Bekijk volle/desktop versie : Mijn moeder is overleden (allah ie rhamha)



Pagina's : [1] 2 3

10-05-2010, 22:38
Salaam aleikoem

Mijn moeder is nu net 2 weken geleden in marokko overleden en
gelukkig waren wij haar kinderen en haar man erbij>

Nu zijn er vanaf de eerste dag van me moeders overlijden soebhanallah dingen gebeurd in het huis en bij het graf die voor ons onverklaarbaar zijn.

Er is me aangegeven om iemand te vragen wat de gebeurtenissen voor betekenis hebben, dus nu is mijn vraag weet iemand waar ik moet zijn
of kan iemand me helpen daarmee.

allah ie rhamha



salam aleikoem

10-05-2010, 22:41


Lillaahie ma agath wa Lahoe ma a'ta, wa koelo shay-in 'indahoe bi adjalin moessama. Fassbiri wah'tassibi. Ik hoop vanuit het diepste van mijn hart dat ze geen kleine kinderen achter zich heeft gelaten.

10-05-2010, 22:41

Citaat:
Abu Hurayrah (radiyaAllaahu 3anhu) heeft verhaald dat de Boodschapper van Allaah (salla Allaahu 3alayhi was-sallam) heeft gezegd:
“Allah de Verhevene zegt: ‘Ik heb geen andere beloning dan het paradijs voor een gelovige dienaar van Mij, die geduldig blijft wanneer Ik een van zijn geliefden wegneem van de bewoners van de wereld.”

(Overgeleverd door imaam al-Bukhaarie)
Moge Allaah haar genadig zijn en haar geliefden geduld en standvastigheid schenken, Aamien.

10-05-2010, 22:44
Inna lillaahi wa inna ilayhi radiyoen. Allaahi rhamha

10-05-2010, 22:45


inna Lillahi wa inna Ilayhi radji´oen
Allah irhamha
moge Allah jullie sabr schenken.. ameen

koeloe nefsien tha ieqatoel mawt!

Allahoema hdiena ameen

10-05-2010, 22:45
allah i rahem ha meskina

10-05-2010, 22:46
inna Lillahi wa inna Ilayhi radjioen
Moge Allah soubhana wa ta´ala je moeder de zonden vergeven en haar het paradijs schenken, amien..

10-05-2010, 22:49
ben erg benieuwd naar wat er gebeurd is in het huis en bij het graf.

10-05-2010, 22:53
Moge Allah swt. haar zonden vergeven, Moge Allah swt. haar belonen met Cennet'ul Firdauws. (Al onze moeders, broeders en zusters).

10-05-2010, 22:57
Wa Aleikoem assalaam wa ra7matu Allaahi wa Barakatuhu

Inna lilahi wa inna ileyhie razjie3oen. Moge Allaah genade hebben met haar ziel en haar het paradijs doen betreden ameen. Ik wens jou en je familie heel veel sabr, moge Allaah jullie bijstaan en helpen om dit verdriet te verwerken. Het lijkt me een van de moeilijkste beproevingen in het leven maar al7amduLilah onder alle omstandigheden......

10-05-2010, 23:03
salaam
bel gewoon een geleerde via tv op.
moge allah haar barmhartig zijn.

10-05-2010, 23:07
Inna Lillahi wa inna ilayhie radjie3oen.....

Moge Allah je moeder genadig zijn en haar zondes doen vergeten.

Nou ben ik super nieuwsgierig meid. Wat is er precies gebeurd??

10-05-2010, 23:09


Moge Allah(subhana wa ta3ala) haar genadig zijn en voor de haar de poorten van het Paradijs openen insha'Allah, Ameen.

10-05-2010, 23:12
Misschie dat je jouw ervaringen met de rest van ons wil delen opdat het onze imaan mag versterken insha Allaah. Het is slechts een voorstel en daar hoef je uiteraard niet op in te gaan.

Moge Allaah jouw en de rest van de nabestaanden bijstaan

10-05-2010, 23:34
Gecondoleerd met het verlies van je moeder! Veel wijsheid en sterkte toegewenst voor jou en je familie!

Pagina's : [1] 2 3