Bekijk volle/desktop versie : <<Den bosch>>



08-05-2010, 23:00
Vroeg me af of er in Den Bosch ook fitnescentrums alleen voor vrouwen en zwemmen alleen voor vrouwen is.

Alle tips zijn welkom zet ook meteen in welke deel van Den Bosch het gevestigd is.

Alvast bedankt.

08-05-2010, 23:16


niemand uit den bosch aanwezig???

08-05-2010, 23:39
Er is een die ik ken en waar ik vroeger bij heb gesport. Health City in Den Bosch, alleen voor vrouwen. Is gevestigd op de Onderwijsboulevard, bij het paleiskwartier, achter het station, bij die scholen? Je kent het vast wel denk ik.

08-05-2010, 23:42

Citaat door Independente:
Er is een die ik ken en waar ik vroeger bij heb gesport. Health City in Den Bosch, alleen voor vrouwen. Is gevestigd op de Onderwijsboulevard, bij het paleiskwartier, achter het station, bij die scholen? Je kent het vast wel denk ik.


Oh oke ik ken het cs wel ik woon daar zelf niet dus ken de stad niet. En is het ook zo dat er geen mannelijke instructeurs zijn en dat je nie naar binnen kan kijken.

09-05-2010, 15:18


Notif

09-05-2010, 17:49

Citaat door moemoesht:
Oh oke ik ken het cs wel ik woon daar zelf niet dus ken de stad niet. En is het ook zo dat er geen mannelijke instructeurs zijn en dat je nie naar binnen kan kijken.


Ze hadden weleens een mannelijke instructeur, maar de meeste zijn vrouwelijk.

09-05-2010, 17:54

Citaat door Independente:

Ze hadden weleens een mannelijke instructeur, maar de meeste zijn vrouwelijk.



Aha oke dan weet ik dat en weet je misschien of er ook vrouwzwemmen is in de stad sorry voor de vele vragen meid.

09-05-2010, 18:00

Citaat door moemoesht:
Aha oke dan weet ik dat en weet je misschien of er ook vrouwzwemmen is in de stad sorry voor de vele vragen meid.



In Den Bosch niet dat ik weet. In Waalwijk is wel zoiets. Alleen zou ik even na moeten vragen hoe dat heet.

Maakt niet uit schat. No big deal.

09-05-2010, 18:03

Citaat door Independente:


In Den Bosch niet dat ik weet. In Waalwijk is wel zoiets. Alleen zou ik even na moeten vragen hoe dat heet.

Maakt niet uit schat. No big deal.



Oee wat jammer zeg, denk dat ik dan wat meer moet rondvragen dat si echt heerlijk vrouwenzwemmen.

Shokran lieverd.