Bekijk volle/desktop versie : Ben Nu Helemaaaaaaaaaaaal Moe



Pagina's : [1] 2

06-05-2010, 21:00
hij moet er gwn uit

alles staat klaar ik voel mij zo lelijkkkk en dikkk en depri

06-05-2010, 21:04


hahaha ik weet hoe je je voelt, mijn eerste was ik 1 week overtijd dacht dat ik gek werd, de tweede toen ik 37 weken was had ik zoiets van EN NU MOET JE ERUIT KOMEN alhoemdillah met 38 weken kwam ze, ik had echt geen kracht of fut meer over....

Incha allah faqfa sa3la

06-05-2010, 21:07

Citaat door doha:
hahaha ik weet hoe je je voelt, mijn eerste was ik 1 week overtijd dacht dat ik gek werd, de tweede toen ik 37 weken was had ik zoiets van EN NU MOET JE ERUIT KOMEN alhoemdillah met 38 weken kwam ze, ik had echt geen kracht of fut meer over....

Incha allah faqfa sa3la




echt zooooo vermoeienddddd

38 weken is wel cool

06-05-2010, 21:09
ghair insallah
allah ya 3atik wakfa sahla

moge allah je een mooie en gezond kindje geven

06-05-2010, 21:14


Moge Allah je een gezond kindje schenken, InsahAllah. Geniet ervan, voor je het weet is het eruit.

06-05-2010, 21:17
haha miskina effe doorbijten meid ze zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst.

06-05-2010, 22:01
ik heb hmdl goed zwangerschap gehad...
ik sliep zo goed dat ik niet moe was..
ik had zoveel enerige, ik liep heel veel..
en met 37 weken, ben ik bevallen..

06-05-2010, 22:06
meid probeer te genieten van de laatste loodjes, inscha'allah krijg je een mooie gezonde baby.

06-05-2010, 22:06
Ik ben nu 34 weken zwanger elhamdoulilah.. En heb nu ook soms van nu mag het wel komen ..Het is mijn eerste zwangerschap elhamdoulilah. Heb last van opgezwollen voeten, die pijn doen.. Vermoeidheid etc. Maar als ik de baby dan weer voel bewegen denk ik hmm heerlijk.. Het slapen gaat ook niet meer zo makkelijk (terwijl ik hiervoor gewoon echt een slaapkop was) moet er dus echt van "genieten" niet dat ik dat nog doe. Voordat de baby eruit komt.. Ik heb dus nog 5 en half week te gaan incha'Allah..

T is toch niet gek dat ik me zo voel? Soms denk ik wat ben ik toch ondankbaar maar dat is echt niet zo..


09-05-2010, 12:40
Barak ALLAH oefiekoem meiden


ik ben nu echt helemaaaaaaaal uitgeput van het wachten

Mijn man zegt tegen mij zet je tas gwn aan de deur, want ik heb helemaal geen geduld ik pak mijn tas elke dag terug in en uit en nu staat hij gwn in het midden van de woonkamer, soms in de trappen, soms in de slaapkamer, moehim overal heeft ie gezeten

gezwegen over mijn snoeppakjes

09-05-2010, 13:07

Citaat door randdebiel:
Barak ALLAH oefiekoem meiden


ik ben nu echt helemaaaaaaaal uitgeput van het wachten

Mijn man zegt tegen mij zet je tas gwn aan de deur, want ik heb helemaal geen geduld ik pak mijn tas elke dag terug in en uit en nu staat hij gwn in het midden van de woonkamer, soms in de trappen, soms in de slaapkamer, moehim overal heeft ie gezeten

gezwegen over mijn snoeppakjes



Wat zou het toch mooi zijn als je vandaag nog bevalt, krijg je een heel mooi moederdag cadeau, ben vandaag ook zelf jarig, een hele mooie datum al zeg ik hetzelf

09-05-2010, 13:13

Citaat door doha:
Wat zou het toch mooi zijn als je vandaag nog bevalt, krijg je een heel mooi moederdag cadeau, ben vandaag ook zelf jarig, een hele mooie datum al zeg ik hetzelf



Jaaa zou wel heel erg mooi zijn, echt ik stond er helemaal niet bij stil
dan zou ik dubbele cadeautjes krijgen van mijn mannetjes


maar ik denk het echt niet ik voel helemaal geen harde buiken of weeen ofzo

ik ga gwn 2weken overtijd geraken en dan ingeleid worden denkkk ik

09-05-2010, 13:21



Citaat door randdebiel:
Jaaa zou wel heel erg mooi zijn, echt ik stond er helemaal niet bij stil
dan zou ik dubbele cadeautjes krijgen van mijn mannetjes


maar ik denk het echt niet ik voel helemaal geen harde buiken of weeen ofzo

ik ga gwn 2weken overtijd geraken en dan ingeleid worden denkkk ik



hoezo denk je 2 weken?????
Ik merkte ook niks aan me bevalling, was niks aan de hand, ik had geen slaap dus was nog allerlei dingen aan het doen ben toen uiteindelijk om 1 uur gaan slapen en om half 2 braken mijn vliezen, enige waar ik toen aandacht was daar gaat mijn slaap dus je hoeft niet perse voorweeen te krijgen of zo, elke bevalling is zowiezo anders.....

09-05-2010, 13:23
allahya3tik wa9fa sahla insjallah bi idni lah

09-05-2010, 14:31
ik ben bijna 7 maanden en soms denk ik ook nu mag je komen vooral door de maagzuur en bukken wat ik met zoveel moeite kan maar slaap gelukkig heeerlijk door geen last van

Pagina's : [1] 2