Bekijk volle/desktop versie : Renteloos lenen.. nu in Belgie!!



28-07-2004, 14:07
we weten dat rente bij leningen niet toegestaan is. Of je nou rente moet betalen of rente krijgt voor een geldbedrag maakt het niet uit.. het blijft haram. In sommige islamistische landen en een paar europese landen kun je echter renteloos lenen!! hoe in elkaar zit..mag je van mij op de site hieronder lezen.

http://www.rentevrijlenen.com/

28-07-2004, 14:23


jaja, en jullie geloven dat.....

Jullie denken dat er bank instellingen op deze wereld bestaan die wel geld uitlenen maar daar geen vergoeding (rente) voor terug willen zien.

Kunnen jullie mij dan uitleggen hoe die bank zijn risico's afdekt, en hoe die bank zijn personeel betaald...

Kan natuurlijk zijn dat die bank alleen aan moslims geen rente vraagt en aan christenhonden wel (en extra) kosten in rekening brengt. Maar mag je als goed moslim bij zo'n bank dan wel geld lenen.

Kan ook zijn, dat ze het geen rente noemen maar een jaarlijkse vergoeding voor administratie kosten (beetje hoog, maar goed het heet geen rente)

misschien kunnen jullie mij vertellen wie hier wie nu voor de gek houdt

28-07-2004, 18:40

Citaat:
Origineel gepost door Uhhh
Rnaj niet zeuren, daar geld lenen en bij een andere bank rente gaan trekken
Dat is haram

28-07-2004, 18:54
Ik vraag me af hoe dat met subsidies zit, zou dat ook haram zijn?

28-07-2004, 19:01



Citaat:
Origineel gepost door Deliana
Ik vraag me af hoe dat met subsidies zit, zou dat ook haram zijn?
ligt er aan wat je met het subsidie geld doet
als ik het goed heb
maar kan het ook verkeerd hebben

28-07-2004, 20:47

Citaat:
Origineel gepost door Uhhh
homo zijn ook
En daar gaan we weer...................................!

28-07-2004, 21:26

Citaat:
Origineel gepost door Deliana
[QUOTE]Origineel gepost door Deliana
Dat is haram
Mischien is wel haram voor moslims om in Nederland te zijn.

Zonder de rente zou Nederland niet bestaan. Nederland zou nog steeds voor groot deel nog onder water staan. Als je tegen rente bent, snap je niet hoe de Nederlandse economie werkt. Bijna alle huizen, - ook de huurhuizen waar de moslims in wonen - bedrijfsgebouwen, bedrijven, overheidsgebouwen, wegen, spoorlijnen, uitkeringen, pensioenen wordt gefinancierd dankzij geleend geld Dus de moslims zeggen dat ze niet aan rente doen, zijn zeer hypocriet en vergeten in wat voor land ze leven. Iedereen in Nederland heeft direct of indirect met rente te maken.

29-07-2004, 08:51
Waarom is het zo moeilijk om zonder rente te leven???

29-07-2004, 09:17

Citaat:
Origineel gepost door Palestine
Waarom is het zo moeilijk om zonder rente te leven???
Omdat de tijd van je geld in oude sokken verstoppen voorbij is.