Bekijk volle/desktop versie : >>>> Beste decorateur <<<<



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-05-2010, 02:38
Dames,

Voor wie zouden jullie kiezen en waarom? Graag ervaringen plaatsen en waarom je voor deze decorateur hebt gekozen.

Ik weet namelijk niet wie ik moet kiezen, help me out!

09-05-2010, 02:49


Sahra decoratie natuurlijk!

09-05-2010, 17:57
Nog meer ervaringen en stemmers graag!

10-05-2010, 01:07
Ik zou voor Promisz-Decoration gaan meid..

10-05-2010, 13:02


decoratie de witte duiven
0641534947

10-05-2010, 13:08
Ze vraagt naar deze twee decorateurs, ik begrijp dan niet dan mensen reclame maken voor hunzelf.... Straks wordt deze topic gewist door jullie reacties!!!!

10-05-2010, 13:11

Citaat door -Bruid2010-:
Dames,

Voor wie zouden jullie kiezen en waarom? Graag ervaringen plaatsen en waarom je voor deze decorateur hebt gekozen.

Ik weet namelijk niet wie ik moet kiezen, help me out!




Ik heb gestemd voor Passion4decoration. Die vrouw is echt een schat, ik heb haar ook voor mijn bruiloft Insha Allah. Ze luistert naar jouw ideeen, geeft tips over hoe je het nog mooier kan maken. Luistert naar jou als je stress hebt voor jouw bruiloft. Ik val haar mskiena om de zo veel lastig met mails over de trouw En toch antwoordt ze me altijd beleeft terug en stelt ze me altijd gerust. Haar decoratie zelf is TOP en exclusief. Voornamelijk omdat ze haar foto's niet op internet laat rondslingeren. Als je bij haar thuis bent geweest en je ziet haar materiaal wordt je meteen verliefd. Ik kan alvast niet wachten tot mijn dagje Insha Allah


Dus kort samengevat: Lieve vrouw, betrouwbaar, exclusieve decoratie!

10-05-2010, 13:13
Ik vind het werk van Sahra decoratie prachtig. Steeds als ik een zaal binnen kom die hun hebben gedaan sta ik weer versteld.

10-05-2010, 13:37
Danzij sahra's inspiratie komen steed meer decoratiebedrijven met mooie decoratie. Bijdeze stem ik op sahra

10-05-2010, 15:07
ik heb sahra toen der tijd voor mijn bruiloft gehad en mijn gasten hebben het nog steeds over hoe mijn zaal was omgetoverd door sahra. Ze blijven voor mij tot nu toe de beste decoratiebedrijf.

10-05-2010, 15:11
Moeilijke keuze! Het zijn beide mijn favorieten

10-05-2010, 22:27
Thanxxx voor jullie reacties.. Hmmm moeilijk hoorr... Beide zijn gewoon zo goed!..

11-05-2010, 22:55


sahra is en blijft een verbazingwekkende decoratiebedrijf te zijn, zij doen mij elk x weer verbazen

11-05-2010, 23:13

Citaat door boelilie:
Ik heb gestemd voor Passion4decoration. Die vrouw is echt een schat, ik heb haar ook voor mijn bruiloft Insha Allah. Ze luistert naar jouw ideeen, geeft tips over hoe je het nog mooier kan maken. Luistert naar jou als je stress hebt voor jouw bruiloft. Ik val haar mskiena om de zo veel lastig met mails over de trouw En toch antwoordt ze me altijd beleeft terug en stelt ze me altijd gerust. Haar decoratie zelf is TOP en exclusief. Voornamelijk omdat ze haar foto's niet op internet laat rondslingeren. Als je bij haar thuis bent geweest en je ziet haar materiaal wordt je meteen verliefd. Ik kan alvast niet wachten tot mijn dagje Insha Allah


Dus kort samengevat: Lieve vrouw, betrouwbaar, exclusieve decoratie!


Doet ze wel lieverd, ze heeft een hele site van haar decoratie. Ziet er wel goed uit.

12-05-2010, 14:06

Citaat door Redbulletje:
Doet ze wel lieverd, ze heeft een hele site van haar decoratie. Ziet er wel goed uit.




Neen schat, dat zijn maar enkele fotos, haar echt exclusieve decoratie laat ze enkel bij haar thuis zien...

Pagina's : [1] 2 3 4 5