Bekijk volle/desktop versie : Roma-preses Sensi: 'Ik ga niet in op provocaties van Mourinho'



06-05-2010, 01:58
José Mourinho en Rosella Sensi zullen nooit vrienden worden. De coach van Internazionale liet duidelijk weten wat hij van de voorzitster van AS Roma vond nadat zij had gezegd dat de Milanezen zich moesten schamen voor hun zege op Lazio. De stadsgenoot van AS Roma spande zich zondag amper in tegen Inter (0-2) en de fans van Lazio floten hun spelers negentig minuten lang uit.

"Wij verdienen geen respect, wij eisen het. Die mevrouw kan president zijn, of dokter, of geboren in een gouden wieg, maar ze zal respect voor ons moeten tonen", vond Mourinho. Sensi lag niet wakker van de uitlatingen van de Portugees. "Ik ga niet in op dergelijke provocaties", reageerde de bestuurster monter. Beide clubs strijden om het toernooi om de Coppa Italia en het kampioenschap in Italië.

Sensi had haar harde woorden bewaard voor Claudio Lotito, haar collega van Lazio. "Ik wil Lotito herinneren aan een opmerking van 30 april. Toen benadrukte hij al aan de media dat men meer aandacht moest besteden aan de wedstrijd tussen Parma en AS Roma dan Lazio-Inter. Achteraf gezien had hij volkomen gelijk." Roma won met 1-2 bij Parma, terwijl Lazio met 0-2 nog goed wegkwam.

06-05-2010, 01:59


Jose heeft haar gewoon op haar plaats gezet

06-05-2010, 02:00
1 prijs is ook binnen.