Bekijk volle/desktop versie : Drugs moet legaal worden!



04-05-2010, 13:34
Ik wil dat, omdat drugs dan weinig waard wordt.
mensen moeten zelf kunnen kiezen of ze hun lichaam willen vol stoppen met rotzooi en de gevolgen ervan accp.
mensen onder de 21 mogen het niet gebruiken!
als het legaal is dan is het ook minder aantrekkelijk.

04-05-2010, 13:37


Ja, softdrugs dan anders wordt ik nooit miljonair...

04-05-2010, 13:39
Jaaaaaaaaaa!! Waar kan je stemmen??

04-05-2010, 13:40

Citaat door AMSTERDAMSE__:
Jaaaaaaaaaa!! Waar kan je stemmen??


Ik maak wel even een poll

Voor onze drugslovers...

04-05-2010, 13:46



Citaat door Mesa87:
Ja, softdrugs dan anders wordt ik nooit miljonair...



nee uiteindelijk alles!
ja daarom juist mensen mogen niet rijk van drugs worden maar heb gestemt bij je op alleen soft drugs om mee te beginnen

04-05-2010, 13:46

Citaat door AMSTERDAMSE__:
Jaaaaaaaaaa!! Waar kan je stemmen??




04-05-2010, 13:47

Citaat door Marokkaanse224:
Ik wil dat, omdat drugs dan weinig waard wordt.
mensen moeten zelf kunnen kiezen of ze hun lichaam willen vol stoppen met rotzooi en de gevolgen ervan accp.
mensen onder de 21 mogen het niet gebruiken!
als het legaal is dan is het ook minder aantrekkelijk.



Daar ben ik het niet mee eens!! mensen moeten indd zelf weten wat voor rotzooi ze in hun lichaam stoppen, maar dat wil niet zeggen dat mensen die daar niet voor kiezen onder de consequenties moeten lijden!
zou je denken dat wanneer het legaal word dat het minder aantrekkelijk zou zijn?? ik denk eerder dat mensen daar misbruik van zullen maken...

04-05-2010, 13:50
Wonen deze mensen onder een steen, ofzo?

04-05-2010, 13:53

Citaat door Mesa87:
Ik maak wel even een poll

Voor onze drugslovers...

Ja haha doe

04-05-2010, 13:55

Citaat door Marokkaanse224:
Ik wil dat, omdat drugs dan weinig waard wordt.
mensen moeten zelf kunnen kiezen of ze hun lichaam willen vol stoppen met rotzooi en de gevolgen ervan accp.
mensen onder de 21 mogen het niet gebruiken!
als het legaal is dan is het ook minder aantrekkelijk.


haha winston churchill zij eens... het beste argument tegen democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde kiezer.

hij heeft niet gelogen

04-05-2010, 13:57

Citaat door Secret_secret:
Daar ben ik het niet mee eens!! mensen moeten indd zelf weten wat voor rotzooi ze in hun lichaam stoppen, maar dat wil niet zeggen dat mensen die daar niet voor kiezen onder de consequenties moeten lijden!
zou je denken dat wanneer het legaal word dat het minder aantrekkelijk zou zijn?? ik denk eerder dat mensen daar misbruik van zullen maken...


als iets mag is het ook minder spannend en is de drift er meerendeels vanaf.
mocht iemand wegens drugs gebruik iemand lastig vallen dan kan diegene aangifte doen.
de straffen gaan omhoog en de boetes ook.

04-05-2010, 13:57

Citaat door Marokkaanse224:
Ik wil dat, omdat drugs dan weinig waard wordt.
mensen moeten zelf kunnen kiezen of ze hun lichaam willen vol stoppen met rotzooi en de gevolgen ervan accp.
mensen onder de 21 mogen het niet gebruiken!
als het legaal is dan is het ook minder aantrekkelijk.


als het legaal is dan gaat de straatwaarde van cocaine , heroine en crack omlaag dat betekent dat die marokkaanse drugsrunnertjes geen geld meer verdienen

04-05-2010, 14:04



Citaat door sowieso888:
als het legaal is dan gaat de straatwaarde van cocaine , heroine en crack omlaag dat betekent dat die marokkaanse drugsrunnertjes geen geld meer verdienen

Hoeft ook niet, !