Bekijk volle/desktop versie : Ik begin steeds vaker aan de dood te denken



Pagina's : [1] 2 3

05-05-2010, 18:06
Ik krijg er altijd rillingen van. Het is net of ik het gevoel heb dat ik niet meer lang ga leven.

En ik begin stilaan onbewust afscheid te nemen van mijn naasten.

Ik spreek m'n ouders aan op een heel andere manier en ik probeer alle mogelijke discussies/onenigheden gewoon te vermijden.

Ik heb één grote nadeel en dat is dat ik momenteel niet bid

05-05-2010, 18:08



Citaat door Borntolose:
Ik krijg er altijd rillingen van. Het is net of ik het gevoel heb dat ik niet meer lang ga leven.

En ik begin stilaan onbewust afscheid te nemen van mijn naasten.

Ik spreek m'n ouders aan op een heel andere manier en ik probeer alle mogelijke discussies/onenigheden gewoon te vermijden.

Ik heb één grote nadeel en dat is dat ik momenteel niet bid




Het is nooit te laat om te beginnen..Begin met bidden..en insha Allah zal je je goed gaan voelen...

05-05-2010, 18:11

Citaat door _SpaanseVlieg_:
Depri?


Elke dag

05-05-2010, 18:12

Citaat door serieusje:
Het is nooit te laat om te beginnen..Begin met bidden..en insha Allah zal je je goed gaan voelen...


Misschien is dit wel een teken om te beginnen bidden

inshallah

05-05-2010, 18:14


salaam broeder,
als ik jou was zou ik gaan bidden nu nog ga wedoo doen en ga bidden,
voordat het te laat is!!!
messchien is het een soort van betekenis dat je meer moet verdiepen in de islam, in je geloof.
en wie weet is het een ander teken messchien ga jij niet dood maar mensen om je heen (omgeving) lestarrr! maar dat zou kunnen???????
wat jij nu gaat doen is wedoo doen en bidden wollah je gaat je lekker voelen,en stel lestarr dat je dag is aangekomen wie weet??? ben je in ieder geval met bidden naar allah swt) je dood in gegaan.
waslm broeder wens je succes en niet te veel over nadenken.
ieder heeft zijn dag!

05-05-2010, 18:14

Citaat door Borntolose:
Elke dag



Balen!
Ga langs de huisarts, hij kan je verwijzen naar een vertrouwenspersoon waarmee je kan praten.

Misschien lucht dat op?

En zorg ook dat je niet te laat gaat slapen. Sta bij tijds op, zorg dat je genoeg in de buitenlucht komt.

En veel succes ermee zou ik zeggen.

05-05-2010, 18:15
broeder begin snel met bidden incha 'allah. misschien is dit inderdaad een teken om te praktiseren. moge allah 3azawajaal de almachtige je leiden.

05-05-2010, 18:15
Insha Allah, zoals hoofdoekia al zei begin er nu mee...

05-05-2010, 18:15
Meesten die constant aan de dood denken, hebben zich afgekeerd van hun Heer.

Begin met bidden.

05-05-2010, 18:15

Citaat door _SpaanseVlieg_:
Balen!
Ga langs de huisarts, hij kan je verwijzen naar een vertrouwenspersoon waarmee je kan praten.

Misschien lucht dat op?

En zorg ook dat je niet te laat gaat slapen. Sta bij tijds op, zorg dat je genoeg in de buitenlucht komt.

En veel succes ermee zou ik zeggen.



in plaats dat je hem aanmoedigt te gaan bidden kom jij met een vertrouwenspersoon aan zetten.. Ghair insha Allah

05-05-2010, 18:15
je zegt het zelf ! Wat heb je te verliezen als je gaat bidden ?Niets. Dus ik zou zeggen begin ermee voordat het te laat is.

05-05-2010, 18:17

Citaat door serieusje:
in plaats dat je hem aanmoedigt te gaan bidden kom jij met een vertrouwenspersoon aan zetten.. Ghair insha Allah


Dat kan ook goed zijn. Ook iemand die bidt kan depressief zijn.

05-05-2010, 18:18



Citaat door Noir_:
Dat kan ook goed zijn. Ook iemand die bidt kan depressief zijn.



dat kan inderdaad alleen in dit geval bidt de persoon niet..

05-05-2010, 18:20
Wees sterk en begin met bidden, je zult je veel beter gaan voelen inshAllah en nooit meer willen stoppen met bidden. Allah i3awnek

05-05-2010, 18:21

Citaat door serieusje:
in plaats dat je hem aanmoedigt te gaan bidden kom jij met een vertrouwenspersoon aan zetten.. Ghair insha Allah




Het kan goed zijn om met bijv een vertrouwenspersoon te praten over je problemen.


Ik heb van bidden geen kaas gegeten dus kan hem moeilijk adviseren om te gaan bidden.

Pagina's : [1] 2 3