Bekijk volle/desktop versie : Ziana amal/traiteur ahlan wa sahlan/studio el amal/dj jasmina



07-05-2010, 23:49
Ik heb begrepen dat bedankjes alleen in vorm van trouwverslag mogen (aparte topic van mij zijn verwijderd).

dus hierbij wilt ik nogmaals de volgende mensen bedanken voor de geweldige avond op 30 april 2010 in den haag.

Traiteur "ahlan wa sahlan" uit adam: eten/service/afspraak=afspraak was super
Ziana amal uit den haag (http://www.ayah.nl): was super snel/maakt natuurlijk op/mooie jurken en vriendelijk
Dj jasmina: dames gingen helemaal los
Studio el amal: lieve meiden en professioneel

Allemaal hartstikke bedankt voor deze geweldige avond!!


Groet Fikria

07-05-2010, 23:59


Was dat in uitenhage?

08-05-2010, 00:01
Ja klopt in uitenhage!! hahah was je er ook??

08-05-2010, 00:13

Citaat door fikria_25:
Ja klopt in uitenhage!! hahah was je er ook??


Oh nee nie als gast kwam alleen de eten proeven van de catering visbastilla om precies te zijn.

08-05-2010, 00:16


ja klopt hadden o.a. vis bestilla gedaan...was gelukkig goed gevuld met vis in plaats van alleen die vermicelli
wie ben jij dan? hahahah

08-05-2010, 00:17

Citaat door fikria_25:
ja klopt hadden o.a. vis bestilla gedaan...was gelukkig goed gevuld met vis in plaats van alleen die vermicelli
wie ben jij dan? hahahah


Oh je kent me niet hoor ben die zaal ook nie ingeweest ben buiten gebleven tot ik me bastilla kreeg om mee te nemen.

08-05-2010, 00:19
ja ja grappenmaker je bent me aan het pesten hahahha
zeker ben jij buurmeisje he?? hahahha
heb geen onbevoegde daar gezien

08-05-2010, 00:21

Citaat door fikria_25:
ja ja grappenmaker je bent me aan het pesten hahahha
zeker ben jij buurmeisje he?? hahahha
heb geen onbevoegde daar gezien


huh waarom zou ik liegen, je kan me ook niet gezien hebben stond buiten ben die hele zaal niet ingelopen ik ken jullie en die mensen daar namelijk ook niet puur en alleen voor zaken met de catering gekomen.

08-05-2010, 00:24
hahaha ok dan apart.
je wist wel meteen dat het uitenhage was...apart

maar ik ga lekker slapen ahaha wens je nog een fijne avond.

08-05-2010, 00:26

Citaat door fikria_25:
hahaha ok dan apart.
je wist wel meteen dat het uitenhage was...apart

maar ik ga lekker slapen ahaha wens je nog een fijne avond.
Ja lijkt je dat niet logisch aangezien ik 30 april een visbestilla hij catering ahglan wa sahlan heb opgehaald in Den Haag. '


fijne avond

08-05-2010, 00:27
ooooh sorry kwartje valt nu pas...je bedoelt cateraar had je uitgenodigd om te komen kijken/proeven hahahah
nu pas snap ik je..dacht je bent een bekende die mij in de maling neemt sorry.

08-05-2010, 00:36
Vreemd dat die catering zaken doet op jouw bruiloft ( topicstarter )
door mensen te laten proeven/bestellingen ophalen.

Moet niet gekker worden met die mensen tegenwoordig

08-05-2010, 11:47


Choukran lieverd, het was inderdaad erg gezellig, de rest van de collega's hebben ook absoluut goed werk verricht
Ik ben blij te horen dat jullie tevreden waren...tot een volgende keer insha"Allah

xx
Yasmina

08-05-2010, 13:23

Citaat door fikria_25:
ooooh sorry kwartje valt nu pas...je bedoelt cateraar had je uitgenodigd om te komen kijken/proeven hahahah
nu pas snap ik je..dacht je bent een bekende die mij in de maling neemt sorry.


Hreb je hem door

Is al goed hoor Allah ikamel bel gair voor je zus.

Citaat door Glamorous-Bride:
Vreemd dat die catering zaken doet op jouw bruiloft ( topicstarter )
door mensen te laten proeven/bestellingen ophalen.

Moet niet gekker worden met die mensen tegenwoordig


Niks mis mee hoor je hebt niks te maken met de feest ben die hele gebouw niet eens in gelopen ging allemaal professioneel.

08-05-2010, 17:29
dank jullie wel dames voor de reacties. Hoop inshaallah dat het ook voor alle andere toekomstige bruidjes goed zal gaan.
Ik vind het inderdaad heel normaal dat de catering ook eventuele nw klanten uitnodigd om te komen proeven..ik heb hier niets van gemerkt (ze is inderdaad niet in de zaal geweest). zolang ik geleverd krijg wat ik heb afgesproken en de bezoekers tevreden zijn, dan ben ik ook tevreden.

Nogmaals heel veel succes inshaallah voor de andere dames!

xx fikria