Bekijk volle/desktop versie : Vluchten Istanbul gaan deze wel door? Aswolk?



12-05-2010, 13:35
Salem dames,

Ik ga insha allah zondag vliegen naar Istanbul. Wie gaat er nog meer vliegen? Weten jullie of ze wel vliegen i.v.m. aswolk? Of zit ik er helemaal naast?

Ik heb nog geen hotelgeboekt, omdat ik niet zeker weet of ze wel gaan vliegen.

12-05-2010, 13:39



Citaat door MiSsEsKaRiMaa:
Salem dames,

Ik ga insha allah zondag vliegen naar Istanbul. Wie gaat er nog meer vliegen? Weten jullie of ze wel vliegen i.v.m. aswolk? Of zit ik er helemaal naast?

Ik heb nog geen hotelgeboekt, omdat ik niet zeker weet of ze wel gaan vliegen.



Ik ga ook vliegen maar volgens mij gaan de vluchten gewoon door naar Turkije. je kunt op de site van schiphol kijken.

12-05-2010, 13:56
Ik kom ook net terug van marrakech, onze vlucht was eerst geannuleerd, gelukkig konden we gisterenavond mee..dus ze vliegen nu wel allemaal.

12-05-2010, 14:28
Up mensen.. wie nog meer!!

12-05-2010, 14:30



Citaat door Volwassenmeid:
Ik ga ook vliegen maar volgens mij gaan de vluchten gewoon door naar Turkije. je kunt op de site van schiphol kijken.


He meid,

Ik ga via brusse met yetairfly vliegen insha allah. Heb jij wel al een hotel geboekt? zo, ja welk hotel als ik vragen mag

12-05-2010, 16:42
zover ik weet zijn er tot nu toe nog geen vluchten naar turkije gecancelled, Die aswolk zit ook aan de andere kant, richting mediterranee dus zuid spanje/italie en ook marokko. Niet alle vluchten zijn uiteraard gecancelled. Volgens mij kijken ze per dag. Zelf ga ik ook naar turkije volg wk inshallah.