Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dun haar... help



24-07-2004, 20:27
hoi hoi

ik had eerst best dik haar, maar het is steeds dunner geworden, vooral de afgelopen 2 maanden...... echt heel dun, zo dun dat ik dat best vaak te horen krijg

wat moet ik nu doen???? strax wordt het erger

k hoop dat iemand kan helpen
thanx

25-07-2004, 01:39


k kan je niet helpen meissie

25-07-2004, 13:20
echt super bedankt voor het advies, k ga het gelijk proberen.
maar gel en en zo zal ook wel slecht zijn he? wat kan ik beter gebruiken?



28-07-2004, 09:37

Citaat:
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Gel, verf, haarspray en permanent beschadigd het haar echt het is allemaal zo mooi en prachtig maar het verpest echt je haar
I know maar zonder gel of wat dan ook is mn haar een ramp

28-07-2004, 18:31



Citaat:
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Dan moet je het kort knippen dan lijkt het ook voller
ja? ook als je het in lagen laat knippen?

28-07-2004, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Dan geeft het ook volume als het maar niet gaat hangen als een Indiaan
bedankt voor je hulp :blauwkus:

29-07-2004, 14:16
ik heb ook dun haar maar dat ik al vanaf mijn geboorte...

29-07-2004, 16:16
ik heb ook dun haar...

maar dat komt door het stijlen...

ik gebruik sinds kort elvive haarverdikker... maar heb nog geen resultaat gezien...

07-08-2004, 20:11
Vroeger had ik ook zo prachtig dik stijl haar en da zeg ik van me zelf omda ik weet da me haar zo erg was verandert het was zo dun geworden en ik kon er bijna nix mee doen.

En mn haar begon ook een jaar geleden uit te vallen maar geloof me pillen en die shampoo's HELPEN NIET.

Ik heb ze bijna allemaal uitgeprobeert ik had zelfs ooit een shampoo gekocht van Vichi voor 20euro bij de apotheker zema da zorgt ervoor dat het haar niet meer uitvalt WAT DUS NIET WAAR IS.

Achteraf ben ik dan naar een dermatoloog geweest en die gaf me een voorschrift om een medicatie te laten maken bij de apotheker.
Het is zoals alcohol en het stinkt ook enorm ik moest dagelijks van die vloeistof in me haar doen maar ervoor zorgen dat het niet op me gezicht kwam anders werd ik daar ook behaard hahahahah allahyehfed.

En ik moet eerlijk zeggen..sinds ik het gebruik valt me haar niet meer uit en mn haar is ook iets sneller gaan groeien mn haar is weer wat voller maar zoals vroeger gaat het nooit meer zijn.

09-08-2004, 00:09
mijn haar begin ook steeds dunner te worden door te veel stijlen terwijl ik eerst harstikke mooi krullen had, waar k nu opzich best spijt van heb dat ik begon met stijlen....................nix helpt

09-08-2004, 13:49
ja ik zou zeggen vitamine B tabletten, en zeker langs je huisarts gaan

09-08-2004, 23:29
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/haaruitval.asp