Bekijk volle/desktop versie : Twente moet Hadouir halen als opvolger van Perez



Pagina's : [1] 2

06-05-2010, 01:15
Die man is veels te goed voor Roda, ik vind hem zelfs beter dan Perez, een goeie voetballer soms te non chalant maar zeker goed genoeg voor twente

Ze zeggen dat ze al een nr 10 op t oog hebben, wie zal dat dan zijn?

06-05-2010, 01:16


niks voor real ???

06-05-2010, 01:18
Ik vind Hadouir zeker een zeer goede voetballer. Hij kan het niveau van Twente ook makkelijk aan, alleen ben ik bang dat ze hem weer een moeilijke jongen gaan vinden en hem daarop gaan weigeren.

Liever Hadoui dan Aisatti.

06-05-2010, 01:19

Citaat door Mister-Riffi:
Die man is veels te goed voor Roda, ik vind hem zelfs beter dan Perez, een goeie voetballer soms te non chalant maar zeker goed genoeg voor twente

Ze zeggen dat ze al een nr 10 op t oog hebben, wie zal dat dan zijn?


Aissati zou ook kunnen.

06-05-2010, 01:23


Asatti is een leuke voetballer voor jong Twente.

06-05-2010, 01:25

Citaat door S.Cartier:
Asatti is een leuke voetballer voor jong Twente.


Aissati heeft veel meer potentie dan Hadouir. Als hij zich daar goed weet te ontwikkelen, kunnen ze hem ook nog is doorverkopen.

Ik denk dat het Aissati wordt.

06-05-2010, 01:29
Twente heeft dit gezegd, zij zoeken een spits en een nr 10, ze willen Dost niet omdat ie zich nog moet ontwikkelen, bij Aissati zou dat dan hetzelfde geval zijn voor de 10 positie

Wat zij willen zijn spelers die allang klaar zijn voor de top

06-05-2010, 01:29
aissati komt terug naar PSV bij ze broeders afelay bakkal amrabat labyad en mokthar rutten geeft hem vetrouwen en hij gaat weer vlammen dan je moet als mocro nooit naar sporting jood gaan ze maken je kapot daar of j houd van trappenlopen

06-05-2010, 01:32

Citaat door Realist23:
Aissati heeft veel meer potentie dan Hadouir. Als hij zich daar goed weet te ontwikkelen, kunnen ze hem ook nog is doorverkopen.

Ik denk dat het Aissati wordt.


Potentie. Ik weet, dat hoor ik al jaren en hij is ook nog jong.
Maar hij is gewoon te naief in het veld. Hij moet schijt krijgen, acties maken voor eingen succes gaan. Misschien wordt het dan wat.
Die sukkel koos voor de jodenclub en dat was een domme keuze.

06-05-2010, 01:32
PSV heeft nu al teveel Marokkanen, na dit seizoen vertrekt Afellay en moeten ze Labyad verhuren

06-05-2010, 01:34

Citaat door Mister-Riffi:
Twente heeft dit gezegd, zij zoeken een spits en een nr 10, ze willen Dost niet omdat ie zich nog moet ontwikkelen, bij Aissati zou dat dan hetzelfde geval zijn voor de 10 positie

Wat zij willen zijn spelers die allang klaar zijn voor de top


Ja klopt, ik denk dat ze uit het buitenland gaan halen.

06-05-2010, 01:35

Citaat door Mister-Riffi:
PSV heeft nu al teveel Marokkanen, na dit seizoen vertrekt Afellay en moeten ze Labyad verhuren

daarom zijn jullie mkowed daar in de randstad wat maakt dat uit te veel marokkanen

06-05-2010, 01:38



Citaat door S.Cartier:
Potentie. Ik weet, dat hoor ik al jaren en hij is ook nog jong.
Maar hij is gewoon te naief in het veld. Hij moet schijt krijgen, acties maken voor eingen succes gaan. Misschien wordt het dan wat.
Die sukkel koos voor de jodenclub en dat was een domme keuze.
Ja, dat is het nou met hem. Maar hij kan al heel goed voetballen alleen doet hij het niet, te terughoudend en te bescheiden op het veld.

Ajax is ook geen club die hem op deze punten helpt verbeteren. Twente kan dat wel en als hij die knop omzet is hij al meteen van een ander kaliber dan Perez.

06-05-2010, 01:42

Citaat door psvamazigh:
daarom zijn jullie mkowed daar in de randstad wat maakt dat uit te veel marokkanen


Dat zijn mensen met de verkeerde mentaliteit, als er teveel van zijn is het feest en kunne zo de prestaties minder worden

iedereen dacht dat afellay t juiste voorbeeld was in het profvoetbal, zelfs hij heeft die mentaliteit

06-05-2010, 01:43
Bakkal
Afellay
elAhmadi
elHamdaoui
Labyad
Moktar
Amrabat
Aisatti

Chabab

Pagina's : [1] 2