Bekijk volle/desktop versie : wie is er ook 31 weken zwanger?



Pagina's : [1] 2

10-05-2010, 14:25
hallo dames,

wie is er ook 31 weken zwanger en hoe voelen jullie je?
is je kindje al met hoofdje al naar beneden?
ben je al beetje voorbereid voor je bevalling enz.

groetjes

10-05-2010, 14:35


hallo, ik ben 31 wk zwanger en voel me goed babietje zit al mt het hoofdje beneden

10-05-2010, 14:37
Hier nog eentje....
Ik voel me slecht... moe en misselijk....

Babietje lag de laatste keer nog in stuit, maar maandag moet ik terug op controle en dan weet ik meer incha allah....

Ik heb nog geen tijd om over bevalling na te denken... Ben volop aan het verhuizen. Ik heb dit weekend eindelijk eerste kleertje gekocht voor babietje :-)

10-05-2010, 14:42
hier nog een, ben moeeeeee, mn buiik is veel te zwaar en te groot

maar nog negen weekjes te gaan, heb zelfs nog geen baby bedje, ik stel het elke keer uit

10-05-2010, 14:42


is het jullie eerste kindje?
soraya is het niet zwaar met verhuizing, ik hoop dat je huis inshallah snel af is voordat je bevalt.

10-05-2010, 14:43
Was het maar zo ver

10-05-2010, 14:52
voordat je het weet nanoussa is het zo ver hoor, voor mij was het nog gisteren nog weet ik nog was ik 7 weken zwanger en nu al 31 het gaat heel snel.

10-05-2010, 14:53

Citaat door Khadija78:
hallo dames,

wie is er ook 31 weken zwanger en hoe voelen jullie je?
is je kindje al met hoofdje al naar beneden?
ben je al beetje voorbereid voor je bevalling enz.

groetjes


Ik ben 32 weken zwanger en ik voel me prima, Hamdulilaah.
Morgen heb ik een controle afspraak en weet ik dus of mijn babytje met t hoofdje naar beneden is. Hoe kan je je voorbereiden op je bevalling ? Volgens mij kan je je daar niet op voorbereiden. Laat het gewoon op je af komen.

Groetjes

10-05-2010, 15:22
ik voel me misselijk en moe en ben ook 31w zwanger

10-05-2010, 15:25
inmiddels mijn derde ts

10-05-2010, 15:44

Citaat door Khadija78:
is het jullie eerste kindje?
soraya is het niet zwaar met verhuizing, ik hoop dat je huis inshallah snel af is voordat je bevalt.


Ons eerste kindje ....
Is wel zwaar... maar heb genoeg hulp hmdl.

10-05-2010, 15:55
ben je 29 weken zwanger, gaat prima, ben vandaag aan het vasten het gaat nog goed

10-05-2010, 16:04



Citaat door Khadija78:
is het jullie eerste kindje?
soraya is het niet zwaar met verhuizing, ik hoop dat je huis inshallah snel af is voordat je bevalt.


Ik ben morgen 31 weken inchallah van onze eerste en ik heb vanochtend van de vk begrepen dat zijn hoofdje al mooi naar beneden gericht is .

Het gaat verder goed alhmd, alleen het werken begint me wel op te breken. Ik kijk dan ook eerst uit naar mijn verlof (over 5 weken) en daarna richt ik me wel op de bevalling. Alhoewel ik me nu al aardig aan het inlezen ben...En jij, hoe bevalt het jou? Werk je nog?

10-05-2010, 16:15
30 weekjes.. Ben echt benieuwd hoe me uk ligt,

ga over 2 weken naar het ziekenhuis, krijg dan ook een echo. Kan niet wachten!

Voel me eigenlijk wel prima, alleen de bewegingen doen steeds meer pijn en ben echt een mietje, ben bang dat het steeds meer pijn gaat doen (wat het sowieso gaat doen :moe

10-05-2010, 17:30
hallo inoe,

ik heb helaas last van mijn bekken maar ik ben het wel gewend, ik heb het bij elke zwangerschap alleen deze zwangerschap heb ik aan beiden kanten last van. maar hamdoulileh, door die bekkeninstabiliteit ben ik al paar maanden thuis. denk nu even aan me zelf niet aan het werk ze kunnen ook zonder mij. met mijn 1e zwangerschap heb ik gewerkt tot 36 weken en met 38 weken moest ik bevallen nou je moest eens weten niet voorbereid en zo moe was ik.
het overkomt mij niet nog een keer.

groetjes

Pagina's : [1] 2