Bekijk volle/desktop versie : Hoe denken jullie hierover?



Pagina's : [1] 2 3 4

08-05-2010, 23:29
Salam m-nlers

Ik had een vraagje voor alle leden hier op dit forum, Hoe denken jullie over mannen die jonger zijn dan de vrouw?

Verklaar ook je nader aub.

08-05-2010, 23:34



Citaat door groen1:
Salam m-nlers

Ik had een vraagje voor alle leden hier op dit forum, Hoe denken jullie over mannen die jonger zijn dan de vrouw?

Verklaar ook je nader aub.


Hangt ervan af. Is ie knap? ...
Grapje.

Wel, ja, als hij haar volgens de regels ten huwelijk vraagt is het voor mij in orde, hoor. Tot 10 à 15 jaar verschil gaat nog wel.

Vind het maar vreemd dat mensen dat niet accepteren.

08-05-2010, 23:36
oke oke, persoonlijk vind ik het ook niet erg maar wel met een max! moet geen 5 jaar tussen zitten max 2 jaar! thnx voor je reactie!

Nog meer mensen die er zo over denken? Of het tog maar nix vinden?

08-05-2010, 23:50

Citaat door groen1:
oke oke, persoonlijk vind ik het ook niet erg maar wel met een max! moet geen 5 jaar tussen zitten max 2 jaar! thnx voor je reactie!

Nog meer mensen die er zo over denken? Of het tog maar nix vinden?


2 jaar? Meen je dat nou? Begin jij vanaf 2 jaar al van een leeftijdsverschil te praten.

08-05-2010, 23:55



Citaat door Sharpy:
2 jaar? Meen je dat nou? Begin jij vanaf 2 jaar al van een leeftijdsverschil te praten.


Ja je moet niet overdrijve dat een vrouw 6 jaar ouder moet gaan zijn dan een man dat is weer een beetje te vind ik jij niet dan ?

08-05-2010, 23:59
Mijn ex-man (raar om hem zo te noemen) was 2weken jonger dan mij ...

Ik vond het verschrikkelijk!!! Vooral als er werd gevraagd hoe oud ik was en hoe oud hij was, en ook al zag hij er ouder uit dan mij. Ergste is dat iedereen wist dat ik fel daartegen was en toch heeft mij moeder zijn leeftijd voorgelogen aan mij, pas toen ik naar zn verjaardag vroeg

Gelukkig voor mij is het niet doorgegaan hele huwelijkgebeuren

(Leeftijd was niet de reden trouwens voordat jullie gek beginnen te denken )

09-05-2010, 00:10

Citaat door Rihaam:
Mijn ex-man (raar om hem zo te noemen) was 2weken jonger dan mij ...

Ik vond het verschrikkelijk!!! Vooral als er werd gevraagd hoe oud ik was en hoe oud hij was, en ook al zag hij er ouder uit dan mij. Ergste is dat iedereen wist dat ik fel daartegen was en toch heeft mij moeder zijn leeftijd voorgelogen aan mij, pas toen ik naar zn verjaardag vroeg

Gelukkig voor mij is het niet doorgegaan hele huwelijkgebeuren

(Leeftijd was niet de reden trouwens voordat jullie gek beginnen te denken )

jammer, dat het inmiddels je ex is. Erg als je niet weet hoe oud je man dan is lijkt mij echt fucktupp als je daarover wordt voor geloge maargoed jij bent dus tegen hmm zo erg is het tog nie:P

09-05-2010, 00:24

Citaat door Rihaam:
Mijn ex-man (raar om hem zo te noemen) was 2weken jonger dan mij ...

Ik vond het verschrikkelijk!!! Vooral als er werd gevraagd hoe oud ik was en hoe oud hij was, en ook al zag hij er ouder uit dan mij. Ergste is dat iedereen wist dat ik fel daartegen was en toch heeft mij moeder zijn leeftijd voorgelogen aan mij, pas toen ik naar zn verjaardag vroeg

Gelukkig voor mij is het niet doorgegaan hele huwelijkgebeuren

(Leeftijd was niet de reden trouwens voordat jullie gek beginnen te denken )


jullie scheelden 2 weken in leeftijd en je vond het "verschrikkelijk"

sorry maar snap ik echt niet

09-05-2010, 00:31

Citaat door el_mar:
jullie scheelden 2 weken in leeftijd en je vond het "verschrikkelijk"

sorry maar snap ik echt niet


Ja, wat zou Khadiya dan moeten zeggen?

09-05-2010, 00:35
Je moet inderdaad knap bekrompen zijn om daar zo een heisa over te maken.

09-05-2010, 00:36

Citaat door Sharpy:
Ja, wat zou Khadiya dan moeten zeggen?


dat was toch een van de vrouwen van Mohammed?
(dat is het enige dat ik weet verklaar je nader)

09-05-2010, 00:40
Ik zelf zou het niet leuk vinden maar als ik van em hou dan maakt dat me echt niks uit.

09-05-2010, 00:45



Citaat door el_mar:
dat was toch een van de vrouwen van Mohammed?
(dat is het enige dat ik weet verklaar je nader)


Ja, de eerste. Ze was zijn werkgeefster daarenbovenop. Hij werkte voor haar en ze deden gouden zaken. Daarna heeft zij hem ten huwelijk gevraagd en de rest is geschiedenis.

09-05-2010, 00:47

Citaat door Lieve-berbertje:
Ik zelf zou het niet leuk vinden maar als ik van em hou dan maakt dat me echt niks uit.


Ik zou me wel vereerd voelen als ik op 40 nog zo'n jonge aanbidder over de vloer kreeg

09-05-2010, 00:48

Citaat door Sharpy:
Ja, de eerste. Ze was zijn werkgeefster daarenbovenop. Hij werkte voor haar en ze deden gouden zaken. Daarna heeft zij hem ten huwelijk gevraagd en de rest is geschiedenis.


Hij snapt je punt niet, namelijk dat zij veel ouder was dan de Profeet, SallAllahu 'alayhi wa selam.

Pagina's : [1] 2 3 4