Bekijk volle/desktop versie : Zwanger worden - Na hoeveel rondes was het raak ?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17

21-06-2010, 12:01

Citaat door nadera:
Met mij gaat het goed dames lhmd.

Heb helaas niet veel geklust dames dus het zal voor de volgende ronde zijn inchallah...


alhamdoulilah .... je weet nooit eh ... 1 keer is genoeg om zwanger te zijn insha'Allah!!!!

ik heb ook niet veel gedaan in mijn vruchtbare week ... maar gisteren voelde ik mijn eisprong en toen heb ik mijn man gebeld dat hij snel naar huis moest komen insha'Allah was dat genoeg ....


Citaat door missillie:
ik moet me klus dagen nog naderen maar aangezien ik ruzie heb met me man word het niets.........


lieverd, je gaat er precies van uit dat je de hele week ruzie gaat hebben. kan je het niet goed maken??

21-06-2010, 12:09



Citaat door sweet_Anneke:
alhamdoulilah .... je weet nooit eh ... 1 keer is genoeg om zwanger te zijn insha'Allah!!!!

ik heb ook niet veel gedaan in mijn vruchtbare week ... maar gisteren voelde ik mijn eisprong en toen heb ik mijn man gebeld dat hij snel naar huis moest komen insha'Allah was dat genoeg ....



lieverd, je gaat er precies van uit dat je de hele week ruzie gaat hebben. kan je het niet goed maken??



Ik weet hoe me man is.............ik heb t helemaal gehad al is het zijn fout...om geen ruzie te hebben zeg ik m sorry.....
en nu heb ik zoiets van .... En dan kan het nog dagen duren want hij vertikt het...

21-06-2010, 12:14

Citaat door missillie:
Ik weet hoe me man is.............ik heb t helemaal gehad al is het zijn fout...om geen ruzie te hebben zeg ik m sorry.....
en nu heb ik zoiets van .... En dan kan het nog dagen duren want hij vertikt het...



ok ... ik snap het. beide beetje koppig eh!!

insha'Allah komt het snel goed liefje!!

21-06-2010, 12:25

Citaat door sweet_Anneke:
ok ... ik snap het. beide beetje koppig eh!!

insha'Allah komt het snel goed liefje!!



Inshallah maar ik word soms zo ziek van m....................


sorry van me geklaag

21-06-2010, 12:27



Citaat door missillie:
Inshallah maar ik word soms zo ziek van m....................


sorry van me geklaag



no problem .... haha ik begrijp het hoor, ik heb er hier ook eentje rond lopen

21-06-2010, 12:43

Citaat door sweet_Anneke:
no problem .... haha ik begrijp het hoor, ik heb er hier ook eentje rond lopen



Ben jij Nederlands?

21-06-2010, 12:52
salaam dames

21-06-2010, 12:54
Salaam babyhoney, hoe gaat het met je? Hoe voel je je?

21-06-2010, 12:58

Citaat door Inspiratieloos.:
Salaam babyhoney, hoe gaat het met je? Hoe voel je je?



salaam hbiba hoe gaat het met je....en je buikje ?

21-06-2010, 13:06
Je eiersprong voelen? Hoe dan?

Mischien domme vraag, maar wanneer zijn je vruchtbare dagen?

21-06-2010, 13:23
Dit kruid kan je in marokko verkrijgen, hier weet ik het eerljk gezegd niet. Mijn tante gebruikte het en ze had van marokko meegebracht

21-06-2010, 13:55

Citaat door oumniyaa:
Oefening baart kunst...

Er is een soort kruid (niks kwaadaardig ofzo) dat je baarmoeder stimuleert. Het is ook gewoon goed om te drinken zomaar. Het heet "bardaqoesh". Het zijn soort gedroogde blaadjes die je in een pot kokend water moet doen en dan drinken, net als thee.



En hoe heet het in het arabisch.....wat dat is denk ik berbers .........versta ik niet......al ben ik het wel

21-06-2010, 14:14


Wanneer zijn je vruchtbare dagen?

21-06-2010, 14:38

Citaat door missillie:
salaam hbiba hoe gaat het met je....en je buikje ?



Gaat goed hoor dank je wel! Nog nergens last van haha.

Hoe is het met jou?

21-06-2010, 14:43

Citaat door Thichith-:
Hier heb ik het uitgerekent, weet alleen niet zo goed of het echt klopt! Ik weet niet eens wat mijn gemiddelde cyclus is.. Begrijp daar echt weinig van xschaamx



Waar en hoe heb je het uitgerekend?

je cyclus is toch vanaf dag 1 van je menstruatie tot de volgende? of is het de dagen tussen de menstruatieperioden in?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17