent zeker zelf een homo, dat je zo heftig reageert.

14-05-2010, 15:39



Citaat door _Souss_LimburG_:
Wat een Bulshit !

Homo zijn bestaat niet als moslim zijnde, een homo is gelijk aan een hond en minder en zover ik weet kunnen honden geen moslims zijn.

Beetje logica, maar als je afstudeerproject op vmbo niveau is dan begrijp ik je zoektocht en beschrijving volledig



Een afstudeerproject zal nooit op een vmbo-niveau zijn. Zoals iedereen weet is een afstudeerproject altijd op HBO of op een universitair niveau. Maarja, zo zie je ook weer wat voor geschoold type jij bent. (tenminste als jij de basisschool wel hebt gehaald)!!

14-05-2010, 17:39
Dank je wel karoema88 en sweetheart!

Voor degene die zogenaamd wel kennis hebben van de islam: moslim ben je in ieder geval als je in de eenheid van God gelooft en dat profeet Mohammed zijn boodschapper is. Ik denk dat je homo en moslim kan zijn want wat verboden is, zijn de seksuele handelingen zoals alle seksuele handelingen buiten het huwelijk verboden zijn. als je seksueel actief bent pleeg je dus wel zondes (dit geldt ook voor man en vrouw die met elkaar buiten het huwelijk seks hebben) maar dat wil niet zeggen dat je geen moslim bent want geloof komt vanuit je hart en god is degene die beslist wanneer iemand echt gelovig is of niet.

De reden waarom ik voor dit onderwerp gekozen heb is omdat ik als hulpverlener voldoende kennis wil hebben van alle problemen waarmee jongeren zitten. We kunnen wel allemaal onze ogen sluiten en doen alsof homoseksualiteit niet in de islamitische gemeenschap voorkomt maar de waarheid is, dat er veel jongeren zijn die zo in de knoop met zichzelf zitten door hun gevoelens dat ze alleen bergafwaarts gaan doordat ze op niemand terug kunnen vallen. En wanneer ze bij Nederlandse hulpverleners komen er verder helemaal geen rekening gehouden wordt met hun geloof en cultuur en dus de jongeren ook niet echt kunnen helpen. Er zijn tig moslims of ex-moslims die zich laten gebruiken door vieze oude mannen voor geld omdat ze denken dat ze toch afgeschreven zijn door de islam.

Wij zijn als moslims verplicht om alle moslimbroeders te helpen en hen niet te pesten of uit te schelden want hiermee duw je ze alleen de verkeerde kant op en laten ze hun geloof los terwijl hun geloof hun juist kan helpen.

Dus beste mensen behandel elkaar met respect want als we naar elkaar zn daden gaan kijken, dan kan je heel veel mensen gaan afschrijven als "niet" moslim.
Maar god weet het gelukkig het best!

18-06-2010, 12:29

Citaat door karoema88:
Een afstudeerproject zal nooit op een vmbo-niveau zijn. Zoals iedereen weet is een afstudeerproject altijd op HBO of op een universitair niveau. Maarja, zo zie je ook weer wat voor geschoold type jij bent. (tenminste als jij de basisschool wel hebt gehaald)!!



Neehoor heb je ook op MBO dus dat zal je vast wel doen, lijkt me meer toepasselijker tot jou doelstelling van deze topic