Bekijk volle/desktop versie : Startonderbreker VW Golf 4



Pagina's : [1] 2

07-05-2010, 09:53
De ellende begint weer...

Gisteren wilde die rotauto weer niet starten en ging het lampje van de startonderbreker weer knipperen. Na 2 keer startte hij weer en verder doet ie het weer.

Geen paniek zou je denken.. maaarrrrr.. dit heb ik al een keer eerder gehad en toen wilde hij ineens niet meer starten en toen was ik 200 km van huis.

Ik had destijds contactslot moeten veranderen en dit was vorig jaar geweest. (dit had me een paar honderd euro gekost)

Kan het zijn dat het aan de sleutel ligt.. moet ik iets van batterij vervangen of iets dergelijks.. Ben echt bang dat ik straks weer ergens stilsta en dat ik de auto niet aan de praat krijg

Please help me!!!

07-05-2010, 10:08


Ist un diesel?

07-05-2010, 10:13
Ja is een diesel

07-05-2010, 10:14

Citaat door Saatcho:
Ja is een diesel


Heb je de dieselpomp laten nakijken?

07-05-2010, 10:41



Citaat door 25Lady:
Heb je de dieselpomp laten nakijken?


dieselpomp? Ehm nee?! Kan het daaraan liggen!?

07-05-2010, 10:45

Citaat door Saatcho:
dieselpomp? Ehm nee?! Kan het daaraan liggen!?



Laat daar maar es naar kijken. Kheb het zelfde meegemaakt en bleek aan die dieselpomp te liggen, diesel kwam niet door vanuit de tank naar motor, vandaar dat ie niet wilde starten.

07-05-2010, 11:17

Citaat door 25Lady:
Laat daar maar es naar kijken. Kheb het zelfde meegemaakt en bleek aan die dieselpomp te liggen, diesel kwam niet door vanuit de tank naar motor, vandaar dat ie niet wilde starten.


Oowww, dat zou kunnen, maar was het duur toen je het liet maken?

Ik word helemaal @#$x(#$%x@#$()x van die rotauto!!!

07-05-2010, 11:56
Ik kreeg dit als tip;

"15 minuten sleutel op contact zetten"

Maar dan gaat je accu toch leeg?

07-05-2010, 12:41

Citaat door Saatcho:
Oowww, dat zou kunnen, maar was het duur toen je het liet maken?

Ik word helemaal @#$x(#$%x@#$()x van die rotauto!!!



Khad een tweedehandse dieselpomp laten kopen for 100 euro en reparatiekosten had ik niet, men neef had em voor me verwisseld.

07-05-2010, 14:47
Uit laten lezen.

07-05-2010, 16:11
denk dat het aan de sleutel ligt, als je een ''normale'' sleutel hebt, kost een andere sleutel rond de 70 euro. Bloksleutels zijn iets duurder

wat ook kan helpen is, de sleutel die je nu hebt paar te goed te schuren met schuurpapier of met een stalen borstel.

07-05-2010, 20:55
Ik word gek!!!!

07-05-2010, 21:03



Citaat door Saatcho:
De ellende begint weer...

Gisteren wilde die rotauto weer niet starten en ging het lampje van de startonderbreker weer knipperen. Na 2 keer startte hij weer en verder doet ie het weer.

Geen paniek zou je denken.. maaarrrrr.. dit heb ik al een keer eerder gehad en toen wilde hij ineens niet meer starten en toen was ik 200 km van huis.

Ik had destijds contactslot moeten veranderen en dit was vorig jaar geweest. (dit had me een paar honderd euro gekost)

Kan het zijn dat het aan de sleutel ligt.. moet ik iets van batterij vervangen of iets dergelijks.. Ben echt bang dat ik straks weer ergens stilsta en dat ik de auto niet aan de praat krijg

Please help me!!!

meid ga naar vw dealer laat je sleutel nog een keer in lezen kost 30 euro het komt vaak voor dat die weg valt gewoon opnieuwe inlezen

08-05-2010, 00:22
Laat je auto uitlezen, of als het een bloksleutel is.

draai met je sleutel in het portierslot van de passagier naar links en daarna naar rechts.

hoor et wel

08-05-2010, 13:24

Citaat door MOTHAFAKKER:
Laat je auto uitlezen, of als het een bloksleutel is.

draai met je sleutel in het portierslot van de passagier naar links en daarna naar rechts.

hoor et wel



Huh? Portierslot van Passagier?

Het is geen bloksleutel.. Het is een sleutel en daaraan hangt een ander geval (waar je de deuren mee opent en het alarm uitschakelt)

Pagina's : [1] 2