Bekijk volle/desktop versie : Onderzoek: Moslima's/ Hoofddoek



04-05-2010, 13:34
Beste,

Ik doe een klein onderzoek naar moslims/moslima's
het onderzoek genaamd, Weten mensen wat hun rechten zijn?
(i.v.m de hoofddoek)

Ik ga wat mensen intervieuwen, nu mijn vraag kunnen jullie mij helpen met wat vragen.

Ik heb een aantal vragen zoals, Denk je dat het toegestaan is om met een hoofddoek te sporten? Kun je als móslima zijnde lesgeven met een hoofdoek aan een universiteit?


Kunnen jullie me misschien met wat meerdere vragen helpen? Zou het echt waarderen!

Alvast bedankt

04-05-2010, 13:36


Het is [interviewen] succes verder..


04-05-2010, 13:40

Citaat door Aboe_Adam:

Het is [interviewen] succes verder..



Klopt, klein spelfoutje, kan gebeuren.

Maar als je zo aandachtig het hele stuk hebt gelezen en dat ene foutje hebt opgemerkt, kun je vast ook wel een vraag verzinnen.

04-05-2010, 13:44

Citaat door Mievrouw4444:
Klopt, klein spelfoutje, kan gebeuren.

Maar als je zo aandachtig het hele stuk hebt gelezen en dat ene foutje hebt opgemerkt, kun je vast ook wel een vraag verzinnen.


Wat motiveert je om het te dragen?
Hoe oud was je toen je begon met het dragen van de hidjaab?
Wat vonden je ouders ervan?
Hoe keek je omgeving naar je?
Vind je dat je goed kan functioneren binnen de maatschapij met de hoofddoek?


04-05-2010, 13:48



Citaat door Aboe_Adam:

Wat motiveert je om het te dragen?
Hoe oud was je toen je begon met het dragen van de hidjaab?
Wat vonden je ouders ervan?
Hoe keek je omgeving naar je?
Vind je dat je goed kan functioneren binnen de maatschapij met de hoofddoek?




Het moet met recht te maken hebben.
vandaar, weten de mensen (moslima's) wat hun rechten zijn, dus meer vragen die doelen op de hoofddoek en een link heeft met recht/ de wet

..?

04-05-2010, 13:50

Citaat door Mievrouw4444:
Het moet met recht te maken hebben.
vandaar, weten de mensen (moslima's) wat hun rechten zijn, dus meer vragen die doelen op de hoofddoek en een link heeft met recht/ de wet

..?


Ow oke nou succes ik kom er dan zo 1 2 3 niet op heb wel een topic wat de rechten van de vrouwen zijn waar allerlei overleveringen in staan en quran verzen maar weet niet of je daar iets aan hebt..


04-05-2010, 13:51
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3087625

04-05-2010, 13:52

Citaat door Aboe_Adam:

Ow oke nou succes ik kom er dan zo 1 2 3 niet op heb wel een topic wat de rechten van de vrouwen zijn waar allerlei overleveringen in staan en quran verzen maar weet niet of je daar iets aan hebt..



Gaat dat over de rechten in de maatschappij of in de islam, die van de islam heb ik al.

Toch bedankt mocht je er een te binnen schieten, graag!