Bekijk volle/desktop versie : Zoals beloofd verslag handjevragen en verloving van vandaag



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

08-05-2010, 08:58
Salaam dames,

Had een aantal van jullie beloofd een verslagje te plaatsen van het handjevragen..wacht er nog even mee tot laat in de avond want dan zal mijn verloving ook geweest zijn en dan kan ik daar ook wat over plaatsen Ga nu gauw door met alles klaar zetten en huis opruimen, ik sta op ontploffen van de zenuwen...Zie de rest van zijn familie voor het eerst


Hou de topic in de gaten, en meiden doe du3a voor me dat deze dag goed zal verlopen insha allah....


En als andere hun ervaringen willen delen heel graag....


Liefst Hanane



(party time :P )

08-05-2010, 09:08


ga koraan leren ipv tijd te besteden aan onzin ,sommige marokkaanse vrouwen weet geen nuttige invulling aan hun leven te geven !

08-05-2010, 10:57

Citaat door ......_..___:
ga koraan leren ipv tijd te besteden aan onzin ,sommige marokkaanse vrouwen weet geen nuttige invulling aan hun leven te geven !



Doe even normaal

08-05-2010, 10:58
Veel plezier lieverd

en reciteer een aantal keer Ayaat el qorsi, Maak er een leuk dagje van


Allah iekemel belghir Insch'Allaah




08-05-2010, 10:58


Not.
Allah iekemel bigair inchallah x

08-05-2010, 14:19

Citaat door ......_..___:
ga koraan leren ipv tijd te besteden aan onzin ,sommige marokkaanse vrouwen weet geen nuttige invulling aan hun leven te geven !



Wat een opmerking zeg Koran ken ik hmdl. Kenlijk heb jij niks te doen om forums van andere in de gaten te houden, en daar zo onzinnig op te reageren. Veel succes met reageren op de andere topics

08-05-2010, 14:21

Citaat door marOkaansemeid_:
Veel plezier lieverd

en reciteer een aantal keer Ayaat el qorsi, Maak er een leuk dagje van


Allah iekemel belghir Insch'Allaah






Shoukran azine...

Heb ik gedaan ik ga vanavond insha allah wat proberen te plaatsen!

Jij ook veel succes met jou dingen meid en allah ie kamal belgair

08-05-2010, 14:22
Veeeeeeel plezier, Allah i kemel bi ghair InsahAllah. xxx

08-05-2010, 14:33
hahahahaha, tof!

Allah ie kemmel belgair meis, laat ons niet te lang wachten!

08-05-2010, 14:42
Allah Ikamel Bighair dame.
Moge het een prachtigedagje voor je woorden.

08-05-2010, 14:45
Allah ie kamel belgier

Geniet van je daggie meid

08-05-2010, 14:48
Als eerste ALLAH jkamal bel gair!!
Ben echt blij voor je. Doe lkkr rustig aan riciteer een aantal koran verzen. En zeg allhoma la sahla ila maja3altaho sahla wa anta tj3alo elhozna ida shita sahla.. Dit is een do3a om alles makkelijk te laten verlopen.
Tut je lkkr op en inscha allah zal alles goed verlopen en wees vooral jezelf...

Ben benieuwdddd

08-05-2010, 15:21


Salaam dames,

zal maar alvast beginnen wat te schrijven over het handjevragen....Me aanstaande heeft het 14-04-2010 tegen zijn mama gezegd, en de dinsdag de 18de is hij zijn mama en zijn tante langs geweest. Hij heeft ze afgezet had het wel tegen mama gezegd maar papa wist nog niks. Ik ging echt dood van de zenuwen. Daar kwamen ze dan thee drinken en praten was keigezellig. Nu was het aan ons om aan papa te vertellen. Gelukkig ging dat goed . Zaterdag kwamen ze hand vragen hij kwam zijn vader moeder tante etc...was kei gezellig alleen had niet verwacht dat mijn papa direct jah zou zeggen...verdere kleine dingen vertel ik nog moet snel me omkleden etc ...want heb familie die best vroeg kan komen...

08-05-2010, 15:23

Citaat door XxmanonaxX88:
Als eerste ALLAH jkamal bel gair!!
Ben echt blij voor je. Doe lkkr rustig aan riciteer een aantal koran verzen. En zeg allhoma la sahla ila maja3altaho sahla wa anta tj3alo elhozna ida shita sahla.. Dit is een do3a om alles makkelijk te laten verlopen.
Tut je lkkr op en inscha allah zal alles goed verlopen en wees vooral jezelf...

Ben benieuwdddd


Shoukran bezaf meid...en de rest ook

hahah jou naam lijkt bijna op de mijne...en geboorte jaar ook hahah. Zal foto's maken wie weet laat ik die zien...

partytime

Ik ga me gauw optutten

08-05-2010, 15:26
Allah ie kemel beghier insha Allah, maak er wat leuks van.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7