Bekijk volle/desktop versie : Denken marokkanen soms de held/gangster uit te hangen



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

08-05-2010, 14:07

Citaat door arielle:
Gatverdamme ik walg echt van jongens zoals jouw, zou graag in je gezicht willen spugen


omdat ik zeg dat je iemand geen niet-moslims kan noemen, omdat die niet doet wat in de koran staat? daarom dus? of om wat anders.

en spugen meid ik spuug op je kk kutje ja en geef je nog een extra verkrachting erbij stoere meisje ze3ma achgter de pc zeg het een keer in real life tegen een marokkaan dat je graag in zn gezicht wilt spugen hoop er dan egt op dat ik het toevallig ben kehba

08-05-2010, 14:07



Citaat door Madroob:
Refresh my memory, I forgot..


Toen je vroeg waarom meiden zo graag alleen met jongens willen afspreken en daar niemand van de familie bij wensten te hebben. I was being funny by saying that they like to talk about the sexy stuff. You didn't seem to appreciate that though.

08-05-2010, 14:07

Citaat door Madroob:
Heb je mij ergens zien beweren dat ik het goedpraat om homo's in elkaar te rammen? Zou het wel graag willen doen, net als hoofddoeksl.uts.


Maar willen en mogen zijn 2 verschillende dingen, helaas.




Nou het gaat ook om willen. WAAROM zou je dat willen??? dat snap ik niet

die mensen zijn nou eenmaal zo. Het is echt niet zo dat ze op een dag zaten hm vanaf nu val ik op mannen. Ze zijn zo gewoon. en je zou voor iedereen respect moeten en WILLEN hebben ongeacht afkomst, cultuur, hetero of niet hetero maak niet uit.

08-05-2010, 14:08

Citaat door arielle:
Ben het helemaal met je eens!!!

wollah nesfatta7! we zijn het altijd het dupe van slachtofferheid! ons ouders vroeger waren de helden, ze hebben goed gewerkt, hebben huizen gemaakt in marokko, hebben kids gebaart, ze hebben het gwn gemaakt, en we deze generatie? nummer 1 van slachtofferheid,

vind je het gek dat we elk keer in nieuws komen! wollah we zijn het lachtertje van het land

was ik maar een turk, jij hoort er niks over

08-05-2010, 14:10



Citaat door wetenschapperr_:
Ja samenleving, we horen met mekaar te leven, als het je niet bevalt, daar is schiphol, NL trakteert je wel op een trugreis naar jouw marokko waar homo's zelfs trouwen laat staan rondlopen,


NL stelt je een plek in deze maatschappij tussen alle soort sexualiteiten, take it or leave it,

als je mensen zomaar in mekaar gaat slaan, KRIJGT MAROKKO een slechte naam, WANNEER GAAN WE IN GODSNAAM ONS HERSENS GEBRUIKEN, we zijn het lachertjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van het land, kijk alleen maar naar wangedrag van marokkanen in gouden, en columborg, tazz het begon om niks en omdat marokkanen hersenloos zijn, halen ze al hun familie bij mekaar om het met geweld op te lossen, en resultaat ze hebben niks opgelost, ze hebben alleen klappen geincasseerd van mollukers plus nu maakten ze wilders boos en hij wilt ze het land uit




KIJK HET GAAT ALLEMAAAAAAAAAL OM HERSENS, maar die gebruiken ze nooit



marokko slechte naam ah ze kunnen de pot op die kk marokko met zn joodse regeltjes die kk koning begint steeds meer toe te laten, HassnII was veel beter... en ja je moet dingen gwn met geweld oplossen en wat nou wilders joh wat heeft die man ermee te maken


vertel dan wat zou je doen als je broertje/zoon homo is.. of wil je er liever geen antwoord op geven ? want je weet dat je jezelf gaat tegenspreken he

08-05-2010, 14:10

Citaat door champ010:
omdat ik zeg dat je iemand geen niet-moslims kan noemen, omdat die niet doet wat in de koran staat? daarom dus? of om wat anders.

en spugen meid ik spuug op je kk kutje ja en geef je nog een extra verkrachting erbij stoere meisje ze3ma achgter de pc zeg het een keer in real life tegen een marokkaan dat je graag in zn gezicht wilt spugen hoop er dan egt op dat ik het toevallig ben kehba




Lieve schat, HAHAHAHAHAHA moet ik bang zijn voor die kleine kut marokkaantjes?? meen je die nou echt. Ik heb zo vaak ruzie gehad met ze hoor. Ben zelfs al x geslage maar dat stopt mij niet believe me. En trust me wie ook maat een vinger uitreikt naar mij krijgt ze 100 x harder terug!!

En nee. ik zou het niet tegen je zeggen in real life, want ik zou gewoon in je gezicht spugen zonder woorden erbij

En nee ik zeg dit niet je dat vind omdat het geen moslims zijn het gaat gewoon om respect, die mensen ZIJN hoe ze ZIJN daar kiezen ze niet voor en moslim of niet dat is hun keuze maar je met altijd respect hebben voor een ander!

08-05-2010, 14:11

Citaat door wetenschapperr_:
wollah nesfatta7! we zijn het altijd het dupe van slachtofferheid! ons ouders vroeger waren de helden, ze hebben goed gewerkt, hebben huizen gemaakt in marokko, hebben kids gebaart, ze hebben het gwn gemaakt, en we deze generatie? nummer 1 van slachtofferheid,

vind je het gek dat we elk keer in nieuws komen! wollah we zijn het lachtertje van het land

was ik maar een turk, jij hoort er niks over



ja zie je een trotsloze flikkertje, ga ga a turkie

08-05-2010, 14:13

Citaat door arielle:
Lieve schat, HAHAHAHAHAHA moet ik bang zijn voor die kleine kut marokkaantjes?? meen je die nou echt. Ik heb zo vaak ruzie gehad met ze hoor. Ben zelfs al x geslage maar dat stopt mij niet believe me. En trust me wie ook maat een vinger uitreikt naar mij krijgt ze 100 x harder terug!!

En nee. ik zou het niet tegen je zeggen in real life, want ik zou gewoon in je gezicht spugen zonder woorden erbij

En nee ik zeg dit niet je dat vind omdat het geen moslims zijn het gaat gewoon om respect, die mensen ZIJN hoe ze ZIJN daar kiezen ze niet voor en moslim of niet dat is hun keuze maar je met altijd respect hebben voor een ander!


het zijn niet altijd de kleine kut marokkaantjes die met zulke gedachtes rondloopt. ewa hoop dta je een keer in me gezicht spuugt..

ah ik ga tog geen homo respecteren? ben je wle goed snik in je hoofd maar eerlijk gezegd zou ik ze amper aanvallen of wat dan ook als ik 2 homos bij elkaar zie.. maar respect totaaaaaal niett en ik spuug dus weer op mensen die roepen respect op te brengen voor vuile homotjes

08-05-2010, 14:13

Citaat door wetenschapperr_:
wollah nesfatta7! we zijn het altijd het dupe van slachtofferheid! ons ouders vroeger waren de helden, ze hebben goed gewerkt, hebben huizen gemaakt in marokko, hebben kids gebaart, ze hebben het gwn gemaakt, en we deze generatie? nummer 1 van slachtofferheid,

vind je het gek dat we elk keer in nieuws komen! wollah we zijn het lachtertje van het land

was ik maar een turk, jij hoort er niks over



Ja precies, onze oudere generatie hebben het mogelijk gemaakt dat wij al deze kansen hier hebbem. En denk niet dat dat gebeurde door homo's in elkaar te slaan en de crimineel uit te hangen. Nederland heeft ons eigenlijk kansen gegeven of je het nou erkent of niet. en gast of geen gast je hoort je gewoon te gedragen. En daarnaast zou Allah het ook nooit goedkeuren

08-05-2010, 14:14

Citaat door KickAss:
waneer worde jullie een keer wakker..jullie krijgen gewoon overal de schuld van ..jullie zijn gewoon het pispaaltje iedereen haat homo s iedereen slaat homo s
word toch een keer wakker domme marokkanen


dit zijn de flikkerachtige marokkanen daarom joh met hun zogenaamde imago van marokkanen bla bla bullshit

08-05-2010, 14:14

Citaat door champ010:
het zijn niet altijd de kleine kut marokkaantjes die met zulke gedachtes rondloopt. ewa hoop dta je een keer in me gezicht spuugt..

ah ik ga tog geen homo respecteren? ben je wle goed snik in je hoofd maar eerlijk gezegd zou ik ze amper aanvallen of wat dan ook als ik 2 homos bij elkaar zie.. maar respect totaaaaaal niett en ik spuug dus weer op mensen die roepen respect op te brengen voor vuile homotjes



pff van mij part respecteer je ze niet, maar ze slaan. pff kom op zeg at is gewoon barbaars

08-05-2010, 14:16

Citaat door arielle:
Ja precies, onze oudere generatie hebben het mogelijk gemaakt dat wij al deze kansen hier hebbem. En denk niet dat dat gebeurde door homo's in elkaar te slaan en de crimineel uit te hangen. Nederland heeft ons eigenlijk kansen gegeven of je het nou erkent of niet. en gast of geen gast je hoort je gewoon te gedragen. En daarnaast zou Allah het ook nooit goedkeuren


onze ouders die kregen van alles naar hun hoofd geslingerd de meest vreemde opmerkingen maar ja ze begrepen er niks van dus zeiden gwn dank je wel.. de nederlanders willen weer zoiets flikken bij deze marokkanen die hier in nl geboren zijn en dan gaat het eenmaal botsen he.. en onze ouders hebben nl helpen opbouwen dus nl heeft zichzelf kansen gegeven en die homos gwn enkeltje iran joh

08-05-2010, 14:16



Citaat door wetenschapperr_:
door een homo in mekaar te ramen? jezuuuuuuuuus wat een mentaliteit
wollah marokkanen zijn het lachertje van Nederland, wijven zijn hoertjes nummer 1, en jongens criminelen en flikkers

wollah jullie hebben het echt niet gemaakt in europa,


LACHERTJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ze voelen zich aangetrokken door homo's, maar durven er alleen nog niet voor uit te komen

08-05-2010, 14:16

Citaat door KickAss:
hahah..praat als een vrouw joh manwijf




Ok vertel mij maar uit wat jij concludeerd dat ik als ene manwijf praat en hoe praat een echte vrouw??

Ik heb niemand uitgescholden hoor maar soms moet je het met harde woorden doen klaar. niets raars aan

08-05-2010, 14:16

Citaat door champ010:
marokko slechte naam ah ze kunnen de pot op die kk marokko met zn joodse regeltjes die kk koning begint steeds meer toe te laten, HassnII was veel beter... en ja je moet dingen gwn met geweld oplossen en wat nou wilders joh wat heeft die man ermee te maken


vertel dan wat zou je doen als je broertje/zoon homo is.. of wil je er liever geen antwoord op geven ? want je weet dat je jezelf gaat tegenspreken he

Hoe bedoel je dingen met geweld oplossen,
en waarom bestaat de politie

dus als k ruzie krijg met de buren, dan pak ik een mes en begin ze 1 voor 1 neer te steken, hoef niet politie bellen?



als mn zoon en broertje homo zou zijn, zal hem geen kwaad doen! gewoon wegsturen want dan is het een stuk kafir! maar hem in mekaar slaan hoeft niet, gevoelens krijgen voor zelfde geslacht is niet zelf gevraagd! hij kan er niks aandoen, maar dan wil k wel niks mee te maken hebbenQ gwn wegsturen!

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15