Bekijk volle/desktop versie : Moet ik in therapie???



Pagina's : [1] 2 3

07-05-2010, 10:49
[Mijn verloofde en ik zijn erg gelukkig samen en hebben het leuk met elkaar. Alleen vind ik het merkwaardig dat ik snel opgefokt raak om kleine dingetjes. Als hij me niet wakker belt bijvoorbeeld is dat voor mij al gauw een reden om oorlog te voeren. Is dit normaal of overdrijf ik?????]

07-05-2010, 10:50


Je overdrijft idd! Doe er wat aan voordat het te laat is..

07-05-2010, 10:50
You need God.

07-05-2010, 10:50
Ik lees hier werkelijk waar de bizarste verhalen.

07-05-2010, 10:51



Citaat door RedouansBaby:
[Mijn verloofde en ik zijn erg gelukkig samen en hebben het leuk met elkaar. Alleen vind ik het merkwaardig dat ik snel opgefokt raak om kleine dingetjes. Als hij me niet wakker belt bijvoorbeeld is dat voor mij al gauw een reden om oorlog te voeren. Is dit normaal of overdrijf ik?????]


Je overdrijft. Doe er wat aan voordat je over je tranen drijft.

07-05-2010, 10:52

Citaat door Cry2:
Ja! Jij bent echt niet 100 in je bovenkamer..

Meskien, jij gaat zijn leven zuur maken, als jullie onder een dak samen wonen.


'Waarom smeer je voor mij geen boterham vieze &x^%#$@##^#&%#$!'

07-05-2010, 10:56
Oke... ik moet dus veranderen.. maar hoe?

07-05-2010, 10:56

Citaat door RedouansBaby:
[Mijn verloofde en ik zijn erg gelukkig samen en hebben het leuk met elkaar. Alleen vind ik het merkwaardig dat ik snel opgefokt raak om kleine dingetjes. Als hij me niet wakker belt bijvoorbeeld is dat voor mij al gauw een reden om oorlog te voeren. Is dit normaal of overdrijf ik?????]


Dat is nogal overdreven als je het mij vraagt

07-05-2010, 10:57

Citaat door Cry2:


Echt een psycho wijf, zou me niks verbazen als ze hem daarvoor paar weekjes zou negeren..


, ik moet hier echt om gaan lachen.

07-05-2010, 11:01
het is inderdaad een tikkeltje overdreven, je moet leren om je rustig te houden,als je boos word kan je even diep adem halen tot 10 tellen en even rustig worden en danmoet je over je problemen kunnen praten met hem, vertel hem op een rustige manier wat je wensen zijn, ga hem niet aanvallen om een klein ding wat hij in jou ogen verkeerd heeft gedaan, want zo heb je de kans dat hij jou gaat verlaten

07-05-2010, 11:02

Citaat door thamshoumt:
het is inderdaad een tikkeltje overdreven, je moet leren om je rustig te houden,als je boos word kan je even diep ademen halen tot 10 tellen en even rustig worden en danmoet je over je problemen kunnen praten met hem, vertel hem op een rustige manier wat je wensen zijn, ga hem niet aanvallen om een klein ding wat hij in jou ogen verkeerd heeft gedaan, want zo heb je de kans dat hij jou gaat verlaten

oke

07-05-2010, 11:03

Citaat door Cry2:
Ja! Jij bent echt niet 100 in je bovenkamer..

Meskien, jij gaat zijn leven zuur maken, als jullie onder een dak samen wonen.


Ik denk niet dat ze uberhaupt nog een dak over hebben, als ze elke keer uit haar dak gaat?


07-05-2010, 11:03



Citaat door MoCCino:
Ik denk niet dat ze uberhaupt nog een dak over hebben, als ze elke keer uit haar dak gaat?



07-05-2010, 11:11

Citaat door Miryam17:
Wat gaat er door je heen? Hij is vast met iemand anders bezig? Hij heeft geen tijd voor me? Het doet hem niets?

Vaak gaat het om hele jaloerse types, ik zou er wat aan doen want het is niet gezond. Een man moet jouw leven aanvullen, meaning dat je al een leven op zich moet hebben voordat hij jouw leven in komt. Als je het aan mij vraagt..

Nee dat is het niet. Ben niet jaloers. Ik denk dat ik vind dat hij geen fouten mag maken

07-05-2010, 11:16

Citaat door RedouansBaby:
Nee dat is het niet. Ben niet jaloers. Ik denk dat ik vind dat hij geen fouten mag maken



'Je hebt een hele grote dikke vette lompe stomme fout gemaakt door me niet wakker te maken. Hierbij verklaar ik dat de oorlog is begonnen!'


!

Pagina's : [1] 2 3