Bekijk volle/desktop versie : UNIEK! Sheikh Abu Ishaq Alheweney geeft een lezing in Dortmund (D). KOMT ALLEN!



Pagina's : [1] 2

11-05-2010, 19:50

UNIEK!
KOMT ALLEN![/SIZE]

[SIZE="4"]Sheikh Abu Ishaq Alheweny, een groot geleerde, geeft een lezing in Duitsland (Dortmund) op [/SIZE]
[SIZE="4"]zondag 16 mei 2010 om 15:00 uur.[/SIZE]
[SIZE="6"]WEES ERBIJ, MIS DEZE KANS NIET! [/SIZE]
[SIZE="4"]Voor meer info: www.einladungzumparadies.de

Voor onderstaande video met Nederlandse ondertiteling ga je naar:
http://www.youtube.com/watch?v=OMu351_Lnds




11-05-2010, 19:53


ik ga insha a allah ben juist een lezing van hem aan het beluisteren

hij is in Duitsland omdat hij ziek is, hij is blijkbaar dan uit het ziekenhuis.

11-05-2010, 19:56
ACHTUN! Der Eintritt ist Kostenlos!
Es wird auch reichlich Platz für Frauen zu Verfügung stehen!
Am 16.05.2010 wird der Shaikh inschallah einen Vortrag in Dortmund halten, der genaue Ort wird noch geheimgehalten und soll erst wenige Tage vor Beginn des Vortrags veröffentlicht werden.
Der Vortrag soll 15:00 Uhr beginnen und deshalb empfehlen wir euch, dass ihr bereits 1-2 Stunden vor Beginn des Vortrags eure Reise antreten solltet, da die Sitzplätze auf 3000 Plätze begränzt sind.
Bitte verbreitet diese Nachricht bei allen euren Kontakten!



dit is echt uniek, baraka allahoe fiek

11-05-2010, 20:33
Ja, hij is herstellende van een behandeling in een duits ziekenhuis. Alhamdoelillah lijkt de behandeling goed te zijn verlopen en voelt de sheikh zich aan de betere hand. Moge Allah hem shifaae geven.

Deze komst van de sheikh is uniek, omdat hij heel weinig Egypte uit komt. De laatste tijd heeft hij ook heel weinig lezingen gegeven vanwege zijn ziekte. Maar was in december toch weer begonnen, ondanks dat de artsen hem dat hadden verboden. Zie onderstaande video:


11-05-2010, 20:36


hoe wordt dat eigenlijk gedaan want tis de eerste keer dat ik naar zoiets ga.

wordt er dan een vertaling gegeven na elke zin of wachten de anderen af tot de lezing af is?

11-05-2010, 20:48
De broeders die dit organiseren en ook de sheikh hebben opgevangen, hebben een zaal gehuurd. (Het adres wordt binnenkort bekendgemaakt op hun website: http://www.einladungzumparadies.de) De zaal kan 3000 man hebben. Het is niet bekend of het ingericht wordt als moskee (en dus op de grond zitten), of met stoelen. Waar het om gaat is de lezing van de sheikh, deze zal in het Arabisch zijn. Het is niet bekend of er vertalingen zullen zijn. Het meest voor de hand zou zijn live ondertiteling op een grote scherm of in kleine groepen door een broeder vertaald in het duits.

11-05-2010, 20:58
http://forsanelhaq.com/showthread.php?t=161900&page=2

11-05-2010, 20:59

Citaat door Abdelkarim:
De broeders die dit organiseren en ook de sheikh hebben opgevangen, hebben een zaal gehuurd. (Het adres wordt binnenkort bekendgemaakt op hun website: http://www.einladungzumparadies.de) De zaal kan 3000 man hebben. Het is niet bekend of het ingericht wordt als moskee (en dus op de grond zitten), of met stoelen. Waar het om gaat is de lezing van de sheikh, deze zal in het Arabisch zijn. Het is niet bekend of er vertalingen zullen zijn. Het meest voor de hand zou zijn live ondertiteling op een grote scherm of in kleine groepen door een broeder vertaald in het duits.


hoe wordt dat dan gedaan, wordt de sheich dan constant onderbroken?

11-05-2010, 21:17

Citaat door yeahyeah:
hoe wordt dat dan gedaan, wordt de sheich dan constant onderbroken?


Ik hoop het niet! Bij beide voorbeelden die ik heb gegeven hoeft de sheikh niet onderbroken te worden. Alleen als er iemand naast hem gaat zitten en elke zin gaat vertalen, maar dat zal wel niet gebeuren.

11-05-2010, 21:45
Beste broeders en zusters,

Dit is echt een unieke mogelijkheid om een lezing van Sheikh Abi Ishaq Alheweney bij te wonen!

11-05-2010, 23:53
Mascha'Allah inscha'Allah kan ik er bij zijn dit is echt een unieke kans

11-05-2010, 23:55
ik heb geen vervoer voor zondag

11-05-2010, 23:56


Masha Allah, is het niet live te volgen?

12-05-2010, 00:02
Misschien een idee voor Islaam.tv?

12-05-2010, 00:28

Citaat door Aleenah:
Misschien een idee voor Islaam.tv?

Kan best stuur ze een mailtje ofzo

Pagina's : [1] 2