Bekijk volle/desktop versie : Boussoufa weer beste van Belgie, Chamakh afgetroefd door Lisandro



Pagina's : [1] 2

09-05-2010, 21:54
Jammer, anders hadden we er eentje in Belgie en een in Frankrijk. Chamakh had er meer recht op.

09-05-2010, 21:56



Citaat door MounEB:
Jammer, anders hadden we er eentje in Belgie en een in Frankrijk. Chamakh had er meer recht op.



waarom meer recht?
Boussoufa heeft hem ook dik en dubbel verdiend!
Anderlecht is voor de 30ste keer kampioen geworden omdat Mbark in topvorm stak!

09-05-2010, 22:00
ik denk dat ie bedoelt meer dan lissandro die in frankrijk heeft gewonnen

09-05-2010, 22:00

Citaat door brownie74:
waarom meer recht?
Boussoufa heeft hem ook dik en dubbel verdiend!
Anderlecht is voor de 30ste keer kampioen geworden omdat Mbark in topvorm stak!


Ik bedoel Chamakh had er meer recht op dan Lisandro, niet dan Boussoufa.

09-05-2010, 22:02



Citaat door MounEB:
Ik bedoel Chamakh had er meer recht op dan Lisandro, niet dan Boussoufa.


oops,my bad
ah op die manier ben ik wel akkoord

09-05-2010, 22:04
Brownie, heb je al beelden?

09-05-2010, 22:04

Citaat door brownie74:
oops,my bad
ah op die manier ben ik wel akkoord


Ik begrijp het niet, ze hebben ongeveer evenveel goals. Chamakh met belangrijke europese goals tegen grote clubs. Ook nog een goede goal tegen Lyon. Begrijp het niet man.

09-05-2010, 22:09

Citaat door Tangerino:
Brownie, heb je al beelden?


je kan het over een minuut volgen op canvas
anders moet je 24h wachten en dan plaats ik de beelden.

09-05-2010, 22:12

Citaat door MounEB:
Ik begrijp het niet, ze hebben ongeveer evenveel goals. Chamakh met belangrijke europese goals tegen grote clubs. Ook nog een goede goal tegen Lyon. Begrijp het niet man.



In Belgie wordt de profvoetballer van het jaar verkozen door de collega voetballers.
als dat in frankrijk ook zo is,dan hangt het ervan af hoe je je P.R verzorgt

toevallig spelen er in frankrijk ook meer argentijnen dan marokkanen

09-05-2010, 22:20
Boussoufaaaa Olee Olee!! Boussoufa Olee Olee!! Mbark BOussoufa

Mbark Boussoufa

09-05-2010, 22:36

Citaat door MounEB:
Ik begrijp het niet, ze hebben ongeveer evenveel goals. Chamakh met belangrijke europese goals tegen grote clubs. Ook nog een goede goal tegen Lyon. Begrijp het niet man.


klacht indienen bij de franse bond. ewa saffie ik denk dat chamakh al blij is dat hij genomineerd is. eindelijk waardering na jarenlang gevoetbald te hebben bij bordeaux.

09-05-2010, 23:13

Citaat door henry14:
klacht indienen bij de franse bond. ewa saffie ik denk dat chamakh al blij is dat hij genomineerd is. eindelijk waardering na jarenlang gevoetbald te hebben bij bordeaux.


Weet je bij wie ik graag een klacht zou willen indienen. Degene die over het hele worldwideweb gaat. Want dat jij ooit een site hebt mogen hebben is een schandaal. Je hebt mensen verblindt met je website en ze moeten nu hun hele leven door zonder ogen, allemaal dankzij jou. En als jij ooit nog een website mag hebben dan steek ik alle pc's in een straal van 1 km in de fik.

09-05-2010, 23:15


Chamakh staat wel in elftal van het seizoen

Lloris (Lyon)- Fanni (Rennes), Diawara (Marseille), Ciani (Bordeaux), Trémoulinas (Bordeaux)- Br. Cheyrou (Marseille), Gourcuff (Bordeaux) - Hazard (Lille), Lisandro (Lyon), Niang (Marseille) - Chamakh (Bordeaux).

10-05-2010, 01:17

Citaat door henry14:
klacht indienen bij de franse bond. ewa saffie ik denk dat chamakh al blij is dat hij genomineerd is. eindelijk waardering na jarenlang gevoetbald te hebben bij bordeaux.


Hij speelt volgend jaar wel bij arsenal he beetje aanpassen nu

10-05-2010, 09:51

Citaat door brownie74:
waarom meer recht?
Boussoufa heeft hem ook dik en dubbel verdiend!
Anderlecht is voor de 30ste keer kampioen geworden omdat Mbark in topvorm stak!


hahaha je moet die reacties op http://www.hln.be zien over Boussouffa
Die belgen vinden dat hij hem niet verdient omdat hij geen belg is maar nederlander

Mbark Boussouffa, Bsa7tek, je hebt hem zeker verdiend

Pagina's : [1] 2