Bekijk volle/desktop versie : Mensen die hun trouwakte in marokko hebben getekend



Pagina's : [1] 2 3 4

09-05-2010, 14:51
Ik had eigenlijk een vraagje. Als je je trouwakte in marokko tekent. Hoe gaat het in z'n werk. Ik heb gehoord dat de man dan een aidstest moet doen ofzo en de vrouw een maagdelijkheidstest moet doen ofzo. Klopt dit?

09-05-2010, 14:53

Hier heb ik nog nooit van gehoord. En nooit meegemaakt.

09-05-2010, 14:57

Citaat door lady_marmelade:
Ik had eigenlijk een vraagje. Als je je trouwakte in marokko tekent. Hoe gaat het in z'n werk. Ik heb gehoord dat de man dan een aidstest moet doen ofzo en de vrouw een maagdelijkheidstest moet doen ofzo. Klopt dit?


Maak je geen zorgen, ik was ook helemaal in paniek toen ik dat bewijs moest halen.
Maar uiteindelijk moest ik gewoon naar de dokter en die gaf me zomaar een bewijsje, zonder ook maar iets te "onderzoeken" ofzo
(Snap niet wat het nut ervan is, maar jah )

09-05-2010, 15:10

Citaat door moeslima_anwerp:
Maak je geen zorgen, ik was ook helemaal in paniek toen ik dat bewijs moest halen.
Maar uiteindelijk moest ik gewoon naar de dokter en die gaf me zomaar een bewijsje, zonder ook maar iets te "onderzoeken" ofzo
(Snap niet wat het nut ervan is, maar jah )



Dus in Marokko is het verplicht en verwachten ze zo een bewijs voor je tekent.
Ben je naar een dokter in marokko geweest?

09-05-2010, 15:15


Citaat door lady_marmelade:
Dus in Marokko is het verplicht en verwachten ze zo een bewijs voor je tekent.
Ben je naar een dokter in marokko geweest?


Ja, ben met mijn moeder naar een dokter in marokko geweest. En mijn moeder zei dan tegen de dokter "we komen voor een shahadaat ...." (weet niet meer hoe het juist heet)
Toen heeft hij gewoon een briefje ingevuld en meegegeven.

09-05-2010, 15:41

Citaat door moeslima_anwerp:
Ja, ben met mijn moeder naar een dokter in marokko geweest. En mijn moeder zei dan tegen de dokter "we komen voor een shahadaat ...." (weet niet meer hoe het juist heet)
Toen heeft hij gewoon een briefje ingevuld en meegegeven.


Bedankt voor de info, vroeg het me al een tijdje af.
In al hoceima of in een arabische stad??
Vind dat ze in berberse steden over het algemeen strenger zijn.

09-05-2010, 16:07
Hahaha, natuurlijk niet.
Je gaat gewoon, moet wat tekenen, that's it.

09-05-2010, 16:32

Citaat door MizzDarkEyes:
Hahaha, natuurlijk niet.
Je gaat gewoon, moet wat tekenen, that's it.


had van een vriendin gehoord die een paar jaartjes geleden getrouwd is dat haar man een onderzoek moest doen en zijzelf ook. Vroeg me daarom af of het verplicht is of is het een verzoek van de familie. Ik vind het om eerlijk te zeggen allemaal maar eng.
Ik wil het niet aan bekenden vragen, anders gaan ze denken dat het 100 procent zeker is, ben er nog over mijn antwoord aan het denken. Wil voorbereid zijn.

10-05-2010, 11:54

Citaat door moeslima_anwerp:
Ja, ben met mijn moeder naar een dokter in marokko geweest.[B] En mijn moeder zei dan tegen de dokter "we komen voor een shahadaat ...." (weet niet meer hoe het juist heet)[/B]
Toen heeft hij gewoon een briefje ingevuld en meegegeven.

Het heet (Shahadaat el 3ozouba).
Maagdelijkheidverklaring is een juridisch correcte verklaring die in princiepe geen lichamelijk onderzoek vereist.....

Dokter stelt jou de vraag .. Ben je maagd? Met jou antwoord bepaal jij of je maagd bent of niet.. succes

10-05-2010, 14:12
Oh my gosh, ook dat nog eens.

10-05-2010, 14:38

Citaat door lady_marmelade:
Ik had eigenlijk een vraagje. Als je je trouwakte in marokko tekent. Hoe gaat het in z'n werk. Ik heb gehoord dat de man dan een aidstest moet doen ofzo en de vrouw een maagdelijkheidstest moet doen ofzo. Klopt dit?



Haha, bullshit! Je moet wel een 'doktersverklaring' hebben. Maar die kan je zo regelen zonder dat je bij de dokter bent geweest.

10-05-2010, 16:26

Citaat door lady_marmelade:
Ik had eigenlijk een vraagje. Als je je trouwakte in marokko tekent. Hoe gaat het in z'n werk. Ik heb gehoord dat de man dan een aidstest moet doen ofzo en de vrouw een maagdelijkheidstest moet doen ofzo. Klopt dit?



ga naar de eerste beste dokter in Tanger
geef hem zijn visitegeld en hij onderzoekt je zelf niet
daarvan moet je echt niet wakkerliggen.

10-05-2010, 17:04

hahahah in marokko speelt geld een grote rol als jullie begrijpen wat ik bedoel


omkopen die handel

10-05-2010, 17:20
Jaaa ... Bij mijn nichtjes werd er wel gecontroleerd. Ze controleren of je zwanger bent.

10-05-2010, 23:31

Citaat door l0velyMe:
Jaaa ... Bij mijn nichtjes werd er wel gecontroleerd. Ze controleren of je zwanger bent.



weh ja bla.


Citaat door Gucci-Rush:
wat een onzin zeg.

echt he

Pagina's : [1] 2 3 4