Bekijk volle/desktop versie : 10 Mannendingen die vrouwen irriteren



Pagina's : [1] 2

29-07-2004, 00:36
Wat vinden vrouwen nou het vervelendst aan mannen? Waar irriteren wij ons nou echt aan? De volgende 10 punten zijn verreweg de antwoorden die het meest worden gegeven.

1. Ego!
Wij slagen er maar niet in om te begrijpen waarom mannen niet om de weg vragen totdat ze 50 kilometer in de verkeerde richting zitten! Is het niet zinniger om direct om de weg te vragen? Je bespaart tijd, benzine en energie.

2. Zou het dodelijk zijn om te onthouden?
Zij onthouden de namen van voetballers uit Verweggistan en de scores die elke speler heeft gemaakt, maar kunnen in het dagelijkse leven geen verjaardagen, speciale data en het kopen van cadeautjes onthouden. Wat is dat voor selectief geheugen?

3. Lonken
Zij houden van aan lonken naar vrouwen (lees: borsten), zelfs wanneer zij met hun date of partner zijn. Hoe grof!

4. Dubbel praten
Zij knikken met hun hoofd als er over seksegelijkheid wordt gesproken, en staan er dan bij een dineetje op de rekening te betalen, omdat het niet mannelijk genoeg is om de vrouw te laten betalen. Ja, tuurlijk! In ieder geval niet wanneer iemand het zou kunnen zien.

5. Luie mannen
Sprekend over seksegelijkheid en hoe mannen het ondersteunen, wat denk je er van ons eens een handje te helpen in de huishouding?

6. Bezitterig... bah!
Zij zijn uiterst bezitterig. Wat maakt ze zo onzeker dat ze daardoor hun mannelijke image gaan tentoonstellen door bezitterig te doen?

7. Schijnheiligheid
Ze vinden het geweldig om rond te hangen met ‘coole babes’, maar wanneer het aankomt op een huwelijk willen zij een ‘eenvoudig huiselijk meisje’. Kerels, het ziet er naar uit dat jullie ongeveer twee eeuwen achterstand moeten inlopen. En haast je een beetje alsjeblieft!

8. De grondbeginselen van het leven
Het leven zonder drank, seks en sigaretten is eenvoudig ondenkbaar. En nee, ik heb de juiste volgorde nog niet ontdekt.

9. Het fallussymbool
Zij hebben het geboorterecht over de afstandsbediening. Het schijnt dat het meer als een fallussymbool is die zij het door het huis rond dragen, veronderstel ik.

10. Superman!
Ze denken over zichzelf dat ze verheven wezens zijn - een werktuigkundige, een technicus, een loodgieter en een financieel adviseur, alles tegelijk. Wij zouden dat best leuk hebben gevonden van jou, als je er niet zo vreselijk over loopt op te scheppen.

29-07-2004, 00:41


wow you can read my mind sankkk je hebt echt gelijk!!!!heb je het zelf verzonnen??

29-07-2004, 00:50
voel je je aangesproken gladj anus??

29-07-2004, 01:01

Citaat:
Origineel gepost door saidas
voel je je aangesproken gladj anus??
Best wel ja..ik ben een man en daar gaat deze topic over toch?

En oja je bent grappig hoor..ik was bijna vergeten te lachen.

29-07-2004, 01:59



Citaat:
Origineel gepost door Brabantse
Sorry maar merendeel van bovengenoemde eigenschappen vind ik juist sexy.


Ik hoef echt geen onzekere ja-knikker.

Dat lonken gedeelte, laat je enkel meer je best doen voor je man (uit angst hem kwijt te raken)

Er is niets zo saai als zekerheid.
Met jou kan ik praten.. :verliefd:

29-07-2004, 02:29

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
Wat vinden vrouwen nou het vervelendst aan mannen? Waar irriteren wij ons nou echt aan? De volgende 10 punten zijn verreweg de antwoorden die het meest worden gegeven.

1. Ego!
Wij slagen er maar niet in om te begrijpen waarom mannen niet om de weg vragen totdat ze 50 kilometer in de verkeerde richting zitten! Is het niet zinniger om direct om de weg te vragen? Je bespaart tijd, benzine en energie.

2. Zou het dodelijk zijn om te onthouden?
Zij onthouden de namen van voetballers uit Verweggistan en de scores die elke speler heeft gemaakt, maar kunnen in het dagelijkse leven geen verjaardagen, speciale data en het kopen van cadeautjes onthouden. Wat is dat voor selectief geheugen?

3. Lonken
Zij houden van aan lonken naar vrouwen (lees: borsten), zelfs wanneer zij met hun date of partner zijn. Hoe grof!

4. Dubbel praten
Zij knikken met hun hoofd als er over seksegelijkheid wordt gesproken, en staan er dan bij een dineetje op de rekening te betalen, omdat het niet mannelijk genoeg is om de vrouw te laten betalen. Ja, tuurlijk! In ieder geval niet wanneer iemand het zou kunnen zien.

5. Luie mannen
Sprekend over seksegelijkheid en hoe mannen het ondersteunen, wat denk je er van ons eens een handje te helpen in de huishouding?

6. Bezitterig... bah!
Zij zijn uiterst bezitterig. Wat maakt ze zo onzeker dat ze daardoor hun mannelijke image gaan tentoonstellen door bezitterig te doen?

7. Schijnheiligheid
Ze vinden het geweldig om rond te hangen met ‘coole babes’, maar wanneer het aankomt op een huwelijk willen zij een ‘eenvoudig huiselijk meisje’. Kerels, het ziet er naar uit dat jullie ongeveer twee eeuwen achterstand moeten inlopen. En haast je een beetje alsjeblieft!

8. De grondbeginselen van het leven
Het leven zonder drank, seks en sigaretten is eenvoudig ondenkbaar. En nee, ik heb de juiste volgorde nog niet ontdekt.

9. Het fallussymbool
Zij hebben het geboorterecht over de afstandsbediening. Het schijnt dat het meer als een fallussymbool is die zij het door het huis rond dragen, veronderstel ik.

10. Superman!
Ze denken over zichzelf dat ze verheven wezens zijn - een werktuigkundige, een technicus, een loodgieter en een financieel adviseur, alles tegelijk. Wij zouden dat best leuk hebben gevonden van jou, als je er niet zo vreselijk over loopt op te scheppen.
Ik ben zelf ook zo! Maar niet iedereen is zo als mij

29-07-2004, 02:31

Citaat:
Origineel gepost door Brabantse
Dus je bent 't met me eens
Ja toch..en ik ben ook sexy..

29-07-2004, 02:41

Citaat:
Origineel gepost door Brabantse
Sexy? mbt bovengenoemde aspecten..offeh...something physical?!
Beide natuurlijk..ik ben een veelzijdige man

29-07-2004, 02:47

Citaat:
Origineel gepost door Brabantse
Dat zeggen ze allemaal !
:blauwkus:

29-07-2004, 02:50
Jah..?

29-07-2004, 02:56
Wanneer dan?

29-07-2004, 03:03

Citaat:
Origineel gepost door Brabantse
Ja ik dacht zo van: Hè? hoe kan dat nou!
pfff zei hij gewoon dat hij groen was!

wat 'n teleurstelling
Oohw op die fiets!

29-07-2004, 03:10


Sangg...Kaolo mapampang man!

29-07-2004, 03:18
is cool man bradda

29-07-2004, 08:11

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
Wat vinden vrouwen nou het vervelendst aan mannen? Waar irriteren wij ons nou echt aan? De volgende 10 punten zijn verreweg de antwoorden die het meest worden gegeven.

1. Ego!
Wij slagen er maar niet in om te begrijpen waarom mannen niet om de weg vragen totdat ze 50 kilometer in de verkeerde richting zitten! Is het niet zinniger om direct om de weg te vragen? Je bespaart tijd, benzine en energie.

2. Zou het dodelijk zijn om te onthouden?
Zij onthouden de namen van voetballers uit Verweggistan en de scores die elke speler heeft gemaakt, maar kunnen in het dagelijkse leven geen verjaardagen, speciale data en het kopen van cadeautjes onthouden. Wat is dat voor selectief geheugen?

3. Lonken
Zij houden van aan lonken naar vrouwen (lees: borsten), zelfs wanneer zij met hun date of partner zijn. Hoe grof!

4. Dubbel praten
Zij knikken met hun hoofd als er over seksegelijkheid wordt gesproken, en staan er dan bij een dineetje op de rekening te betalen, omdat het niet mannelijk genoeg is om de vrouw te laten betalen. Ja, tuurlijk! In ieder geval niet wanneer iemand het zou kunnen zien.

5. Luie mannen
Sprekend over seksegelijkheid en hoe mannen het ondersteunen, wat denk je er van ons eens een handje te helpen in de huishouding?

6. Bezitterig... bah!
Zij zijn uiterst bezitterig. Wat maakt ze zo onzeker dat ze daardoor hun mannelijke image gaan tentoonstellen door bezitterig te doen?

7. Schijnheiligheid
Ze vinden het geweldig om rond te hangen met ‘coole babes’, maar wanneer het aankomt op een huwelijk willen zij een ‘eenvoudig huiselijk meisje’. Kerels, het ziet er naar uit dat jullie ongeveer twee eeuwen achterstand moeten inlopen. En haast je een beetje alsjeblieft!

8. De grondbeginselen van het leven
Het leven zonder drank, seks en sigaretten is eenvoudig ondenkbaar. En nee, ik heb de juiste volgorde nog niet ontdekt.

9. Het fallussymbool
Zij hebben het geboorterecht over de afstandsbediening. Het schijnt dat het meer als een fallussymbool is die zij het door het huis rond dragen, veronderstel ik.

10. Superman!
Ze denken over zichzelf dat ze verheven wezens zijn - een werktuigkundige, een technicus, een loodgieter en een financieel adviseur, alles tegelijk. Wij zouden dat best leuk hebben gevonden van jou, als je er niet zo vreselijk over loopt op te scheppen.
met wat voor soort mannen ben jij in aanraking gekomen
er zijn genoeg mannen die die eigenschappen niet bezitten
dus ga niet lullen dat elke man zo is

Pagina's : [1] 2