Bekijk volle/desktop versie : |Wie doet nou zoiets



08-05-2010, 21:06
Lees

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=OV2PM75R&postcode=2000

08-05-2010, 21:24


Haar ex vriend he..

08-05-2010, 21:25
haar ex dus

08-05-2010, 21:30
ja haar ex. Zij is denk ik getrouwd en heeft een zoontje met haar huidige man. Die pschygopaat van een ex heeft haar gewoon neergeschoten terwijl ze haar zoontje droeg. Te erg gewoon.

08-05-2010, 21:32



Citaat door l7obl3mar:
ja haar ex. Zij is denk ik getrouwd en heeft een zoontje met haar huidige man. Die pschygopaat van een ex heeft haar gewoon neergeschoten terwijl ze haar zoontje droeg. Te erg gewoon.


Mss was ze wel gescheiden, en had ze dus toch een vriendje gehad na haar scheiding, aangezien erbij staat haar zoontje is ondergebracht bij haar familie..tenminste dat denk ik alleen. ja vreselijk dat er zulke mensen bestaan allah i ehfed

08-05-2010, 21:36
door haar ex-vriend en niet ex-man,

zegt ook wel wat over haar asl persoon, niet dat ik het haar gun daar niet van, maar kom op, ze nemen ene man na de ander en denken niet aan de gevolgen!!!!!

08-05-2010, 21:45

Citaat door ouafaetoen:
door haar ex-vriend en niet ex-man,

zegt ook wel wat over haar asl persoon, niet dat ik het haar gun daar niet van, maar kom op, ze nemen ene man na de ander en denken niet aan de gevolgen!!!!!

iwa safi onzin wat je zegt als ik morge ga scheiden en dan een andere man in hallal neem ( hoe je het noemen wil )

sorry dan hoef en wil ik niet over deze gevolgen na te denken ze3ma een vrouw is maar voor een vent bestemt
en de mannen dan of hun mogen dat zeker van de ene naar de ander en vaak niet eens in hallal


een vrouw ongeacht de situatie moet niet elke dag van haar leven denken van oh als ik mijn geluk elders zoek dan kan het eens slecht voor me aflopen )) nee onzin gewoon