Bekijk volle/desktop versie : Dit mogen wij nooit meer vergeten!



Pagina's : [1] 2

09-05-2010, 17:21
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DsE68Rdb2tSA


http://www.youtube.com/watch?v=yHOdi6kCr9A

Anderhalf miljoen mensen uitgemoord door die varkensschoften.

09-05-2010, 17:23


Je link doet het niet.

09-05-2010, 17:24
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DsE68Rdb2tSA

09-05-2010, 17:27

Citaat door Doortje:
Je link doet het niet.
http://www.youtube.com/watch?v=yHOdi6kCr9A

09-05-2010, 17:32


Dit mogen wij ook nooit vergeten!

xHet dictatoriale regime van Jozef Stalin kostte vele miljoenen mensen het leven.

xOnder het bewind van Pol Pot zijn in totaal anderhalf tot twee miljoen Cambodjanen omgebracht.

xDe Rwandese genocide, ook wel Rwandese burgeroorlog, was een volkerenmoord die in 1994 plaatsvond in Rwanda. Gedurende deze genocide werden naar schatting 500.000 tot 1 miljoen Tutsi's en gematigde Hutu's in een periode van 100 dagen vermoord. Omgerekend zijn naar schatting per minuut 7 mensen vermoord, waarmee het de bloedigste massamoord is die bekend is in de geschiedenis.

09-05-2010, 17:42

Citaat door Doortje:
Dit mogen wij ook nooit vergeten!

xHet dictatoriale regime van Jozef Stalin kostte vele miljoenen mensen het leven.

xOnder het bewind van Pol Pot zijn in totaal anderhalf tot twee miljoen Cambodjanen omgebracht.

xDe Rwandese genocide, ook wel Rwandese burgeroorlog, was een volkerenmoord die in 1994 plaatsvond in Rwanda. Gedurende deze genocide werden naar schatting 500.000 tot 1 miljoen Tutsi's en gematigde Hutu's in een periode van 100 dagen vermoord. Omgerekend zijn naar schatting per minuut 7 mensen vermoord, waarmee het de bloedigste massamoord is die bekend is in de geschiedenis.

Maar daar hebben we 't nu even niet over Doortje.
De etnische zuivering in Algerije door de Fransen was voor mij persoonlijk afgrijselijker omdat dit moslims betreft.

09-05-2010, 17:54

Citaat door Niesj_:
Maar daar hebben we 't nu even niet over Doortje.
De etnische zuivering in Algerije door de Fransen was voor mij persoonlijk afgrijselijker omdat dit moslims betreft.

Gelukkig ben ik geen moslim, zodat voor mij alle massamoorden net zo afschuwelijk zijn
Massamoord is massamoord.

09-05-2010, 18:27

Citaat door Doortje:
Gelukkig ben ik geen moslim, zodat voor mij alle massamoorden net zo afschuwelijk zijn
Massamoord is massamoord.

Don't get me wrong; Alle oorlogen zin verschrikkelijk en die jij opnoemde vind ik ook gruwelijk en onmenselijk. Maar wanneer er moslims bij betrokken zijn raakt mij dat net iets meer. Kan er niets aan doen.
En bovendien hoor je over deze oorlogen heel weinig, Algerije bijvoorbeeld is in de vergetelheid geraakt helaas..

09-05-2010, 18:33

Citaat door Niesj_:
Don't get me wrong; Alle oorlogen zin verschrikkelijk en die jij opnoemde vind ik ook gruwelijk en onmenselijk. Maar wanneer er moslims bij betrokken zijn raakt mij dat net iets meer. Kan er niets aan doen.
En bovendien hoor je over deze oorlogen heel weinig, Algerije bijvoorbeeld is in de vergetelheid geraakt helaas..


Klopt en dat gebeurd vandaag de dag ook met o.a Palestina.Daar worden mensen afgeslacht en de media doet net of er niets aan de hand is..en als 1 israelische soldaat dood gaat of wordt gevangen genomen dat wordt dat breed uitgemeten op t.v.

09-05-2010, 18:37

Citaat door lallakouzina:
[/B]

Klopt en dat gebeurd vandaag de dag ook met o.a Palestina.Daar worden mensen afgeslacht en de media doet net of er niets aan de hand is..en als 1 israelische soldaat dood gaat of wordt gevangen genomen dat wordt dat breed uitgemeten op t.v.


Inderdaad

09-05-2010, 18:59

Citaat door lallakouzina:
[/B]

Klopt en dat gebeurd vandaag de dag ook met o.a Palestina.Daar worden mensen afgeslacht en de media doet net of er niets aan de hand is..en als 1 israelische soldaat dood gaat of wordt gevangen genomen dat wordt dat breed uitgemeten op t.v.
Precies en juist omdat we niet kunnen rekenen op de kuffaarmedia moeten we onszelf er aan blijven herinneren..

09-05-2010, 19:05

Citaat door lallakouzina:
[/B]

Klopt en dat gebeurd vandaag de dag ook met o.a Palestina.Daar worden mensen afgeslacht en de media doet net of er niets aan de hand is..en als 1 israelische soldaat dood gaat of wordt gevangen genomen dat wordt dat breed uitgemeten op t.v.

Palestina is juist een land wat nooit maar dan ook nooit vergeten (zal) word(en). Het is het enige land waar altijd over gesproken wordt, terwijl er in 80 andere landen moslims sterven.

09-05-2010, 19:34


[QUOTE=Doortje;82366420]Dit mogen wij ook nooit vergeten!

xHet dictatoriale regime van Jozef Stalin kostte vele miljoenen mensen het leven.

xOnder het bewind van Pol Pot zijn in totaal anderhalf tot twee miljoen Cambodjanen omgebracht.

xDe Rwandese genocide, ook wel Rwandese burgeroorlog, was een volkerenmoord die in 1994 plaatsvond in Rwanda. Gedurende deze genocide werden naar schatting 500.000 tot 1 miljoen Tutsi's en gematigde Hutu's in een periode van 100 dagen vermoord. Omgerekend zijn naar schatting per minuut 7 mensen vermoord, waarmee het de bloedigste massamoord is die bekend is in de geschiedenis.[/QUOTE]

Hier heb ik een documentaire over gezien, echt heel triest!

09-05-2010, 19:36

Citaat door Doortje:
Gelukkig ben ik geen moslim, zodat voor mij alle massamoorden net zo afschuwelijk zijn
Massamoord is massamoord.


Ik ben moslim en ik vind alle massamoorden net zo afschuwelijk. Voor mij is iedereen het zelfde, een mens

09-05-2010, 19:42

Citaat door Nemesis030:
Palestina is juist een land wat nooit maar dan ook nooit vergeten (zal) word(en). Het is het enige land waar altijd over gesproken wordt, terwijl er in 80 andere landen moslims sterven.

In de media heerst er anders een oorverdovende stilte wat Palestina betreft.
En ik vind het meer dan terecht dat er over gesproken wordt in Islamitische landen. Het onrecht wat daar heeft plaatsgevonden en vindt is onmenselijk groot.
Door toedoen van het westen is er een heel volk uitgemoord, verdreven uit hun land en wat er van is overgebleven wordt al langer dan 50 jaar gegijzeld..


Citaat door Bellefleur:
[/B]

Ik ben moslim en ik vind alle massamoorden net zo afschuwelijk. Voor mij is een mens een mens

Voor mij is een mens ook mens maar een moslim raakt mij meer.

Pagina's : [1] 2