Bekijk volle/desktop versie : baby dat veel windjes laat



Pagina's : [1] 2 3

10-05-2010, 16:39
het is nu al 2weken ongv dat ze dat doet en elke dat wel een paar x

ik weet niet wat ik ervan moet denken, ze drinkt melk met pap en ze krijgt fruit.
ben ook niet van melk veranderd wat zou het dan zijn.

moet ik me zorgen maken

10-05-2010, 16:51


Laat ze goed boertjes? Die wind moet er toch ergens uit?

10-05-2010, 16:53
So join the club babylief. Heb er deze laatste tijd ook veel last van, komt vast door de kleine hierbinnen..

10-05-2010, 16:53
Mijn zoontje ook, echt constant dat hij windjes laat. Hij is net 1 maandje.
Ik ben bij de apotheek karwijolie druppeltjes gaan halen tegen de krampjes.
ze werken echt goed!!

10-05-2010, 16:53



Citaat door Nounousa:
Laat ze goed boertjes? Die wind moet er toch ergens uit?




af entoe laat ze een boertje, heeft het daarmee te maken denk je?
want af entoe boertjes laten deed ze al heel lang, en toen liet ze geen windjes en nu sinds 2weken elke dag

10-05-2010, 16:56

Citaat door moedertje..:
Mijn zoontje ook, echt constant dat hij windjes laat. Hij is net 1 maandje.
Ik ben bij de apotheek karwijolie druppeltjes gaan halen tegen de krampjes.
ze werken echt goed!!


oh erg
ik denk niet dat het krampjes zijn bij mij, want verder huilt ze ook niet of iets anders. ik weet echt niet waar het aan ligt

10-05-2010, 16:57

Citaat door Tandenstokertje:
So join the club babylief. Heb er deze laatste tijd ook veel last van, komt vast door de kleine hierbinnen..


nu al dat is niet zo best

10-05-2010, 17:00
Baby die veel scheetjes laat? Wat lieeeef.

10-05-2010, 17:06

Citaat door Imane_Arab:
Baby die veel scheetjes laat? Wat lieeeef.


een keertje is geen punt maar elke keer dat is wat minder. en al helemaal als er bezoek is of als je tussen mensen bent

10-05-2010, 17:08

Citaat door zina_hbiba:
een keertje is geen punt maar elke keer dat is wat minder. en al helemaal als er bezoek is of als je tussen mensen bent



och kan toch geen kwaad. wat eruit moet, moet eruit !!

10-05-2010, 17:15
mijn kleine doet dat ook iedere keer en ook keihard hahaah als ik ook op bezoek ben of bezoek heb dan hoor je het waar iedereen bij zit maar hou me echt in om niet te laggen. ik heb het toen ook tegen de kinder arts gezegt ze zei dat het normaal is om ef te luchten

dus kan geen kwaad meid

10-05-2010, 17:26

Citaat door bugsbunny:
mijn kleine doet dat ook iedere keer en ook keihard hahaah als ik ook op bezoek ben of bezoek heb dan hoor je het waar iedereen bij zit maar hou me echt in om niet te laggen. ik heb het toen ook tegen de kinder arts gezegt ze zei dat het normaal is om ef te luchten

dus kan geen kwaad meid


Wat schattig!!

10-05-2010, 18:00



Citaat door Bi-Idhnillaah:
Wat schattig!!


hahaha soms denk ik echt dat het een volwassene is ahaha

10-05-2010, 18:49
Het laat alleen maar blijken dat haar darmperistaltiek in orde is. Meestal na het eten als de luier weer gevuld wordt. Bij een hele dag windjes laten moet ik denken aan dat ze kou heeft gevat, probeer haar wat warmer te kleden.

10-05-2010, 18:56
Ik denk ook dat het met kou te maken heeft maar het is verder niets om je zorgen over te maken

Pagina's : [1] 2 3