Bekijk volle/desktop versie : Verloving



Pagina's : [1] 2

05-05-2010, 15:00
Mijn neefje verlooft binnenkort. Zijn aanstaande wil het klein houden, gewoon thuis. Wat zijn leuke kadotjes om voor haar mee te nemen?
Parfum/Lotion/douchegel. lingeriesetjes what elseeeeee??

05-05-2010, 15:05


Niemand ideetjes??

05-05-2010, 15:06
Pyama, stof om kaftan te maken, schoentjes

05-05-2010, 15:07
Eventueel cadobon van de zara of h&m daar zou ik althans heel blij mee zijn hahaha xxx

05-05-2010, 15:09



Citaat door boelilie:
Pyama, stof om kaftan te maken, schoentjes


Citaat door boelilie:
Eventueel cadobon van de zara of h&m daar zou ik althans heel blij mee zijn hahaha xxx

Ja saristof hebben we ook gehaald en schoentjes ook.
Cadeaubon is wel een goed idee!

05-05-2010, 15:14
Eventueel ook een cadeaubon bij ici paris of douglas dan kan ze zelf haar producten kiezen, make-up (oogschaduw en mascara) kun je ook cadeau doen xxx

05-05-2010, 15:17

Citaat door GoldDiggerrrr:
Mijn neefje verlooft binnenkort. Zijn aanstaande wil het klein houden, gewoon thuis. Wat zijn leuke kadotjes om voor haar mee te nemen?
Parfum/Lotion/douchegel. lingeriesetjes what elseeeeee??




Alvast Mabrouk,

Wat je precies meeneemt naar jou verloofde hangt waarschijnlijk een beetje af per cultuur. Bij ons gaat het zo.

De man brengt een schaap (meerdere kan, dit volgens zijn budget)
Alsook, drank, brood, fruit, suiker, snoepgoed( kan in de vorm van gebak, koekjes, enz) Bij mij hadden ze 8 borden verschillende koekjes gebracht.
Alsook melk, een bord dadels, bloemen.

Leuk idee om het melk te verpakken. Neem een dienblad (zilverkleurige sinia) en stapel hierop kartonnen melkdozen ingewikkeld in alluminumfolie. Stapel het op in de vorm van een driehoek en verpak de sinia dan met doorzichtig geschenkpapier.

Verder kreeg ik ook een koffer met allerlei spulletjes voor mezelf in.
Dit kiest de man of zijn zussen of ma uit afhankelijk weer per budget en cultuur
Ik kreeg het volgende:

3 takshita's
Nachtkledij
Feestschoenen
2 sieradensetjes
2 feestelijke handtasjes
2 broeken (skinny en pantalon)
4 truitjes
Zilveren riem
2 ringen
parfum
en wat kleine dingetjes

Ohja en bossen bloemen niet normaal haha.

Maar goed dit is het zo'n beetje, hangt allemaal af van het budget van jou man (de mijne was een studentje ) en ook volgens cultuur.

Mijn vriendin daarentegen kreeg enkel een ring en vervolgens was al het eten op zijn kosten. Echt van zout tot olie tot taart tot koffie noem maar op.


Hopelijk heb je hier wat aan. Maar als ik van jou was zou ik gewoon meegaan shoppen met je neef en allemaal spulletjes kopen waarvan je weet dat een meisje hier zeker mee tevreden zal zijn.

XXX

05-05-2010, 15:22

Citaat door ZARA_DECORATION:
Alvast Mabrouk,

Wat je precies meeneemt naar jou verloofde hangt waarschijnlijk een beetje af per cultuur. Bij ons gaat het zo.

De man brengt een schaap (meerdere kan, dit volgens zijn budget)
Alsook, drank, brood, fruit, suiker, snoepgoed( kan in de vorm van gebak, koekjes, enz) Bij mij hadden ze 8 borden verschillende koekjes gebracht.
Alsook melk, een bord dadels, bloemen.

Leuk idee om het melk te verpakken. Neem een dienblad (zilverkleurige sinia) en stapel hierop kartonnen melkdozen ingewikkeld in alluminumfolie. Stapel het op in de vorm van een driehoek en verpak de sinia dan met doorzichtig geschenkpapier.

Verder kreeg ik ook een koffer met allerlei spulletjes voor mezelf in.
Dit kiest de man of zijn zussen of ma uit afhankelijk weer per budget en cultuur
Ik kreeg het volgende:

3 takshita's
Nachtkledij
Feestschoenen
2 sieradensetjes
2 feestelijke handtasjes
2 broeken (skinny en pantalon)
4 truitjes
Zilveren riem
2 ringen
parfum
en wat kleine dingetjes

Ohja en bossen bloemen niet normaal haha.

Maar goed dit is het zo'n beetje, hangt allemaal af van het budget van jou man (de mijne was een studentje ) en ook volgens cultuur.

Mijn vriendin daarentegen kreeg enkel een ring en vervolgens was al het eten op zijn kosten. Echt van zout tot olie tot taart tot koffie noem maar op.


Hopelijk heb je hier wat aan. Maar als ik van jou was zou ik gewoon meegaan shoppen met je neef en allemaal spulletjes kopen waarvan je weet dat een meisje hier zeker mee tevreden zal zijn.

XXX

Shokran hier heb ik zeker veeel aan!
Qua eten en zo dat regelt me neef allemaal. Ik moest hem alleen helpen met persoonlijke spulletjes voor haar. Thank youu!

05-05-2010, 15:23

Citaat door GoldDiggerrrr:
Mijn neefje verlooft binnenkort. Zijn aanstaande wil het klein houden, gewoon thuis. Wat zijn leuke kadotjes om voor haar mee te nemen?
Parfum/Lotion/douchegel. lingeriesetjes what elseeeeee??




Selaam je kan een badjas kopen en de naam van haar en de naam van de bruidegom op zetten dat is echt leuk

05-05-2010, 15:23

Citaat door boelilie:
Eventueel ook een cadeaubon bij ici paris of douglas dan kan ze zelf haar producten kiezen, make-up (oogschaduw en mascara) kun je ook cadeau doen xxx

Ja klopt, we wilde ook make up als cadeau doen, maar we weten natuurlijk niet welke merk en zo ze gebruikt.
Thnx xxx

05-05-2010, 15:24

Citaat door GoldDiggerrrr:
Shokran hier heb ik zeker veeel aan!
Qua eten en zo dat regelt me neef allemaal. Ik moest hem alleen helpen met persoonlijke spulletjes voor haar. Thank youu!




Graag gedaan meid!

Als je nog vragen hebt, vuur maar af

05-05-2010, 15:24

Citaat door Marokaanseroos:
Selaam je kan een badjas kopen en de naam van haar en de naam van de bruidegom op zetten dat is echt leuk

Jaaa dat is echt een leuk idee. Zijn zusje kwam er ook al mee. Weet je waar we dat kunnen laten maken en welke kleur zou leuk zijn? Gewoon wit?
En leuke bijpassende pantoffels

05-05-2010, 15:27



Citaat door ZARA_DECORATION:
Graag gedaan meid!

Als je nog vragen hebt, vuur maar af


Is een horloge en een telefoon passend? En owja weet je hoe je dit leuk verpakt? Een schaal met plastic eromheen lijkt me zo standaard.

05-05-2010, 15:28

Citaat door GoldDiggerrrr:
Jaaa dat is echt een leuk idee. Zijn zusje kwam er ook al mee. Weet je waar we dat kunnen laten maken en welke kleur zou leuk zijn? Gewoon wit?
En leuke bijpassende pantoffels



ja ik zou voor wit gaan en de namen in rood dat had ik eens gezien bij vriendin was kei mooi zij had het gekregen ik denk in een drukkerij daar kan je dat doen ik zal eens aan iemand vragen die zal wel weten waar je dat kan doen dan pm ik u want ik ben uit belgië jij mischien van nederland dus dan hebben we probleem

05-05-2010, 15:31

Citaat door GoldDiggerrrr:
Is een horloge en een telefoon passend? En owja weet je hoe je dit leuk verpakt? Een schaal met plastic eromheen lijkt me zo standaard.



Een horloge vind ik persoonlijk meer passend dan een telefoon. Tenzij je natuurlijk weet dat ze toe is aan een nieuwe telefoon. Ik zou dan een schoondoos nemen zonder deksel. De gebruiksaanwijzing enz van de telefoon leg je in de doos. Dan neem je witte stof (organza of satijn) hiermee vul je de schoendoos, en je legt de telefoon int midden van de doos. Vervolgens tjah plastic omheen en dit omdat het ook wel de bedoeling is dat alles zichtbaar is naar de rest toe. Ik weet het is een belachelijk idee maar daarom wordt altijd alles met doorzichtige folie gedaan.

xx

Pagina's : [1] 2