Bekijk volle/desktop versie : Voor alle Realmadrilenen, hier het bewijs dat Messi beter is dan Ronaldo



09-05-2010, 13:59

Citaat door Brintaboyy:

Citaat:
ronaldo kost maar 90

messi willen ze voor 140

maar real madrid ga lekker dromen, hem krijg je niet


Real Madrid gaat komende zomer een poging wagen om Lionel Messi los te weken bij aartsrivaal FC Barcelona. De Koninklijke wil een recordbod van 140 miljoen euro uitbrengen op de beste speler ter wereld van dit moment. Dat beweert althans The Daily Mirror.

Die 140 miljoen euro is het bedrag dat in het contract van Messi staat opgenomen als afkoopsom. Alle spelers in Spanje hebben een dergelijke constructie in hun verbintenis.
Het zou een absoluut transferrecord zijn. Vorige zomer betaalde Real crica 90 miljoen euro om Cristiano Ronaldo over te nemen van Manchester United.


http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/103451_real-madrid-gaat-140-miljoen-bieden-voor-messi
.

09-05-2010, 14:03


Messi wil altijd bij Barcelona blijven

BARCELONA - Als het aan Lionel Messi ligt, blijft hij de rest van zijn carrière bij FC Barcelona voetballen. De 21-jarige Argentijn beloofde donderdag bij een boekpresentatie ‘eeuwige trouw’ aan de trots van Catalonië. ‘Ik wil mijn hele leven bij Barcelona blijven’, zei Messi.

De behendige dribbelaar speelt al sinds zijn dertiende voor Barça. Messi blinkt dit seizoen bijna wekelijks uit bij de koploper van de Primera Division. In de competitie was hij achttien keer trefzeker, in de Champions League staat hij deze jaargang op zes doelpunten.

Messi kreeg tijdens de boekpresentatie de vraag voorgelegd of hij ooit zou overwegen bij aartsrivaal Real Madrid te tekenen. ‘Er zijn van die dingen die niet met geld te koop zijn, zoals geluk en hoe ik me voel bij Barcelona. Ik heb al eerder gezegd: als het aan mij ligt, blijf ik hier de rest van mijn leven voetballen’, reageerde Messi.

09-05-2010, 14:10
Real wil volgend seizoen de cl winnen dan heb je niks aan die kabouter die weer verstoppertje gaat spelen net als tegen inter en arsenal uit.

En bovendien hebben ze al de beste speler ter wereld in huis. Ronaldo draagt het hele team zonder middenveld achter zich. Zonder xavi zouden messi en barca helemaal nergens zijn.

09-05-2010, 14:17
Zijn maar geruchten/roddels joh, plus met messi zou je dat bedrag er niet uit kunnen halen. Ronaldo schiet scoort verkoopt goals shirtjes merchandise aan de lopende band.

Ik bedoel maar

09-05-2010, 14:30



Citaat door Brintaboyy:
denk jij dat barca niks verdient met shirtjes van messi hou toch op

die shirtjes van messi gaan als warme broodjes over de toonbank



Geen 140 miljoen of ook maar in de buurt ervan.

09-05-2010, 14:36

Citaat door El-Presidente:
Real wil volgend seizoen de cl winnen dan heb je niks aan die kabouter die weer verstoppertje gaat spelen net als tegen inter en arsenal uit.

En bovendien hebben ze al de beste speler ter wereld in huis. Ronaldo draagt het hele team zonder middenveld achter zich. Zonder xavi zouden messi en barca helemaal nergens zijn.



En jij bent weer zo oen die helemaal niks weet van voetbal. Als jij vind dat Barca niks is zonder Xavi en Messi, wat is Madrid dan zonder Hiquain en C.Ronaldo? Ook niks. Trouwens Messi is de beste speler van de wereld veel beter dan C.Ronaldo, dat weet jij zelf.

09-05-2010, 14:53
roddelpraatjes

09-05-2010, 15:03

Citaat door BarcaBlood:
En jij bent weer zo oen die helemaal niks weet van voetbal. Als jij vind dat Barca niks is zonder Xavi en Messi, wat is Madrid dan zonder Hiquain en C.Ronaldo? Ook niks. Trouwens Messi is de beste speler van de wereld veel beter dan C.Ronaldo, dat weet jij zelf.

Jij bent echt zo een KK domme jood, real is ook niks zonder ronaldo...

Ik zeg ronaldo is goed in elke team en competitie hij is van niemand afhankelijk en messi kan niet in elke team of competitie spelen, in italie of engeland wordt hij dubbelgevouwen