Bekijk volle/desktop versie : Help?



06-05-2010, 01:31
Ik had een vraagje. Ik heb een nichtje van mij die 17 jaar is. Ze is in contact gekomen met een jongenman van 24 jaar oud. Het zou kunnen zijn dat er op een gegeven moment wat bloeit tussen die twee. Ze vinden elkaar beide leuk. Het is nog vers, en kennen elkaar net. Mijn vraag is: Vinden jullie dit kunnen? Of is er een te grote leeftijdsverschil? De jongen is op een gegeven moment wel op een leeftijd gekomen om te kunnen trouwen.. En zij niet..
Ze vroeg me om mijn mening.. maar ik wil die basseren op die van jullie.
Shokran alvast,

06-05-2010, 01:32


Als zij volwassen genoeg is en hij geduld heeft en wil wachten tot zij klaar is om te trouwen, dan vind ik het wel kunnen!

06-05-2010, 01:34
Het leeftijdsverschil valt wel mee.

06-05-2010, 01:35
Waarom vind je dat?

06-05-2010, 01:38


het kan, leeftijdsverschil wadjie thamnoes

06-05-2010, 01:39
Heb een groter leeftijdsverschil meegemaakt en dit kan makkelijk als ze beiden maar weten dat ze zich in andere stadia van het leven bevinden. Als ze elkaar in het midden tegemoet willen komen, is het geen probleem Insh'Allah.

06-05-2010, 01:40
Leeftijd is maar een getal.

06-05-2010, 01:55
Als zij volwassen is, en hij haar met respect behandelt dan is het goed. het leeftijdsverschil is niet enorm groot. Eigenlijk wel normaal, vind ik.

06-05-2010, 02:38

Citaat door Monroe.:
Ik had een vraagje. Ik heb een nichtje van mij die 17 jaar is. Ze is in contact gekomen met een jongenman van 24 jaar oud. Het zou kunnen zijn dat er op een gegeven moment wat bloeit tussen die twee. Ze vinden elkaar beide leuk. Het is nog vers, en kennen elkaar net. Mijn vraag is: Vinden jullie dit kunnen? Of is er een te grote leeftijdsverschil? De jongen is op een gegeven moment wel op een leeftijd gekomen om te kunnen trouwen.. En zij niet..
Ze vroeg me om mijn mening.. maar ik wil die basseren op die van jullie.
Shokran alvast,

salamoulaikom, het kan zeker, waarom zou het niet kunnen. Als beiden van elkaar houden en die jongen echt plannen heeft om te trouwen met haar dan is het zeker meer dan goed! 7 jaar is zeker niet veel, mijn ouders hebben nog veel groter leeftijdsverschil en ze leven gelukkig ! leeftijd moet je niet naar kijken, maar als die jongen serieus is dan is het goed, en bijna 90% van alle jongens rond 24 jaar zijn serieus. hoelang kennen ze elkaar al ?

06-05-2010, 07:49

Citaat door Rdamboy1:
salamoulaikom, het kan zeker, waarom zou het niet kunnen. Als beiden van elkaar houden en die jongen echt plannen heeft om te trouwen met haar dan is het zeker meer dan goed! 7 jaar is zeker niet veel, mijn ouders hebben nog veel groter leeftijdsverschil en ze leven gelukkig ! leeftijd moet je niet naar kijken, maar als die jongen serieus is dan is het goed, en bijna 90% van alle jongens rond 24 jaar zijn serieus. hoelang kennen ze elkaar al ?


Waarop uit baseer jij die ''bijna'' 90%? Bron?
Is maar fabeltje jochie

06-05-2010, 07:52

Citaat door Rdamboy1:
salamoulaikom, het kan zeker, waarom zou het niet kunnen. Als beiden van elkaar houden en die jongen echt plannen heeft om te trouwen met haar dan is het zeker meer dan goed! 7 jaar is zeker niet veel, mijn ouders hebben nog veel groter leeftijdsverschil en ze leven gelukkig ! leeftijd moet je niet naar kijken, maar als die jongen serieus is dan is het goed, en bijna 90% van alle jongens rond 24 jaar zijn serieus. hoelang kennen ze elkaar al ?



Jij bent niet 100 vriend.