Bekijk volle/desktop versie : Ik kan dit niet meer.................



Pagina's : [1] 2 3 4

25-07-2004, 12:11
Het doet te veel pijn..............te veel pijn...............elke dag denk ik dat ik maar een einde maak aan mijn leven.................niemand die het begrijpt en niemand die het wil begrijpen.........................waarom is het zo hard met deze wereld...................


Ik moet mijn pijn kwijt...............er is niemand aan wie ik het kwijt kan.......................:tranen:

25-07-2004, 12:13


moge allah swt je bij staan vertrouw op hem en alles komt goed

25-07-2004, 12:17

Citaat:
Origineel gepost door Sweet_bibi
moge allah swt je bij staan vertrouw op hem en alles komt goed
Inschallah............alleen allah kan mij hier bijstaan.................alleen hij anders kan ik de pijn niet verdragen .......................

25-07-2004, 12:23
wat is er dan ??!!



Ik heb dat gevoel elke dag

25-07-2004, 12:28



Citaat:
Origineel gepost door HEX
wat is er dan ??!!



Ik heb dat gevoel elke dag
Te veel om op te noemen.....................Niemand die mij begrijpt...............mijn leven zuur maken....................met mijn hart spelen....................mij kapot maken...................en ik haat dit leven...................en dat is al een paar jaar zo..................Ik zie niks meer zitten.....................als je mij ziet ben ik een vrolijk meid................maar van binnen......sta ik op het punt te ontploffen.............

Het is alles meid..............alles door elkaar.....................weet niet hoe ik het moet omschrijven...........................:tranen:

25-07-2004, 12:38

Citaat:
Origineel gepost door doha_ahod
Te veel om op te noemen.....................Niemand die mij begrijpt...............mijn leven zuur maken....................met mijn hart spelen....................mij kapot maken...................en ik haat dit leven...................en dat is al een paar jaar zo..................Ik zie niks meer zitten.....................als je mij ziet ben ik een vrolijk meid................maar van binnen......sta ik op het punt te ontploffen.............

Het is alles meid..............alles door elkaar.....................weet niet hoe ik het moet omschrijven...........................:tranen:
Met jouw hart spelen? Heb je liefdesverdriet?

25-07-2004, 12:42

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Met jouw hart spelen? Heb je liefdesverdriet?
Als het om mijn hart gaat............dan hoef het niet om liefdesverdriet te gaan..................... want ik weet heel goed hoe jij daarover denkt................commentaar moet je altijd voor je houden......................................Met mijn hart zijn andere dingen aan de hand.........................

25-07-2004, 12:51

Citaat:
Origineel gepost door doha_ahod
Als het om mijn hart gaat............dan hoef het niet om liefdesverdriet te gaan..................... want ik weet heel goed hoe jij daarover denkt................commentaar moet je altijd voor je houden......................................Met mijn hart zijn andere dingen aan de hand.........................
Het was een vraag..... Heb je dat vraagteken gezien?

25-07-2004, 14:06
ja was een vraaaaggg maar hoooo

25-07-2004, 14:12
never forget

Insha`allah komt alles goed

xXx Aminaatje

25-07-2004, 14:18
Xxxxxx mYYYYYYYYYYyyyyyyy

25-07-2004, 14:20

Citaat:
Origineel gepost door doha_ahod
Als het om mijn hart gaat............dan hoef het niet om liefdesverdriet te gaan..................... want ik weet heel goed hoe jij daarover denkt................commentaar moet je altijd voor je houden......................................Met mijn hart zijn andere dingen aan de hand.........................

25-07-2004, 14:22



Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Het was een vraag..... Heb je dat vraagteken gezien?
Ik heb je wel vaker hier op deze forum gezien.............ik weet hoe jij andere meiden de grond in boord................je steunt ze niet.............nee dat doe je niet...............je verteld hun altijd het negatieve.............................en daarmee boor je je zuster alleen verder de afgrond in.,.

Hoezo vraagtekens ik ken jou vraagtekens

25-07-2004, 14:23

Citaat:
Origineel gepost door Metalsiarachida
ja was een vraaaaggg maar hoooo
Jij snapt het...........................




25-07-2004, 14:24

Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
never forget

Insha`allah komt alles goed

xXx Aminaatje
Inschallah.............lieve zuster inschallah Het heeft tijd nodig.......................

Pagina's : [1] 2 3 4