Bekijk volle/desktop versie : ff een VRAAGJE?????????????



28-07-2004, 14:56
Welk meisje moet ook altijd brood smeren voor haar broer!!!
Elke ochtend smeekt hij me om voor hem te smeren , PSCH, ze3ma
niet normaal. Ewa ik was ff benieuwd duzzz. Mischien klinkt het raar, maar de meiden die het moeten doen, "IK LEEF MEE".

Izjen boussa van mij.

28-07-2004, 15:21


ik smeer altijd brood voor mijn man....om mee te nemen naar zijn werk
zo is erg is dat toch niet????

28-07-2004, 22:20
ik smeer ook altijd het brood van mijn man en mijn zoon als hij naar hetw erk gaat het is een gewoonte geworden hahahahha weet je wat het is die mannen die verwent zijn door hun moeder hebben altijd problemen met hun vrouw tenminste ik omdat je alles tegen ze moet zeggen van ruim dat op en dit bah maar ja daartyegenover als hij schoonmaAKT doet hiij het wel heel goed en ja hij werkt 6 dagen per week dus dan kan ik het hem vergeven

29-07-2004, 10:07

Citaat:
Origineel gepost door ladyq
ik smeer ook altijd het brood van mijn man en mijn zoon als hij naar hetw erk gaat het is een gewoonte geworden hahahahha weet je wat het is die mannen die verwent zijn door hun moeder hebben altijd problemen met hun vrouw tenminste ik omdat je alles tegen ze moet zeggen van ruim dat op en dit bah maar ja daartyegenover als hij schoonmaAKT doet hiij het wel heel goed en ja hij werkt 6 dagen per week dus dan kan ik het hem vergeven
Mijn man smeert zijn eigen broodje....niet dat ik het niet wil doen maar hij doet het gewoon zelf altijd...en als het moet smeert hij ook 1 voor mij die kan ik dan op eten terwijl ik neerkijk op zijn bezigheden (broodsmeren) en tegelijkertijd een gesprek voeren.Ik zelf hoef geen brood mee naar me werk. alles wordt daar vers besteld en dan smeer ik het wel zelf.

Kussies!

30-07-2004, 14:10


laat hem zelf smeren hij heeft toch geen polio,mijn man smeert zijn
eigen boterham......ik kook alleen voor hem en heel heel soms gaat
hij koken.....

m3aa salama....

30-07-2004, 23:39
Nou dus iedereen heeft er lo in BLIJKBLAAR.
houwe zo dames!

31-07-2004, 21:20

Citaat:
Origineel gepost door Loewie
Mijn man smeert zijn eigen broodje....niet dat ik het niet wil doen maar hij doet het gewoon zelf altijd...en als het moet smeert hij ook 1 voor mij die kan ik dan op eten terwijl ik neerkijk op zijn bezigheden (broodsmeren) en tegelijkertijd een gesprek voeren.Ik zelf hoef geen brood mee naar me werk. alles wordt daar vers besteld en dan smeer ik het wel zelf.

Kussies!
bij mij is het net zo hij smeert zijn eigen brood en ook die van de kids

31-07-2004, 21:25
owee als ik nee seg wahid stomp kan je krijge se vragen het maar als je het ni doet wayoo seg dan liever maak brood!!

01-08-2004, 09:06
wat bedoel je mariam je krijgt toch geen stomp van je man ik zal hetw el verkeerd lezen mijn man heeft echt geen polio als er iemand wel hard werkt is het mijn man hij werkt 6 dagen en hele lange dagen tevens vraagt hij het nooit aan me om brood te maken ik doe het gewoon omdat ik hem wel wil verwennen omdat hij zo goed voor ons zorgt ik wil gewoon iets terug doen hij werkt en ik kook voor hem maar als hij brood maakt om thuis te ten maakt hij ook voor ons hij zou nooit alleen voorzich zelf maken en vraagt altijd als hij wat drinken pakt of ik ook wil en zo hoort het

01-08-2004, 12:17

Citaat:
Origineel gepost door mariam_kenouz
owee als ik nee seg wahid stomp kan je krijge se vragen het maar als je het ni doet wayoo seg dan liever maak brood!!
eerlijk gezegt, ik heb 4broers 2 ouder en 2 jonger dan ik
maar heb nooit van hun een stomp of wat dan ook gehad omdat ik hun brood niet wilde smeren.

02-08-2004, 14:44
sulle we van plaats ruile


Citaat:
Origineel gepost door a3ir
eerlijk gezegt, ik heb 4broers 2 ouder en 2 jonger dan ik
maar heb nooit van hun een stomp of wat dan ook gehad omdat ik hun brood niet wilde smeren.

02-08-2004, 17:14
Ik smeer nix ja!!!
Ik smeer enkel voor mezelf of als me vader da vraagt ook voor hem. Maar als me broer te lui is en me da vraagt, wel mooi niet!!!!
Ik scheld em dan altijd verrot uit en zeg em dat hij zelf handen heeft. Nu doet hij da gewoon zelf.

Trouwens voor me man zou ik da later insha'Allah wel doen.
Want das anders, de man werkt voor de vrouw en das de vrouw dan haar plicht om hem tevreden te stellen.

05-08-2004, 12:08


ik doe het ook graag.. en hij is inderdaad ook lief voor mij dus waarom niet
in een huwelijk is het altijd geven en nemen..TOCH??

06-08-2004, 20:52
joh egt waar


tuurlijk maar een broer is ni met je man te vergelijke hé

06-08-2004, 20:56

Citaat:
Origineel gepost door a3ir
bij mij is het net zo hij smeert zijn eigen brood en ook die van de kids
zo een wil ik ook