Bekijk volle/desktop versie : Denken marokkanen soms de held/gangster uit te hangen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

08-05-2010, 13:32
door een homo in mekaar te ramen? jezuuuuuuuuus wat een mentaliteit
wollah marokkanen zijn het lachertje van Nederland, wijven zijn hoertjes nummer 1, en jongens criminelen en flikkers

wollah jullie hebben het echt niet gemaakt in europa,

LACHERTJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

08-05-2010, 13:37

ja mooi tog, is tog maar een homo en welke kans om een goed leven te leiden? zon leven net als de nederlanders zou ik dus totaal niet willen dan maar liever zo ... en tja lastig de marokkanen verpesten het voor elkaar, vooral voor de zogenaamde goedwillende marokkanen

Je moet het niet persoonlijk opvatten.

Citaat door KickAss:
homo s worden overal inmekaar geramd als het een marokkaan is komt het op de nieuws

ja alleen deze mensen hier zijn lompe marokkanen joh drm de zogenaamde goedwillende

08-05-2010, 13:38

Citaat door Ms_Classy:

mss is die wel bang dat die zelf in mekaar word getrapt, verborgen homo

08-05-2010, 13:41
homo of geen homo? who the fuck ben jij om hem in mekaar te ramen, wat heeft ie je aangedaan, ooit van samenleving gehoord?

What the fuck kan hij eraan doen dat hij gevoelens alleen voor jongens krijgt, hij kan er zelf niks aandoen, eh shab haaaaaaaaaaaaaat, ieg tfoe

08-05-2010, 13:42

Citaat door wetenschapperr_:
door een homo in mekaar te ramen? jezuuuuuuuuus wat een mentaliteit
wollah marokkanen zijn het lachertje van Nederland, wijven zijn hoertjes nummer 1, en jongens criminelen en flikkers

wollah jullie hebben het echt niet gemaakt in europa,

LACHERTJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Niet dat ik van NL ben ofzo, maar waarom baseer je jouw mening op basis van een paar randdebielen?

Alsof zij de Marokkaanse maatschappij vertegenwoordigen?

08-05-2010, 13:42

homo of geen homo? who the fuck ben jij om hem in mekaar te ramen, wat heeft ie je aangedaan, ooit van samenleving gehoord?

What the fuck kan hij eraan doen dat hij gevoelens alleen voor jongens krijgt, hij kan er zelf niks aandoen, eh shab haaaaaaaaaaaaaat, ieg tfoe

a tfoe op je kk moeders gezicht a zoon van h0erse hondin... ja een samenleving waar helaas homos in mekaar kunnen worden getrapt omdat ze homos zijn.. vind eigenlijk dat ze hun niet moeten slaan gwn op de vliegtuig richting iran zetten daar weten ze wel raad met homo's

08-05-2010, 13:43

Citaat door Ms_Classy:

Ik vind het niet kunnen, In de koran staat dat TA3ADDOE haram is

Allahoe la yoehibboe almoetadien! allah houdt niet van mensen die andere lastig vallen

Hoe kan je jezelf moslim noemen als je geen fuck doet wat in de koran staat

08-05-2010, 13:43

Citaat door Madroob:
Niet dat ik van NL ben ofzo, maar waarom baseer je jouw mening op basis van een paar randdebielen?

Alsof zij de Marokkaanse maatschappij vertegenwoordigen?

de man is een randdebiel zon trotsloze flikkertje daarom plaatst die zoiets... vraag me af wat hij zou doen als zn broertje een homo is, kijken of hij dan geen geweld gaat gebruiken

08-05-2010, 13:44

Allahoe la yoehibboe almoetadien! allah houdt niet van mensen die andere lastig vallen

jij doet ook niet wat in de koran staat, okey je doet niet volledig wat erin staat maar tog ben je een moslim.. je kan niet iemand geen moslim noemen omdat die zondes begaat..

08-05-2010, 13:44

Citaat door champ010:
a tfoe op je kk moeders gezicht a zoon van h0erse hondin... ja een samenleving waar helaas homos in mekaar kunnen worden getrapt omdat ze homos zijn.. vind eigenlijk dat ze hun niet moeten slaan gwn op de vliegtuig richting iran zetten daar weten ze wel raad met homo's

heb je ooit de koran gelezen?

08-05-2010, 13:45

Ta3adoe op andere mensen is idd haraam, maar homo zijn ook

08-05-2010, 13:48

ja, als we nou die regels zouden hanteren dan zouden er amper homo's in de samenleving bestaan gwn allemaal de doodstraf per direct en dan zijn we daarmee ook snel klaar

08-05-2010, 13:50

Citaat door Madroob:
Ta3adoe op andere mensen is idd haraam, maar homo zijn ook

Nee hoor, homo, jood. christen, dief of weet k veel allemaal, als moslim hoor jij ze met rust te laten als ze je niks hebben gedaan! RESPECT

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15