Bekijk volle/desktop versie : Creatievelingen: help me met een cadeau voor mijn nicht!!



Pagina's : [1] 2

06-05-2010, 11:24
Salaam allemaal,

Mijn nicht gaat deze week inscha'Allah trouwen en ik wilde 2 dagen na de bruiloft (binnen de eerste 7 dagen na de bruiloft dus) langsgaan met hapjes enzo. Ik wilde haar ook iets cadeau doen en dacht aan een zelf samengesteld pakketje. Ik heb laatst een heel mooi zilverkleurige dienblad/schaal gekocht en deze wilde ik met van alles en nog wat vullen. Ik had zelf al het idee om er bonbons in te doen.....but what else ???

06-05-2010, 11:25


Wat ga je der gelijk na 2 dagen al storen.. Yeh Marokkanen, gelijk met hun hakenneus in andermans zaakjes gaan snuffelen...

06-05-2010, 11:26

Citaat door Satisfashion:
Wat ga je der gelijk na 2 dagen al storen.. Yeh Marokkanen, gelijk met hun hakenneus in andermans zaakjes gaan snuffelen...



Het is traditie om dat binnen de eerste 7 dagen na de bruiloft te doen snotneusje .

06-05-2010, 11:29

Citaat door smietie:
Het is traditie om dat binnen de eerste 7 dagen na de bruiloft te doen snotneusje .




Oh jij bent het .. Sorry schattigerd .. Had het even niet door.. Maargoed traditie is maar traditie hoort niet bij je geloof neem ik aan..

Je kan lingerie, zeepjes, make up, crempjes etc derin stoppen..

06-05-2010, 11:31



Citaat door Satisfashion:
Oh jij bent het .. Sorry schattigerd .. Had het even niet door.. Maargoed traditie is maar traditie hoort niet bij je geloof neem ik aan..

Je kan lingerie, zeepjes, make up, crempjes etc derin stoppen..



Ik vond al dat je zo stom deed .

Maar dat is het probleem. Lingerie vind ik neit gepast, zeepjes is een goed idee...make-up gebruikt ze nauwelijks...

06-05-2010, 11:32
een mand met fruit en een flyer van apeldoorn.....mocht ze al ontmaagd zijn...kan hij even apeldoorn bellen en geld terug vragen.

06-05-2010, 11:33

Citaat door smietie:
Salaam allemaal,

Mijn nicht gaat deze week inscha'Allah trouwen en ik wilde 2 dagen na de bruiloft (binnen de eerste 7 dagen na de bruiloft dus) langsgaan met hapjes enzo. Ik wilde haar ook iets cadeau doen en dacht aan een zelf samengesteld pakketje. Ik heb laatst een heel mooi zilverkleurige dienblad/schaal gekocht en deze wilde ik met van alles en nog wat vullen. Ik had zelf al het idee om er bonbons in te doen.....but what else ???


Hey you

How are you? druk met de wedding zo te lezen...gair inschallah.
Hmmm Ik heb laatst zo een pakket samen gesteld op een roze dienblad. Ik heb een roze badjas en roze handoeken met haar naam erop geborduurd. Verder zou je er een lekker luchtje bij kunnen doen en van die maskertjes voor je voeten, gezicht en haar.

06-05-2010, 11:34

Citaat door smietie:
Ik vond al dat je zo stom deed .

Maar dat is het probleem. Lingerie vind ik neit gepast, zeepjes is een goed idee...make-up gebruikt ze nauwelijks...




Feministe geeft goede cadeau tips ..


Ik zag je nickname niet..

06-05-2010, 11:34

Citaat door mohand_serieus:
een mand met fruit en een flyer van apeldoorn.....mocht ze al ontmaagd zijn...kan hij even apeldoorn bellen en geld terug vragen.



Ik stel het pakketje niet samen voor jouw vrouw (in sp&eacute .

06-05-2010, 11:36

Citaat door Feministe2010:
Hey you

How are you? druk met de wedding zo te lezen...gair inschallah.
Hmmm Ik heb laatst zo een pakket samen gesteld op een roze dienblad. Ik heb een roze badjas en roze handoeken met haar naam erop geborduurd. Verder zou je er een lekker luchtje bij kunnen doen en van die maskertjes voor je voeten, gezicht en haar.



Hey meid !

Long time, no see! Ik ben inderdaad erg druk: bruiloft, fulltime stage...pff, echt to much voor één persoon . Maar ik mag niet klagen, alhamdolilah . Hoe gaat het met jou madame..? Dat heb je wel leuk gedaan ja, maar waar laat je zoiets borduren...?? Ik moet het zondag al hebben....

06-05-2010, 11:37

Citaat door Satisfashion:
Feministe geeft goede cadeau tips ..


Ik zag je nickname niet..




Het is je vergeven .

06-05-2010, 11:43

Citaat door smietie:
Hey meid !

Long time, no see! Ik ben inderdaad erg druk: bruiloft, fulltime stage...pff, echt to much voor één persoon . Maar ik mag niet klagen, alhamdolilah . Hoe gaat het met jou madame..? Dat heb je wel leuk gedaan ja, maar waar laat je zoiets borduren...?? Ik moet het zondag al hebben....


Zeker long time no see...ik miste je al
Meskiena...doe je wel rustig? straks raak je nog overspannen...en dat willen we niet hebben. Hoe is het op stage? en valt het een beetje mee je zakelijke kledingdracht te combineren met je hoofddoek?
Met mij gaat het goed hmdl...ook giga druk maar verder wel helemaal goed.
Oeff zondag is indd een beetje kortdag....je hier in het business hoekje kijken ik geloof dat de dame lina heet. Daar kun je het bijvoorbeeld laten doen. Je zou ook een grote fotolijst kunnen kopen waar je meerdere foto's in kwijt kunt en deze van eigen foto's van vroeger ofzo kunnen voorzien.

06-05-2010, 11:48


vergeet niet voor die man er ook wat bruikbaars in te doen.
een paar biefstukjes enzo

06-05-2010, 12:02

Citaat door Feministe2010:
Zeker long time no see...ik miste je al
Meskiena...doe je wel rustig? straks raak je nog overspannen...en dat willen we niet hebben. Hoe is het op stage? en valt het een beetje mee je zakelijke kledingdracht te combineren met je hoofddoek?
Met mij gaat het goed hmdl...ook giga druk maar verder wel helemaal goed.
Oeff zondag is indd een beetje kortdag....je hier in het business hoekje kijken ik geloof dat de dame lina heet. Daar kun je het bijvoorbeeld laten doen. Je zou ook een grote fotolijst kunnen kopen waar je meerdere foto's in kwijt kunt en deze van eigen foto's van vroeger ofzo kunnen voorzien.



Ik doe mijn best . Ik ben volgende week donderdag en vrijdag in ieder geval vrij, dus daar ben ik zeeeer blij mee .


Mijn stage is wel ok. De mensen zijn aardig en het is een stuk informeler dan ik had verwacht. Het is alleen minder dat het zo'n blank kantoor is (ben werkelijk de enige allochtoon in het hele gebouw) en dat ik opdrachten krijg die nu niet echt te maken hebben met de rechtsgebieden die ik zo interessant vind. Maarrrr al met al mag ik echt niet klagen. Het is een prima stageplek, ben er met de auto binnen een minuut of 6, een eigen kantoor en de stagevergoeding is een stuk hoger uitgepakt dan ik had gedacht .

De kleding is ook wel wat minder formeel hier. Eigenlijk is alles geoorloofd, zolang het geen jeans is en je er een colbertje overheen doet.

Je hebt leuke ideëen, soekran . Ik heb straks de henna, maar ga toch even snel in het winkelcentrum duiken om te zien of er iets te vinden is...


Citaat door Just_Khalid:
vergeet niet voor die man er ook wat bruikbaars in te doen.
een paar biefstukjes enzo

06-05-2010, 12:03
@ J_K......bedankt voor de tip, maar denk dat vlees een beetje uit de toon valt ....





Pagina's : [1] 2